.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.maja.2024 19:48:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: NASTAWNIK POMPY 1.9tdi Problem z ustawieniem
PostNapisane: 26.cze.2008 20:49:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2007 11:37:32
Posty: 32
Lokalizacja: londyn
Witam wszystkich,mam problem z nastawnikiem pompy,zostal wyczyszczony poskladany lecz nieprecyzyjnie ustawiony,tzn bez vag coma,po calej operacji samochod zjezdzil pare tys km lecz kontrolka swiec migala caly czas,problem powtorzyl sie pare dni temu samochodu niedalo sie odpalic a po odpaleniu zgasic,po paru godzinach samochod jezdzil normalnie,czy jest jakas mozliwosc ustawienia sterownika teraz juz z wagcomem do jakis standardowych ustawien??? 1.9 TDI vw passat 1998,z gory dziekuje za pomoc

_________________
Bylo Audi A6 2.5Tdi Automatic+chip
Jest Sharan 1.9 tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2008 20:54:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
No jest taka możliwość, trzeba podpiąć zobaczyć ile jest i minimalnie przestawić. Dawka jest w grupie 001

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2008 21:50:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Może być problem z czujnikiem rsw, a konkretnie z jego początkowym ustawieniem. Jeśli w tym tkwi problem, to masz 10 % szans że obejdzie się bez zdejmowana ponownie nastawnika.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.cze.2008 11:49:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
czujnik rsw przy zgaszonym silniku i wlaczonym zaplonie powinien pokazywac
od 0,7 do 0,85 V jezeli napiecie jest poza tym zakresem bedzie wywalalo blad

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2008 10:47:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2007 11:37:32
Posty: 32
Lokalizacja: londyn
udalo sie ustawic czujnik na 0.820 lecz blad nadal sie pokazuje,sprobuje wyczyscic go jeszcze raz bo zauwazylem w nim opiulki metalu a czyszczony byl pare tys km temu,mam nadzieje ze to pomoze

_________________
Bylo Audi A6 2.5Tdi Automatic+chip
Jest Sharan 1.9 tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2010 14:57:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2006 15:41:25
Posty: 235
arekr napisał(a):
czujnik rsw przy zgaszonym silniku i wlaczonym zaplonie powinien pokazywac
od 0,7 do 0,85 V jezeli napiecie jest poza tym zakresem bedzie wywalalo blad


Czy ta wartość napięcia dotyczy wszystkich diesli z VP37 i nastawnikiem indukcyjnym, również 2.5tdi AAT i AEL ?

_________________

..................................................................
A6 C4 Avant 2.5TDI [AAT] + 0.210 + ECU AEL + chip 17x KM.
VFR 800 FI
..................................................................


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2010 21:46:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2007 18:43:23
Posty: 147
Lokalizacja: Wrocław
Samo ustawienie spoczynkowego polozenia palca czujnika rsw nie zawsze zalatwia sprawe w takim przypadku. najprawdopodobniej ktos nieostroznie rozbieral nastawnik i minimalnie zmienil pozycje pierscienia kalibracyjnego (ten taki wykonany z miedzi pasek na transformatorku roznicowym). aby go ponownie dobrze ustawic trzeba miec stol do nastawnikow, samym vagiem tego nie ustawisz - kontrolka bedzie zawsze migala, bo sterownik w momencie przekrecenia kluczyka mierzy sobie napiecie roznicowe w zerowym i 75%-owym wychyleniu palca. jesli to napiecie bedzie inne niz zapisane w sterowniku edc wywali blad.
jesli macie takie nastawniki mozecie przysylac.

jesli chodzi o napiecie - nastawniki z czujnikiem rsw w pompach vp37 wszystkie maja miec zakres napiecia od 0,68V-0,76V, nastawniki z czujnikiem msa (potencjometryczne) od 0,65V-0,75V.

_________________
Audi A8 D2 4,2 2001 AQF QUATTRO
Audi A3 8L 1,9 TDI AHF
Audi A6 C5 2,5TDI AKE Quattro manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2010 11:53:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2006 15:41:25
Posty: 235
k44761 napisał(a):
jesli chodzi o napiecie - nastawniki z czujnikiem rsw w pompach vp37 wszystkie maja miec zakres napiecia od 0,68V-0,76V, nastawniki z czujnikiem msa (potencjometryczne) od 0,65V-0,75V.


dzięki za informację, muszę rozebrać swój do czyszczenia a informacja w dostępnej w necie instrukcji czyszczenia nastawników w stylu: zmierz ile jest i ustaw tyle ile było, do mnie jakoś nie przemawiała. :)

_________________

..................................................................
A6 C4 Avant 2.5TDI [AAT] + 0.210 + ECU AEL + chip 17x KM.
VFR 800 FI
..................................................................


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: