.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.kwi.2024 21:28:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A8 2.5 Tdi ziornik paliwa?? G210??
PostNapisane: 13.lip.2009 19:23:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2009 18:20:13
Posty: 31
Lokalizacja: warm-maz Frombork
Witam serdecznie, mam taki problem. Auto to A8 2.5 TDI.

W ostatnim czasie jadac zapalila mi sie sprezynka od grzania świec, po przejechaniu ok 10 km samochod zgasł. Zaprowadzilem go do mechanika ale on rozlozyl rece nie wiedzac o co chodzi, zaprowadzilem do drugiego ktory wyciagnal zbiornik i stwierdzil ze sa zniszczone profile w zbiorniku i jak jest mniej paliwa do pompka ze wzgledu na nieszczelnosci profili nie moze napelnic kosza, tzw. komory. Nie mialem wyjscia kupilem drugi zbiornik naszczescie za male pieniadze bo 50 zl, zlozyl poskladal i sprezynka dalej sie swieci i pokazuje blad niski poziom poziomu paliwa, blad 01441 bodajze. Nie wiem co robic dalej, ale z tego co wyczytalem mam wrazenie ze jest to ten czujnik G210 ktory siedzi w pompie. Czy moze to byc jednak pompka paliwiowa w zbiorniku ktora ma napelniac ten kosz, a nie pracuje i wtedy wlacza sie ten czujnik ze nie ma paliwa w koszu. Sprezynka swieci sie ciagle bez wzgledu na to czy jest malo czy duzo paliwa. Jak sprawdzic czy to pompka czy to ten czujnik i czy czujnik ten mozna kupic oddzielnie czy tez mozna naprawic.
Pozdrawiam sredecznie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2009 20:20:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2005 14:37:55
Posty: 176
Lokalizacja: Drawsko Pom
Podlacz pompke na krotko pod aku i bedziesz wiedzial czy jest sprawna. Moze tak byc ze przy awarii pompki bedzie generowac ten blad. Mialem tak samo ostatnio. W razie czego mam taki czujnik na zbyciu.

_________________
Audi B4 1.9 TD
Audi B4 2.0 ABT
Audi B4 1.9tdi
Audi B4 1.9tdi
Audi A4 2.5tdi AFB
Audi A4 1.9tdi AFN
Audi A6 C5 1.9tdi
Audi A4 B8 2.0tdi_cr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2009 07:40:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2008 23:07:50
Posty: 202
Cześć,

Spróbuj napełnić cały bak paliwem, wtedy popmka nie będzie musiała podawać paliwa do kosza.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2009 11:41:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2007 17:02:35
Posty: 146
Lokalizacja: Szczecin
Witam serdecznie miałem podobną sytuację u siebie czujnik niskiego poziomu paliwa umieszczony w koszu świrował i auto gasło , ja akurat miałem też padniętą pompę tą w zbiorniku więc skończyło się zakupem kompletu ok 1100 zł nie wiem czy istnieje możliwość wymiany samego czujnika ale lepiej żeby tak było auto gaśnie ponieważ vp chłodzona jest paliwem. W wypadku uzyskania sygnału o braku paliwa komputer gasi auto w celu ochrony pompy przed pracą na sucho. Może poszukaj używki u handlarzy można za jakieś 250 zł wyrwać pompę z koszem ale ile polata to niewiadomo. Powodzenia i pozdrawiam. W razie pytań pisz.

_________________
A6 C5 2,5V6 TDI AFB 98 VAG ZA FREE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2009 18:37:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2009 18:20:13
Posty: 31
Lokalizacja: warm-maz Frombork
Hejka,
Juz sprawdzilem ta pompke w zbiorniku, pracuje na krotko z akumulatora, przynajmniej ja slychac. Nie wiem tylko jak wyglada jej praca i jej wydajność. Wiec jak myslicie co dalej?? Czy moze to byc ten czujnik w koszu G210?? Sam juz nie wiem... Macie jakis pomysl jak go sprawfdzic bez wyciagania kosza??

Pozdrawiam serdecznie.

Dzieki za wszelka pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2009 20:01:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2009 18:20:13
Posty: 31
Lokalizacja: warm-maz Frombork
Hej koledzy.
sprawdzalem pompka pracuje caly czas jak tylko uruchomi sie silnik. dostaje napiecie 10,6 V i pracuje napewno. Nie wiem tylko czy jest to prawidłowe ze pracuje pomimo iz jest prawie caly zbiornik. Chyba ze ten G210 jest walniety i wtedy pompka pompuje na okraglo. Jak sprawdzalem do czujnika tez dochodzi prad, a jak zdjalem z niego wsuwke i sprawdzilem oprnosc na stykach to bylo bez zmian, wiec podejrzewam ze jest jednak uszkodzony wlasnie ten czujnik.Jutro postaram sie pojechac do elektryka by potwierdzic moja teze. Chyba ze macie moze jeszcze jakies sugestie i podpowiedzi. Najlepsze jest to ze gdy jest mniej paliwa ok. 30 litrow to do filtra ida pecherze powietrzawraz z paliwem. Nie wiem dlaczego, tym bardziej ze pompka pompuje.
Pozdrawiam, Robert.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2009 11:00:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2007 17:02:35
Posty: 146
Lokalizacja: Szczecin
Tak jak napisałeś pompka dostaje sygnał o niskim poziomie paliwa i pompuje do kosza paliwko co w normalnych warunkach robi chyba od 1/4 zbiornika na 100% czujnik w koszu.

_________________
A6 C5 2,5V6 TDI AFB 98 VAG ZA FREE


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: