.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.kwi.2024 12:11:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A8 2,5 tdi V6 1999r Tiptronic] Log do oceny - brak doładowa
PostNapisane: 28.sie.2009 11:45:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2009 10:14:14
Posty: 2
Lokalizacja: Gliwice
Witam.
Proszę o sprawdzenie logów i ocenę awarii.

Log statyczny:

http://gat.pl/tdi/log_001.jpg
http://gat.pl/tdi/log_003.jpg
http://gat.pl/tdi/log_004.jpg
http://gat.pl/tdi/log_007.jpg
http://gat.pl/tdi/log_013.jpg
http://gat.pl/tdi/log_014.jpg
http://gat.pl/tdi/log_018.jpg

Log statyczny BS:

http://gat.pl/tdi/log_bs_000.jpg
http://gat.pl/tdi/log_bs_003.jpg
http://gat.pl/tdi/log_bs_004.jpg
http://gat.pl/tdi/log_bs_011.jpg

Log dynamiczny:

http://gat.pl/tdi/log_dl_000.jpg
http://gat.pl/tdi/log_dl_001.jpg
http://gat.pl/tdi/log_dl_003.jpg
http://gat.pl/tdi/log_dl_004.jpg
http://gat.pl/tdi/log_dl_008.jpg
http://gat.pl/tdi/log_dl_010.jpg
http://gat.pl/tdi/log_dl_011.jpg

Błędy:

00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent

01282 - Intake Manifold Flap
change-over Valve (N239)
31-00 - Open or Short to Ground

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
31-00 - Open or Short to Ground


01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)
31-00 - Open or Short to Ground

Auto totalnie nie ma mocy, max prędkosc to 120 -130 km/h.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2009 14:04:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
problem dotyczy najprawdopodobniej bezpiecznika 15A znajdującego się w skrzynce z ECU. jest to bezpiecznik płytkowy, o dużym formacie.
[jego spalenie powoduje elektryczne odcięcie wszystkich zaworów podciśnienia: N75, N18 oraz N239]

moim zdaniem będzie on spalony. jeżeli tak, to należy go wymienić i mieć nadzieję, że nowy nie spali się natychmiast po wymianie. jeżeli tak by było, to przyczyną jest zwarcie, co z kolei będzie wymagać pomocy elektryka, który zna na wylot ten typ silnika.


[+]
sprawdź jeszcze napięcie na wtyczkach od zaworów N18 i N75 [czarny i szary] - powinno być ok. 13.5V. napięcie spradzasz w ten sposób, że podłączasz pod masę i sprawdzasz '+'.
'-' steruje jedynie impulsowo pracą zaworów.
na 95% nie będzie napięcia 13.5V.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2009 19:27:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2009 10:14:14
Posty: 2
Lokalizacja: Gliwice
Bezpiecznik sprawdzony, jest cały.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2009 21:06:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
sprawdź zatem napięcie na wtyczkach od zaworów N18 i N75 [od N239 nie musisz].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: