.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2024 22:44:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2.5TDI AAT] VAG a sterownik silnika... - Ciekawe!
PostNapisane: 30.cze.2009 00:30:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2009 11:50:51
Posty: 1187
Lokalizacja: Śląsk
Auto: E34
Witojcie :peace:

Mam programy PolskiVag 4.9 i Vag-COm 409.1
Kabel OBDII z przejściówką taki tam za 50zł...
Z airbag,abs i climatronikiem moge się podłączyc,robic testy itp.
A z silnikiem ani drgnie. Próbowałem na zapalonym silniku, na przekreconej stacyjce ale to nic niedaje..
Jaki jest sposób podłączenia się do sterownika silnika w 100 C4 2.5TDI?
Pilnie musze się podłączyc bo mi kontrolka mruga od świec żarowych i rzekomo mam uszkodzony N75
(sprawdzane rzeczy podstawowe- rzecz leży po stronie silnika raczej...) ;)

Pozdrawiam :peace:

_________________
Było: 100 C4 94' 2.5TDI -> 100 C4 93' 2.3 -> S4 C4 92' 2.2t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2009 06:16:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Ustaw startbaud na 240. Wystarczylo zajrzec do podwieszonego tematu o TDI - w nim jest link do tematu o problematyce diagnostyki starszych TDI ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2009 15:31:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2008 18:35:42
Posty: 128
Lokalizacja: Norge
tak jak pisze kolega powyzej a migajaca kontrolka od swiec zarowych w tym autku to raczej woda w filtrze paliwa.Do filtra dochodzi kabelek.Przesledz ten kabelek od filtra az do wtyczki i odlacz go . Jesli kontrolka nie bedzie juz migala to znaczy ze woda w filtrze .

_________________
Audi,audi,audi i tylko audi...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2009 18:48:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2009 11:50:51
Posty: 1187
Lokalizacja: Śląsk
Auto: E34
Baskecior napisał(a):
Ustaw startbaud na 240. Wystarczylo zajrzec do podwieszonego tematu o TDI - w nim jest link do tematu o problematyce diagnostyki starszych TDI ...


Niestety Stard Baud zrobiłem i niechce dalej odczytac Sterownika w VAg-u 311 i 409...
Czytałem temat i wyniosłem dużo rzeczy lecz niestety nie pomogło

Ertos71
Miałeś racje filltr paliwa jest za wodniony
Odłączyłem wtyczke-kontorka niemruga
Podłączyłem - mruga
Podjedziemy do serwisu i wymienimy filtr paliwa :peace:

_________________
Było: 100 C4 94' 2.5TDI -> 100 C4 93' 2.3 -> S4 C4 92' 2.2t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2009 20:26:18 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Probowales sie polaczyc na odpalonym motorze ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2009 20:27:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2008 19:23:31
Posty: 17
Lokalizacja: Kluczbork / opolskie
Kolego co do diagnostyki to podpowiem, że czasami trzeba cierpliwości. Ja mam AAH ze sterownikiem MMS200 i regułą jest, że łączy się dopiero przy 11 próbie. Spróbuj go może dłużej przetrzymać?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2009 21:59:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2009 11:50:51
Posty: 1187
Lokalizacja: Śląsk
Auto: E34
przemik napisał(a):
Probowales sie polaczyc na odpalonym motorze ?


Tak próbowałem na dwa różne sposoby n/wam znane :peace:
Próbowałem krocie razy i dupa..

_________________
Było: 100 C4 94' 2.5TDI -> 100 C4 93' 2.3 -> S4 C4 92' 2.2t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2009 22:37:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2008 19:23:31
Posty: 17
Lokalizacja: Kluczbork / opolskie
Tzn. nie chodzi mi o to, aby go co chwilę męczyć i rozłączać, tylko puścić procedurę łączenia i na górze po lewej stronie w okienku lecą tam kolejne numery 'BAUD', u mnie jak dolatuje do 11 to zaskakuje. U mnie się tak łączy zarówno na zapłonie jak i włączonym silniku.

Jakby dalej nie chciał się łączyć to sprawdź napięcia na liniach K i L, oczywiście masę bierzemy sobie z jakiegoś punktu pod maską. Na obydwu liniach bynajmniej u mnie był napięcie w okolicach 10,5 - 11,5 V.

W przypadku dalszych problemów warto sprawdzić ciągłość przewodów do sterownika silnika. Z tego co pamiętam obok gniazda interfejsu masz 2 bolce, które łączą kable linii K i L między gniazdem a sterownikami, a dalej kabel idzie prosto do sterownika. Jeżeli chcesz to mogę podać, które piny wtyczek komputera są od komunikacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2009 23:19:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2009 11:50:51
Posty: 1187
Lokalizacja: Śląsk
Auto: E34
Zobacze te napięcie jutro i czy się będzie łączył za 11 razem :P i będe dalej pisał co jest.. :peace:

_________________
Było: 100 C4 94' 2.5TDI -> 100 C4 93' 2.3 -> S4 C4 92' 2.2t


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: