.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.maja.2024 02:58:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2009 19:52:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
meszrum napisał:
Cytuj:
nie przypominam sobie, żeby ktokolwiek, poza wowo, miał na AKP mapy doładowania choćby zbliżone do 2400mbar.
T została ukręcona poprzez ciśnienia doładowania które graniczą z notlaufem [2520mbar] - czyli z trybem awaryjnym. nawet G montowany w 3.0TDI ma w serii 2250mbar...


Dokładnie było to 2448mbar zadanego i 2560,2mbar zmierzonego :) bez notlaufałlu :) w zakresie 2100-4000obr/min :diabel: ależ to fajnie gniotło. Nawet teraz ujezdzając e46 330xd 220PS brakuje mi tego konkretnego kopnięcia i odbicia potylicy o zagłówek :) bawarka jakoś tak delikatniej oddaje moc - brakuje mi tej brutalności :D
Sorki za OT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2009 10:38:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
wowo napisał(a):
meszrum napisał:
Cytuj:
nie przypominam sobie, żeby ktokolwiek, poza wowo, miał na AKP mapy doładowania choćby zbliżone do 2400mbar.
T została ukręcona poprzez ciśnienia doładowania które graniczą z notlaufem [2520mbar] - czyli z trybem awaryjnym. nawet G montowany w 3.0TDI ma w serii 2250mbar...


Dokładnie było to 2448mbar zadanego i 2560,2mbar zmierzonego :) bez notlaufałlu :) w zakresie 2100-4000obr/min :diabel: ależ to fajnie gniotło. Nawet teraz ujezdzając e46 330xd 220PS brakuje mi tego konkretnego kopnięcia i odbicia potylicy o zagłówek :) bawarka jakoś tak delikatniej oddaje moc - brakuje mi tej brutalności :D
Sorki za OT


A jednak :D ;) widze, ze wowo ma w sercu 2.5 wie jak gniecie, ja uwaliłem delikatnie na 2,4 mbar po 30tkm bez kolizji bo badałem, ale naprawdę nie polecam...

Ale mistrzostwo :!!:

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2009 21:41:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Witam,
turbina to nie koncert zyczen.. goscie w gajerkach przeliczyli sobie ile ona moze bezpiecznie pompowac w tym silniku i ustawili tak a nie inaczej mape ladowania. Goscie z wiedza gdzie grzebnac w sofcie (majacy jedynie czastke!!!! wiedzy konstruktorow tej turbiny i tego silnika) podnosza "limitery" (i nie tylko) i klient zostawia 500-1500 zyla i cieszy sie ze mu auto zap.... Niestety czasem stary dziadek zawiedzie i zdechnie.
Jak dla mnie po wymianie turbiny mozna tym autem jezdzic absolutnie do woli... byleby tylko nie butowac
wowo napisał(a):
meszrum napisał:
Cytuj:
nie przypominam sobie, żeby ktokolwiek, poza wowo, miał na AKP mapy doładowania choćby zbliżone do 2400mbar.
T została ukręcona poprzez ciśnienia doładowania które graniczą z notlaufem [2520mbar] - czyli z trybem awaryjnym. nawet G montowany w 3.0TDI ma w serii 2250mbar...

Dokładnie było to 2448mbar zadanego i 2560,2mbar zmierzonego :) bez notlaufałlu :) w zakresie 2100-4000obr/min :diabel:

jasne...
pozwolilem sobie sciagnac Twoje logi jak je zamiesciles
Obrazek
Jezeli mnie moje niemlode oczeta nie myla to widze tutaj 2560.2 w calej rozciaglosci

Czym to grozi to w tym watku chyba nie trzeba tlumaczyc (nie mowie o nieokreslonym przeladowaniu przy 2800 ale o 2350 przy obrotach 4300)
@Meszrum
to normalne, ze w silniku o mniejszej pojemnosci nawet dokladnie ta sama turbina moze pompowac wiecej (silnik o wiekszej pojemnosci trawi/czas wiecej powietrza)
Nie ma nic meskiego w ustawianiu T na wysokie wartosci - im wyzej przy wysokich obrotach tym wieksze prawd ze cos sie spie... i nic wiecej
Poniewaz czipowalem sam swoje auto wiec nie moglem ustawic sobie na over 2400 przy 4tys bo mi bylo szkoda auta

@Autor
jak dojdzie do pozbycia sie czipa-bomby (zapewne podczas wgrywania czegos bardziej roztropnego) to nie zapomnij sie upomniec o (w plikach)
- ori soft jaki powinien byc dla Twojego sterownika (moze Ci sie zawsze przydac)
- tego bombowego czipa (wraz z logami, ktore porobiles tam kiedys ciekawy material szkoleniowy - oczywiscie milo by bylo jakby podeslal go+logi kiedys:) )
- logi po czipie (zeby bylo z grubsza wiadomo za co zaplaciles)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2009 20:24:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2008 21:27:46
Posty: 50
Lokalizacja: Tychy
Auto: Audi A6 C7 Allroad 3,0 313PS
Turbina wymieniona na nową (2,4 kPLN - chcialem nowa nie przegrzana), olej wymioniony, filtr powietrza takze. Jutro wymienie filtr paliwa i zrobie logis stat i dynam do oceny..

Auto jeszcze bardziej sie zbiera niz poprzednio. Prawdopodobnie mialo cos z chipem robione w audi w niemczech z tego co mi kumpel sprawdzil w ASO.
Zrobie logi na wszystkim sprawnym to ocenicie sami co i jak.

Mam takie pytanie. Nie zauwazylem przy demontazu wezyka dokad idzie a teraz nie umiem znalezc punktu dla niego (chyba ze tak ma byc a ja tego nie zauwazylem).
Poniżej dwa zdjecia.
Moze koledzy podpowiedza czy to jest jakies odpowietrzenie czy cos.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b9 ... fc949.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c3c ... a5a1a.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2009 23:50:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2006 13:34:01
Posty: 300
Lokalizacja: Słupsk- Irlandia
Mi to wygląda na wężyk który wchodzi w obudowe filtra powietrza...
Sprawdź czy pod rurą na której jest przepływomierz jest wolna "dziurka" na wężyk, jeżeli jest to właśnie tam włóż wężyk... :peace:

_________________
2001 Allroad 2.5 Tdi 180 AKE 134tys. mil - było
2007 A6 Avant 2.0 Tdi 140 BRE 112tys. mil - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2009 09:41:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
Ława napisał(a):
Mi to wygląda na wężyk który wchodzi w obudowe filtra powietrza...
Sprawdź czy pod rurą na której jest przepływomierz jest wolna "dziurka" na wężyk, jeżeli jest to właśnie tam włóż wężyk... :peace:
Dokładnie jest to wężyk, który wchodzi w obudowę filtra powietrza od strony T.

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2009 10:08:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
sorry za OT.

Ten wężyk już narobił zamieszania nie w jednym topicku, dokąd on.. ;)

arkoch, [sciagnij] sobie ETKE... wrazie co PW.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2009 18:50:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
arkoch napisał(a):
Turbina wymieniona na nową (2,4 kPLN - chcialem nowa nie przegrzana), olej wymioniony, filtr powietrza takze. Jutro wymienie filtr paliwa i zrobie logis stat i dynam do oceny..

Auto jeszcze bardziej sie zbiera niz poprzednio. Prawdopodobnie mialo cos z chipem robione w audi w niemczech z tego co mi kumpel sprawdzil w ASO.
Zrobie logi na wszystkim sprawnym to ocenicie sami co i jak.

Mam takie pytanie. Nie zauwazylem przy demontazu wezyka dokad idzie a teraz nie umiem znalezc punktu dla niego (chyba ze tak ma byc a ja tego nie zauwazylem).
Poniżej dwa zdjecia.
Moze koledzy podpowiedza czy to jest jakies odpowietrzenie czy cos.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b9 ... fc949.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c3c ... a5a1a.html



zastanów się nad powrotem do serii.
uszkodzisz silnik na tym programie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2009 18:54:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 10:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
A jeśli już ma być program to jakiś sensowny a nie to "coś" :|

To relatywnie nowe auto, szkoda go na takie eksperymenty :(

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: