.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.maja.2024 01:08:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B6 AYM 2.5 TDI] powietrze w przewodzie paliwowym
PostNapisane: 27.lip.2009 17:54:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2009 17:45:13
Posty: 9
Lokalizacja: KIELCE
Witam wszystkich mam nie mały problem. Mianowicie zaówarzyłem w miom przewodzie paliwowym pęcherzyki powietrza. Wymieniłem filtr paliwa, zaworek zrotny, pospprawdzałem przelewy wszędzie sucho i nic nie wskazuje żeby gdzieś była nieszczelność. Zbiornik zatankowany na maxa. Dodam że silnik pali normalnie. Jedynie przy wyższych obrotach silnik sie dławi tzn. przerywa zanim odkryłem te pęcherzyki powietrza mysałem że wina leży po stronie doładowania. Ale na luzie gdy przegazuje auto pęcherzyki są wyrażnie większe. Powieccie przoszę co może być przyczyną tego stanu. Skąd to powietrze w tym przewodzie. Boje sie tak jeżdzić bo nie chcę uszkodzic pompe wtryskowa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2009 19:51:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2009 20:42:45
Posty: 102
Lokalizacja: pszczyna .slask,NL
te pecherzyki po przygazowaniu sa normalna rzecza!
u mnie tez sa(tylko jak przygazuje na postoju) a auto jezdzi normalnie i jak bylem ostatnio u Piotrusia to tez to potwierdzil. :d
pozd :peace:

_________________
audi allroad quattro V6 TDI AKE 2002
audi a6 quattro V6 2.8 sedan


Ostatnio edytowano 27.lip.2009 19:56:54 przez mariusz888, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2009 19:56:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2009 17:45:13
Posty: 9
Lokalizacja: KIELCE
Chcesz przez to powiedzieć że to normalna sprawa powietrze w układzie?????
W sumie silnik pali normalnie, ale przerywa przy wyższych obrotach, myślę że poprostu brakuje mu paliwa. Bo to są spore pęcherze powietrza. A jak jest u ciebie? U mnie nawet na wolnych obrotch widać że sobie bąbelki co jakiś czas polecą do pompy :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2009 20:03:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2009 20:42:45
Posty: 102
Lokalizacja: pszczyna .slask,NL
na wolnych obrotach raczej nie mam pecherzykow bo wtedy pompa wytwarza mniejsze podcisnienie na wezach zasilajacych.
dodam ze auto jezdzi perfekcyjnie ,tez piotrus testowal :D
przyczyna moze byc slaba droznosc filtra paliwa :<

_________________
audi allroad quattro V6 TDI AKE 2002
audi a6 quattro V6 2.8 sedan


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2009 20:08:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2009 17:45:13
Posty: 9
Lokalizacja: KIELCE
filtr nowy bosha jak pisałem wczesniej.Wydajemi się że u mnie to raczej jakaś większa awaria to raczej nie normalne takie bąble powietrza w przewodzie. Na wolnych wiadomo ze są mniejsze ale trafia sie co jakś czas i wieksza. Wcześniej tak nie miałem. A i w tedy auto zapier.... a teraz to strach gazu dodać zeby cos nie sknocić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2009 20:21:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2009 20:42:45
Posty: 102
Lokalizacja: pszczyna .slask,NL
powiem ci ze to ze filtr jest nowy to nie znacze jeszcze ze ma on odpowiednia przepustowosc,byly juz takie przypadki :/
a zapytam jeszcze czy sprawdzales czy masz jakies bledy ;)
i czy robiles cos przy autku zanim zaczelo ci przerywac :?:
byc moze przyczyna przerywania moze byc nie zwiazana z tymi pecherzykami powietrza
pozd :peace:

_________________
audi allroad quattro V6 TDI AKE 2002
audi a6 quattro V6 2.8 sedan


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2009 20:29:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2009 17:45:13
Posty: 9
Lokalizacja: KIELCE
zero błędów z autem nic nie robiłe. Mam zrobione logi więc mogę je wkleić do oceny. Jesli chodzi o filtro paliwa to powiem tak wymieniałem go jak kupiłe moją audi czyli jakieś 2 tyś.km na nim przejechałem, póżniej auto zaczeło przerywac więc porobiłem logi itp. A na samym koncu zdjołem osłone silnika i zobaczyłem te pęcherze powietrza.Pomyslałem zły filtr paliwa i go zmieniłem na ten własnie który mam teraz i to samo nic sie nie poprawiło. Dziś kupiłem zaworek zwrotny i to samo jestem tylko biedniejszy o 100 zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2009 20:53:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 10:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
Jakie zaciski masz na filtrze i na zaworku zwrotnym? "Fabryczne" czy takie zaciskane śrubką?

Masz pewność że one dobrze trzymają?

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2009 20:53:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2009 20:42:45
Posty: 102
Lokalizacja: pszczyna .slask,NL
rzeczywiscywiscie na wolnych obrotach nie mam pecherzy pow.
sproboj jeszcze skrocic przewody paliwowe (zasilajace)wchodzoce do filtra o 1 cm. tak zeby opaski byly zalozone nie w tym samym miejscu na wezu ;)

jak bys mial wezyki na zaworku nieszczelne to pompa by sie zapowietrzala ;)

_________________
audi allroad quattro V6 TDI AKE 2002
audi a6 quattro V6 2.8 sedan


Ostatnio edytowano 27.lip.2009 21:02:08 przez mariusz888, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2009 20:57:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2009 17:45:13
Posty: 9
Lokalizacja: KIELCE
opaski skrecane na śruby dziś dwie wymieniłem na nowe przy okazji wymiany zaworka zwrotnego myślę że dobrze trzymają bo wąż nawt nie drgnie na fitrze. W sumie dobry pomysł z tym skruceniem węży.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2009 12:49:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2009 07:25:58
Posty: 104
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: A4 B5 2,5 tdi AFB
Przepraszam, że podłącze się pod wątek ale mam pytanie. Gdzie znajduje sie ten zaworek zwrotny?? U mnie sprawa wygląda następująco przy porannym rozruchu musze zakręcic rozrusznikiem jakies 2-3 sekundy żeby samochod odpalił, wygłąda to tak jakby przez noc paliwo mi zeszło z układu i dlatego muszę tak długo kręcić, dodam tylko, że przy następnych odpalaniach samochód pali na dotyk. Kolega doradził mi żebym założył zaworek zwrotny i problem zniknie. Jaki ma być ten zaworek i gdzie dokładnie sie znajduje?? A jeżeli trzeba go samemu załozyc to na którym wężyku??
Z góry dziękuje za odpowiedzi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2009 15:20:36 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
xcool1 napisał(a):
Przepraszam, że podłącze się pod wątek ale mam pytanie. Gdzie znajduje sie ten zaworek zwrotny?? U mnie sprawa wygląda następująco przy porannym rozruchu musze zakręcic rozrusznikiem jakies 2-3 sekundy żeby samochod odpalił, wygłąda to tak jakby przez noc paliwo mi zeszło z układu i dlatego muszę tak długo kręcić, dodam tylko, że przy następnych odpalaniach samochód pali na dotyk. Kolega doradził mi żebym założył zaworek zwrotny i problem zniknie. Jaki ma być ten zaworek i gdzie dokładnie sie znajduje?? A jeżeli trzeba go samemu załozyc to na którym wężyku??
Z góry dziękuje za odpowiedzi


Zalozenie zaworka moze ale nie musi być rozwiazaniem problemu... ;)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2009 22:10:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2009 07:25:58
Posty: 104
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: A4 B5 2,5 tdi AFB
przemik napisał(a):
xcool1 napisał(a):
Przepraszam, że podłącze się pod wątek ale mam pytanie. Gdzie znajduje sie ten zaworek zwrotny?? U mnie sprawa wygląda następująco przy porannym rozruchu musze zakręcic rozrusznikiem jakies 2-3 sekundy żeby samochod odpalił, wygłąda to tak jakby przez noc paliwo mi zeszło z układu i dlatego muszę tak długo kręcić, dodam tylko, że przy następnych odpalaniach samochód pali na dotyk. Kolega doradził mi żebym założył zaworek zwrotny i problem zniknie. Jaki ma być ten zaworek i gdzie dokładnie sie znajduje?? A jeżeli trzeba go samemu załozyc to na którym wężyku??
Z góry dziękuje za odpowiedzi


Zalozenie zaworka moze ale nie musi być rozwiazaniem problemu... ;)


A co zrobić żeby problem zniknoł całkowicie??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2009 22:46:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2009 17:45:13
Posty: 9
Lokalizacja: KIELCE
Sprawdzić dlaczego to poaliwo cofa się może zaworek w papie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2009 22:59:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2009 17:45:13
Posty: 9
Lokalizacja: KIELCE
A więc tak dziś podpiołem na krótko tzn. zrobiłem tak jak kolega danek3miast
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 737cd.html
i w ten własnie sposób wykluczyłem nie szczelność przy filtrze paliwa. W przewodzie zero pęcherzyków powietrza.

Więc przyczyna musi tkwić w baku tzn pompka paliwa. Nie miałe wystarczająco długiego przewodu przezroczystego wiec wpiołem sie zaraz przed filtr paliwa odpaliłem silnik i pojawiły sie bąble a raczej małe bąbelki widać że tamtędy musi dostawać sie to felerne powietrze. A jak zgaszę to z filtra paliwa cofa sie wielki bąbel od strony zbiornika nie od strony vp44
I teraz moje pytanie w tej chwili mam zatankowane jakieś 55 litrów więc popmpka spiętrzając teoretycznie nie powinna teraz pracować. Czy to ona moze powodować to powietrze.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: