.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.maja.2024 10:35:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 1.8T] Odciecie przy 5-5,5tys.-Nie zawsze
PostNapisane: 06.kwi.2009 08:21:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2009 16:33:08
Posty: 14
Witam,miesiac temu kupilem Audi 1.8T super sprawa jednak mam pewien mankament jednak nie klopotliwy bardzo.Gdy samochód jest zimny to staram sie go oszczedzac czyli zmiana przy lekko ponad 2tys. Gdy sie nagrzeje do 90 to wtedy czasem sie poszaleje,jednak zauwazyłem ze gdy silnik nie jest dogrzany badz był i po postoju (10-15min) gdy jade i chce depnac to tak chodzby miał odciecie przy 5,5-5tys obr. do tego momnentu ok potem to juz szarpie robi kangurka i tyle zmieniam bieg ale momentalnie dochodzi do tych wartosci i znowu.Jest to wlasnie w takich momentach.Raz przycislem przy temp. 60 i to samo mialem,no i po postoju zauwazylem.Gdy juz ta temperatura 90 jest jakis czas powiedzmy 2-3km to nie ma najmniejszego problemu ciagnie dalej,nie raz bylem na trasach i nie zawiodlo mnie odnosnie przyspieszania.Poza tym nic sie z autem sie nie dzieje.Jednak nurtuje mnie takie cos.Czy turbo musi miec odpowiednia temperature zeby wszystko chodzilo?Czy mam sie martwic czy to naturalny objaw
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2009 19:33:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Na komputer i sprawdź czy są błędy. Jeśli nie ma, to zanim nagrzejesz dobrze samochód sprawdźcie, jakie jest wskazanie temp silnika w sterowniku silnika.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2009 15:24:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2009 16:33:08
Posty: 14
No jakis czas minął i moge powiedziec wiecej.Mianowicie przy wysokich obrotach powyzej 4 zdazy mi sie sporadycznie,czasem przy 4tys. czasem przy 5tyś. a nawet mniej odczuwalnie na nizszych 2-3 tyś jednak wtedy jest to delikatne.Boje sie ze moze byc to zwiazane z turbo jednak czy turbo dziala caly czas?czy dopiero powyzej jakis obrotów bo jesli tak to chyba z nim jest wszystko ok gdyż poniżej 3 tez to zaobserwowalem.Czy filtr paliwa,powietrza,kable moga byc za to odpowiedzialne??Czy tak jak kolega wyżej napisał zeby podpiac pod komputer to czy to wyjdzie ??Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2009 15:45:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Turbo "działa" cały czas. Jest napędzane spalinami z silnika.

Jedź na VAG-a, odczytaj błędy, bo inaczej do niczego nie dojdziemy. Przyczyną może był niewydolne zasilanie paliwem, układ zapłonowy, niesprawny osprzęt lub dziurawy dolot.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2009 17:55:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2009 16:33:08
Posty: 14
No to troche sie zmartwilem:(bo sadziłem ze turbo działa tylko od jakiś obrotow.Czy aby sprawdzic auto VAG-iem to musze do serwisu ??Czy jest ktoś z Tychów i moze wie gdzie da sie to wykonac.Na jaki koszt trzeba sie przygotowac??Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2009 22:08:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2009 16:33:08
Posty: 14
Witam,do dnia dzisiejszego fakt ze nic nie zrobilem,ale zaobserwowałem pewną zależnosc.Gdy autko mi juz szarpnie w tych przedziałach 4-5tys. i powiedzmy zdaży sie to na 2,3,4 i potem jak ręka odjął nie szarpnie juz wogóle.to nie jest szarpanie ze szarpie ale jedzie tylko nie jedzie wiecej.Jak gdyby odciecie paliwa.Czy odpowiedzialny może byc filtr paliwa??Czy bedą to wydane pieniadze w błoto bo mysle jutro kupic i wymienic bo nie wiem kiedy wymieniane były tak naprawde.Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2009 22:46:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2008 20:02:12
Posty: 153
Lokalizacja: Dębica
Jeżeli nie wiesz kiedy wymieniany był to wymień dla świętego spokoju bo tak czy tak trza będzie a nóż może być to :)

Przeglądnij układ dolotowy, ten filtr paliwa, filtr powietrza, i jedź na VAG'a bo to może Ci powiedzieć co się dzieje, jedno podpięcie i może wszystko zniknąć :)

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: