.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.kwi.2024 10:30:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a6 c4 AEL] dymi, logi do oceny
PostNapisane: 16.lip.2009 07:49:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2005 22:36:46
Posty: 61
Lokalizacja: Białystok
Witam, wcześniej jeździłem głownie silnikami benzynowymi i problem dymienia z wydechu był mi obcy, uruchomiłem szukajkę i widzę że AEL trochę dymku musi puścić, ale czy aż chmurę?

Auto jeździ normalnie, ładnie się zbiera, czasami wywala tylko błąd "start injection time", zrobiłem logi (pierwszy raz) proszę o ocenę:

BS 000
http://img190.imageshack.us/img190/2716/000ilq.jpg

BS 003
http://img440.imageshack.us/img440/866/003smw.jpg

BS 004
http://img403.imageshack.us/img403/892/004okb.jpg

Dynamiczne 000
http://img403.imageshack.us/img403/1426/000pbt.jpg

Dynamiczne 001
http://img111.imageshack.us/img111/8624/001ztq.jpg

Dynamiczne 003
http://img111.imageshack.us/img111/8184/003lfs.jpg

Dynamiczne 004
http://img148.imageshack.us/img148/856/004tyy.jpg

Dynamiczne 008
http://img111.imageshack.us/img111/3021/008ezi.jpg

Dynamiczne 010
http://img403.imageshack.us/img403/7213/010rns.jpg

Dynamiczne 011
http://img403.imageshack.us/img403/3580/011qkt.jpg

Statyczne 000
http://img440.imageshack.us/img440/5716/000ydv.jpg

Statyczne 001
http://img403.imageshack.us/img403/8770/001bhd.jpg

Statyczne 003
http://img148.imageshack.us/img148/1695/003dbl.jpg

Statyczne 004
http://img190.imageshack.us/img190/4392/004jmd.jpg

Stayczne 007
http://img189.imageshack.us/img189/1002/007aka.jpg

Stayczne 013
http://img111.imageshack.us/img111/9642/013mhi.jpg


Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2009 08:59:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 09:09:03
Posty: 1249
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Przy pierwszym pałowaniu po PSJ to puszcza chmurę, że przez chwilę nie widać kto za Tobą jedzie. Kolejne pałowanie już OK. Logi trochę kiepsko zrobione. Powinieneś logować każdą grupę osobno. Ale w D11 widać, że turbo dmucha, kąt w D04 też OK więc chyba po prostu za bardzo się przejełęś po przesiadce z benzyny.

Napisz czy jest moc, czy tylko chmura i nie jedzie i popraw logi.

_________________
Audi A6 C5 Avant 2.7 biturbo BES 2002r. 2017- .....
Audi A6 C4 Avant 2.5TDi AEL 1996r. Green Hornet 2008-2018


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2009 09:21:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Nie chcę siać paniki ale moim zdaniem masz "słabą" pompę. Żeby dobrze zapalał ktoś ustawił statyczny kąt wtrysku na jakieś 0.9mm zamiast seryjnych 0.25mm, dzięki temu skompensował opóźnienie związane z przeciekami pompy i poprawił znacząco rozruch, niestety przy wysokich obrotach pompa nie daje wysokich ciśnień i słabe rozpylenie powoduje spory dym (też tak miałem póki nie wymieniłem pompy)
Normalnie powinieneś mieć w grupie 04 wykonany kąt wtrysku poniżej 5-5,5 st. fabrycznie jest poniżej 0, ale wtedy bardzo ciężko pali w temp. 5-15stC
Ja osobiście ustawiam nową pompę na 0.40-0.45mm bo rozruch jest dużo pewniejszy a drgania na wolnych jeszcze małe...

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2009 11:06:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2005 22:36:46
Posty: 61
Lokalizacja: Białystok
Nie wiedziałem, że każdą grupę osobno się loguje, czy to coś zmienia?

Z dymieniem jest tak, że przy pierwszym wciśnięciu gazu do dechy jest chmura dymu, przy następnych jest lepiej, ale na 1-2 biegu widać niezły czarny dymek w lusterku. Moc ma i to sporo, czyli z jazdą poza dymem nie ma problemu, spalanie w trasie na poziomie 6,5l/100 czyli też w normie, oleju nie ubywa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2009 19:02:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 09:09:03
Posty: 1249
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Każdą grupę logujemy osobno ze względu na ograniczenia transferu danych. W twoich logach przy przyspieszeniu oo 1500-4000obr masz ok. 5 wierszy z danymi. Jak zrobisz każdą grupę osobno to wierszy z danymi będzie znacznie więcej.

_________________
Audi A6 C5 Avant 2.7 biturbo BES 2002r. 2017- .....
Audi A6 C4 Avant 2.5TDi AEL 1996r. Green Hornet 2008-2018


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2009 22:08:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2005 22:36:46
Posty: 61
Lokalizacja: Białystok
Wg sugestii zmieniłem logi dynamiczne

000
Obrazek Obrazek

001
Obrazek Obrazek

003
Obrazek Obrazek

004
Obrazek Obrazek

008
Obrazek Obrazek

010
Obrazek Obrazek


011
Obrazek Obrazek


Ostatnio edytowano 27.lip.2009 21:17:46 przez mazilis, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2009 22:11:17 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
szukaj dziury w dolocie , będzie niewielka

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2009 06:45:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2005 22:36:46
Posty: 61
Lokalizacja: Białystok
Wybaczcie mi za moje pytania, ale w temacie diesla jestem całkowicie zielony, dopiero jako tako poznałem budowę AELa.

Logi dla mnie to na razie czarna magia, próbowałem rozkimać temat poprzez post meszruma, ale ciężko mi idzie. Rozumiem że możliwa nieszczelność w dolocie wynika z grupy 11 logów dynamicznych, tak?

EGR wg logów stoi w miejscu? Wyczyścić czy zasklepić?

Pompa paliwa, czy da się wg logów powiedzieć, że jest za "słaba" co na to wskazuje, czy są jakieś dodatkowe możliwości diagnostyczne? Gdzie się ustawia kąt wtrysku, 0,25mm, 0,45mm taka precyzja, czyżby pompa była z noniuszem?

W podobnych tematach na forum wyczytałem, że wtryski mogą "lać", czy moje nie są do regeneracji? I skąd ten błąd wtryskiwacza rozruchowego, wymieniać go?

Kupowałem ten samochód jako chipowany na 170KM, czy w ocenie logów coś to zmienia?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2009 07:28:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Gustav napisał(a):
szukaj dziury w dolocie , będzie niewielka


Moim zdaniem nie ma żadnej dziury w dolocie - w przypadku dziury miałbyś wyraźnie większe przepływy w grupie 03 przy zaniżonych ciśnieniach doładowania w grupie 11 (pomiar przepływu jest przed turbiną - czyli przed ew. dziurką).

Jeżeli narzekasz na dymienie to prawdopodobnie kończy się układ wtryskowy lub jesteś przewrażliwiony AEL lubi troszkę dymić.

W innym temacie:
Pompa nie ma żadnej skali - żeby ustawić potrzebujesz przystawkę z czujnikiem mierzącym skok tłoczka pompy od jego dolnego położenia do momentu gdy tłok silnika jest w położeniu "0" czyli górnym (na kole zamachowym jest kreseczka).
Żeby zrobić to ustawianie nie nadwyrężając paska zębatago pompy i rozrządu potrzeba specjalnego klucza do obracania kółkiem napędu pompy po stronie wałka rozrządu, ale można też bez...

Co do chipa na 170PS to raczej jest wirtualny lub całkowicie schrzaniony bo dawkowanie w funkcji prędkości obrotowej masz fabryczne (czyli jedynie mogli oszukać mapę pompy co wyraźnie zwiększa dym i zużycie paliwa), Nie zwiększono również ciśnienia doładowania (w AEL nie takie łatwe).

Podejrzewam że jeżeli masz taki "chip" to możesz odczuwać dość wyraźne drgania przy rozpędzaniu od 2500-3000 rpm (na pełnym gazie) jeśli wogóle jest cokolwiek zmienione.

Pozdrawiam Tomek.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2009 08:19:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
dziury nie ma ... ;)

dymienie jest ciągle czy tylko podczas pierwszej fazy przyspieszania ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2009 10:47:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2005 22:36:46
Posty: 61
Lokalizacja: Białystok
To_JA_! napisał(a):
Podejrzewam że jeżeli masz taki "chip" to możesz odczuwać dość wyraźne drgania przy rozpędzaniu od 2500-3000 rpm (na pełnym gazie) jeśli wogóle jest cokolwiek zmienione.


Drgania są, na 5-6 biegu przy maksymalnym obciążeniu dość mocno odczuwalne okołoo 2800 obrotów

spanky napisał(a):
dymienie jest ciągle czy tylko podczas pierwszej fazy przyspieszania ...


Pewnie po przepędzeniu auta przy logach a i dzisiaj, przy bardziej wietrznej pogodzie moja akceptacja do dymienia znacznie wzrosła. Przy normalnej jeździe, nie wciskaniu gazu do końca dymu praktycznie w lusterku wstecznym nie widać, jak wcisnę do dechy, to zadymi przy około 2000obr/min oraz od 3tys robi chmurkę z tyłu. Może się zorganizuję i kamerkę na haku zamontuję, zrobię dymiący filmik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2009 11:02:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
No to wszystko jasne, jeżeli ktoś oszukał mapę sterowania pompy to:
1. mapa ograniczająca dym źle działa
2. kąty wyprzedzenia wtrysku są dobierane dla innej wartości dawki i najczęściej za późne
3. komputer pokładowy zaniża zużycie wskazywane o około 20% przy ostrej jeździe (rzeczywiste zużycie będzie zawsze większe od serii).

Ponadto niezmienione ciśnienie doładowania nigdy nie zapewni mocy 170PS nawet przy masakrycznym dymie, dodatkowo istnieje możliwość pęknięcia wału korbowego wpadającego w drgania na skutek zbyt dużej dawki przy obrotach drgań własnych.
Dodatkowo podejrzewam że mapy początku wtrysku też zostały niezmienione, przez co nie ma szans na wzrost ekonomii.

Pozdrawiam Tomek.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2009 11:31:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 09:09:03
Posty: 1249
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Tak porównywałem do mich logów to wymagana ilość powietrza w D003 u Ciebie jest wyższa bo aż 1100mg/R w prawie całym zakresie obrotów gdzie u mnie max 980. Pompowanie trubinki podobne tj. do 2bar dochodzi przy 2600obr/min, pik przy 2800obr/min.

_________________
Audi A6 C5 Avant 2.7 biturbo BES 2002r. 2017- .....
Audi A6 C4 Avant 2.5TDi AEL 1996r. Green Hornet 2008-2018


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2009 11:45:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Biedron napisał(a):
Tak porównywałem do mich logów to wymagana ilość powietrza w D003 u Ciebie jest wyższa bo aż 1100mg/R w prawie całym zakresie obrotów gdzie u mnie max 980. Pompowanie trubinki podobne tj. do 2bar dochodzi przy 2600obr/min, pik przy 2800obr/min.


Wymaganie powietrza to tylko sposób regulacji EGR, bez znaczenia przy zaślepionym zaworze.
A podniesienie ciśnienia doładowania w AEL'u to skomplikowana modyfikacja mało kto ją umie zrobić.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2009 19:51:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2005 22:36:46
Posty: 61
Lokalizacja: Białystok
Czyli tak, rozumiem, że mapa wtrysku to funkcja zależności dawki paliwa od położenia przepustnicy i obciążenia silnika, i że została ona zmodyfikowana w en sposób, że przy mocniejszym wciśnięciu gazu po prostu przelewa paliwem i stąd ten dymek.
Spalanie mam na poziomie 6,5 w trasie, przy prędkościach około 120km/h plus wyprzedzania, czyli źle nie jest. W mieście około 10l/100km.
Moc silnika raczej jest większa od serii, ale nie powiem o ile, poprzedni właściciel mówił, że po chiipie zaczęło mniej palić i mniej dymieć. Pojawiły się tylko wibracje własnie przy 2800 obrotach.
Teraz pytanie, co dalej? Jeździć tak i się nie przejmować, czy wibracje nie dobiją silnika? Sprawdzić EGR i ewentualnie zasklepić? Doprowadzać do serii czyli szukać fabrycznego chipa? Kto mi zrobi odpowiedni chip tuning ze zwiększeniem ciśnienia doładowania i czy w ogóle jest to możliwe?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2009 21:22:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2005 22:36:46
Posty: 61
Lokalizacja: Białystok
Wyedytowałem logi dynamiczne, grupa 011, w poprzednich przecinki nie tak jak powinny się rozjechały. Trochę poczytałem na forum o logach, porównałem do innych AELów. Gdzie można znaleźć więcej literatury, zaczerpnąć wiedzy o wartościach w poszczególnych grupach?
Rozumiem że kąt wtrysku mam za wczesny, czy to zmieniać na ustawienia blizej fabrycznych?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2009 10:51:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2008 21:51:35
Posty: 70
Lokalizacja: woj. Lubelskie Włodawa
Ja maiłem tak samo jak kolega czyli przy pierwszym pałowaniu auta czarno z tyłu ze swiata nie widac po 2 i 3 wcisnieciu gazu do dechy dymił juz znacznie mniej u mnie pomogło wyciecie katalizatora był juz ta zapchany ze auto nie dawało rady jechac.
Tez sie kiedys zastanawiałem ze szkoda go wycinac i ze to nie ma duzych wpływów na osiagi ale teraz wiem ze katalizator to jeden wielki niewypał w aucie doładowanym


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2009 09:59:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
mazilis napisał(a):
Teraz pytanie, co dalej? Jeździć tak i się nie przejmować, czy wibracje nie dobiją silnika? Sprawdzić EGR i ewentualnie zasklepić? Doprowadzać do serii czyli szukać fabrycznego chipa? Kto mi zrobi odpowiedni chip tuning ze zwiększeniem ciśnienia doładowania i czy w ogóle jest to możliwe?

Jeżeli jeździć to starać się unikać drgań (nie dawać pełnego gazu w zakresie w którym występują).
Jeżeli masz kogoś kto potrafi zaprogramować i podmienić "kostki" to mogę Ci podesłać "dobry" soft bo osobiście mam do Ciebie za daleko.
Pozdrawiam...

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2009 09:05:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2005 22:36:46
Posty: 61
Lokalizacja: Białystok
Porównując logi kolegi z topicu
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=95681

mam dość duże rozbieżności z moimi logami, wieczorem postaram się je przedstawić.

Czy miejsce zatankowania paliwa wpływa na dymienie? Zatankowałem ON Verva z orlenu i aż się wystraszyłem, myślałem, że coś z silnikiem jest już nie tak, dymi okrutnie, na postoju po przegazowaniu leci ogromna chmura dymu. Najmniej dymiło na biopaliwie z bliskiej,
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2009 09:31:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Ogólnie paliwa typu Verva, V-Power itp... nie nadają się w ogóle do silników z pompą wtryskową (chyba że jest w stanie idealnym) ponieważ mają sporo zmniejszoną (dodatkami uszlachetniającymi) lepkość co znacząco poprawia rozpylenie i w systemach typu CR (systemy CR zapewniają ciśnienie wtrysku niezależnie od lepkości/ gęstości paliwa) oraz innych "time based" nieformalnie zwiększa dawkę podnosząc osiągi silnika.
Lepsze rozpylenie zapewnia sprawniejsze spalanie i większą ekonomię przy małych obciążeniach. Co często w całości rekompensuje różnicę ceny i zwiększa tylko zasięg na jednym zbiorniku.
Niestety nasze silniki najczęściej mają troszkę "zmęczoną życiem" pompę i mniejsza lepkość zwiększa przecieki co zmniejsza dawkowanie i drastycznie zmniejsza ciśnienie wtrysku (nie mylić z ciśnieniem otwarcia wtryskiwacza) co znacząco pogarsza rozpylenie i opóźnia początek wtrysku powodując znaczny dym.
Osobiście mam nową głowicę pompy wtryskowej i końcówki wtryskiwaczy ale V-Power leję raz na 5-10 tankowań i to jedynie żeby "przemyć" układ z osadów gdyż paliwo to zawiera również sporo nieagresywnych środków myjących.
Pozdrawiam.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: