.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.kwi.2024 05:00:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 c5 1.8 T] blad cisnienia doladowania, blok 115
PostNapisane: 07.cze.2009 17:24:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2007 12:40:08
Posty: 140
Lokalizacja: pomorze
Witam
Zapali mi sie check engin. Sprawdzilem bledy.Wyskoczylo blad cisnienia doladowania. Sprawdzilem blok 115 i chyba silnik nie osiaga zadanego cisnienia.Robilem to pierrwszy raz wiec moze zrobilem cos nie tak?


link:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... ca7d8.html

Co o tym myslicie?Turbina wydaje sie pracowac ok. Oleju nie ubywa. Silnik ma 114 tys org przebiegu.
Jak sie do tego zabrac i od czego zaczac?
Dzieki za pomoc
pozdrawiam

ps. moze ktoś mi podpowie gdzie w audi a6 znajduje sie zawór dv?
dzieki

_________________
A6 AWT, A3 BKC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2009 22:04:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2007 12:40:08
Posty: 140
Lokalizacja: pomorze
Patrzac na te logi zastanawiam sie dlaczego obciązenie silnika jest takie niskie skoro gaz byl w podlodze.Moze tutaj jest problem?

_________________
A6 AWT, A3 BKC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2009 22:16:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
zawor dv masz z przodu pod turbina, przychodza do niego 2 weze srednicy okolo 2 cm i jeden srednicy okolo 0,5cm opleciony. Ten cienki wezyk odchodzi od kolektora ssacego, zaraz przy chlodnicy wody. Nie mozna go nie zauwazyc

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2009 10:03:18 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
a ja zapytam - z czego wnioskujesz że turbo pracuje ok?? Z logu który załączyłeś - choć jest niepoprawnie przekonwerterowany - to jednak widać że cały czas turbo dmucha o 0,2 bara mniej niż żądanie
Masz jakieś błędy w sterowniku silnika? Dobrze że szukasz DV - może być nieszczelny... Ale to tylko jedna z wielu możliwości...

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2009 11:21:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2007 12:40:08
Posty: 140
Lokalizacja: pomorze
Witam
Napisalem ze wydaje sie pracowac ok i chodzi mi tu o sama turbine.Raczej wykluczam jej uszkodzenie.Oleju nie ubywa nic nie slychac zeby cos sie tam dzialo.Podejrzewam raczej sterowanie sama turbina: zawor dv, n75 i nie wiem co jeszcze.Dzis postaram sie sprawdzic dv.
Dzieki i czekam na dalsze opinie
pozdrawiam

_________________
A6 AWT, A3 BKC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2009 16:37:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Wez wyjmij dv, jak bedziesz dmuchac w obojetnie jaki gruby koniec nie powinno puszczac. A jak jedziesz z otwarta szyba i przyspieszasz, czy po odjeciu nogi z gazu slychac pfffsszfff? Jak tak to raczej dv. Nie powinno byc takiego dzwieku

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2009 18:18:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2007 12:40:08
Posty: 140
Lokalizacja: pomorze
Dzis wyjalem dv.Sprawdzilem go powietrzem ale pod duzym cisnieniem(ok 8 bar) i przy tym cisnieniu dv puszcza.Nie mialem mozliwosci zmniejszyc cisnienia wiec nie wiem do ilu trzyma.Ale okazalo sie ze odlaczony byl wezyk od dv do n75.Podlaczylem i podpialem kompa.Teraz roznica miedzy zadana a rzeczywista wynosi + - 10 mbar.Czy to ze wezyk byl odlaczony moglo miec wplyw na niedoladowywanie przez turbine?Przeciez zawor nir mogl sie bez podcisnienia otwierac.

_________________
A6 AWT, A3 BKC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2009 12:52:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
W turbinie mógł się również urwać zawór WG tak miałem u siebie, ciśnienie wynosiło wtedy 0.2 bara przy 6000rpm.

Sprawdź najpierw n75 i DV.

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: