.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.maja.2024 07:52:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Cabrio NG] Brak mocy..
PostNapisane: 18.sie.2009 22:09:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2007 22:15:25
Posty: 99
Lokalizacja: Moss Norge
Witam po dlugiej przerwie...
po rozbiciu mojej perelki Porsche 944 kupilem sobie cabrio z 92 roku 2.3 litra NG mialem taki silniczek kilka lat temu w coupejce i robile go wiec stwierdzilem iz skoro blachy w cabrio ok nowy dach i ladna chistorja auta to bedzie mi sluzyl ale cuz okazuje sie ze cos niegra.. jako iz moj brat ma coupejke moja stara i niedawno ja jezdilem zbiera sie to auta ladnie i naprawde ma kopa a moje cabrio to jak osiolek przerobilem wszystko zaplon swiece kable czojnik stukowy podcisnienie a auto nie chce isc coupe go wciaga na mile....
czasami jak dam mu buta czuc jakby na chwile sie przebudzil ale mu mija potrafi tak kilkakrotnie powturzyc ze pociagnie i pusci ....
macie jakis pomysl?
a.. zaplon byl nie ruszany sruba na 13 orginalnie zaplompowana a na kole pod lampa swieci sie 0 - zero a nie okolo 15 stopni... niedawno poprzedni wlasciciel zmienial w nim rozrzad czy mogli zle ustawic na kole? kurna zmienialem rozzad w takich autach 10-tki razy i zawsze bylo ale nie pamietam jakie byly wskazania na zamachowym...

moze ma ktos pomysl?

_________________
2002 - Passat 1.9AVF TDI PD 150 HP 340Nm jest
1992 - Cabriolet 2.3 NG 133HP -- nowa zabawka
1989 - Coupe 2.3 NG 136 HP - bylo
1983 -Porsche 944 N/A - zlota perelka - skasowana

Job: Service DAF ™ \ SsangYong ™


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2009 00:48:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
jaka waga coupe a jaka cabrio?

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2009 14:10:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2009 14:50:51
Posty: 50
Lokalizacja: Warszawa
Zdejmij obudowe i zobacz czy jest na znakach.Jak jest to sprawdz ten zapłon i mieszanke :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2009 21:03:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2007 22:15:25
Posty: 99
Lokalizacja: Moss Norge
no cuz waga 200 kilo ruznicy czyli cab ciezszy....

wlasnie ustawilem zaplon i sklad mieszanki na przyzadach(wurtha) i jakby pomoglo ale zaplon cos jest nie tak najladniej chodzi na miedzy +6 a +10 na tych 15 nie bardzo mu to idzie ... moze dlatego ze zalalem 98 octan....

jakby cos to dla wyjasnienia krece tylko diesle i to daf-y... bezyna to jako tako mi idzie zwlaszcza k-jety ...

_________________
2002 - Passat 1.9AVF TDI PD 150 HP 340Nm jest
1992 - Cabriolet 2.3 NG 133HP -- nowa zabawka
1989 - Coupe 2.3 NG 136 HP - bylo
1983 -Porsche 944 N/A - zlota perelka - skasowana

Job: Service DAF ™ \ SsangYong ™


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2009 12:21:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2009 14:50:51
Posty: 50
Lokalizacja: Warszawa
A do ustawiania zapłonu robił kolega zworke ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2009 21:41:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2007 22:15:25
Posty: 99
Lokalizacja: Moss Norge
witam..
mam tyle roboty w daf-ie ze nie mam czasu na swoje...


nie nie zrobilem zworki gdyz w przekazniku pompy (nr 208 o ile dobrze pamietam) nie ma miejsca na bezpiecznik .. chyba ze cos pomylilem ale w mojej bylej coupejce z 89 byl i tam tak robilem jak zalecano....

wszystkie znaki okay swiece ok a nie idzie....

_________________
2002 - Passat 1.9AVF TDI PD 150 HP 340Nm jest
1992 - Cabriolet 2.3 NG 133HP -- nowa zabawka
1989 - Coupe 2.3 NG 136 HP - bylo
1983 -Porsche 944 N/A - zlota perelka - skasowana

Job: Service DAF ™ \ SsangYong ™


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2009 19:22:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2007 22:15:25
Posty: 99
Lokalizacja: Moss Norge
Witam ponownie napisze jeszcze raz co zrobiem do tej pory bez rezultatow...
Przesledzilem 43 strony z wynikami o NG i niestety nie stalem sie madzejszy wiec sadze iz zapytam bycmoze ktos juz cos takiego przerabial...

Kupilem autko 2 tyg. temu w drodze do domu poczulem iz przy pelnym gazie auto ciagnie i puszcza ciagnie i puszcza wiec regulacja miesznki jako iz w pracy mam analizator CO podlaczylem sie od tylu co w normie 0.47 wiec niesznak ok ale podlaczylem sie do wyjscia prubnego przy silniku wynik CO to 0.49-0.58 czyli wedlug autodaty w porzadku z tym iz wynik moze byc przed katem az do 1.1 CO wiec podkrecilem ale niestety bez pozytywnych rezultatuw, lambda 1.043 i ile bym nie krecil sruba regulacyjna podniesie sie i spada do wartosci cut powyzej 1.019 - 1.046 nie ma reakcji CO tez stabilizoje sie do 0.5 .. odlaczylem kostke dwopinowa wyregulowalem lambde do 1.06 wpiolem kostke co podskoczylo do 1.043.. wstawilem nowa sonde lambdy w wydech bez zmian, zalozylem nowy przeplywomiez kompletny wymontowany z auta kture bylo na chodzie nic nie pomoglo, posprawdzalem gumowe przewody optycznie i zuzywajac puszke samostrtu sprajujac wokul przewodue,polaczen klamr wszystko szczelne, zmienilem aparat zaplonowy tez wymontowany z auta na chodzie bez zmian, wymienilem swiece ,kopulke palec nic,nowe filtry, olej, zaplon jak poswiece strobem jest na zero,(w starej ng byl przekaznik z miejscem na zworke do ustawiania zaplonu w tej niema takowego przekaznika jest o nr. 208 ???)
nie mam juz pomyslow czy moze byc zatkany katalizator?
czy moze zla komprsja?

autko na wolnych pracoje ruwniutenko, pali ladnie , czy cos z ecu?

jeszce 2 dni a mnie trafi nie dojsc ze 8 godzin w robocie ciapie sie w dieslach naprawiajac daf-y to po godzinach siedze z moim klamotem zaczynam zalowac iz go kupilem... niestety jak pisalem w "witamy" rozbilem moje porsche 944 i chcialem kupic auto nr 2 jakies tez inne ale takie przy kturym nie musze krecic cale dnie a tu wyszlo inaczej pozatym iz ma piekne blach lakier nowiutki cab ladna skora 18 fele i bylo servisowane to prucz klopotow z silnikiem bylo by calkiem okay...

_________________
2002 - Passat 1.9AVF TDI PD 150 HP 340Nm jest
1992 - Cabriolet 2.3 NG 133HP -- nowa zabawka
1989 - Coupe 2.3 NG 136 HP - bylo
1983 -Porsche 944 N/A - zlota perelka - skasowana

Job: Service DAF ™ \ SsangYong ™


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2009 20:23:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2009 14:50:51
Posty: 50
Lokalizacja: Warszawa
A spróbój zrobić zworke na złączu diagnostycznym z tego co pamiętam to dwa minusy razem na ok 5 sekund,powinny wzrosnać troche obroty rozłanczasz zworke i ustawiasz zapłon


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: