.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2024 23:55:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ A8 4.2 ] źle chodzi po odpaleniu
PostNapisane: 14.paź.2009 09:58:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 04:27:27
Posty: 383
Lokalizacja: Legnica
Witam mam pytanie jakie mogą być objawy źle działającego zaworu na listwie paliwowej.
Mam problemy z rannnym odpalaniem tz auto odpala po nocy od razu po czym po kilku sekundach schodzi z obrotów i zaczyna pracować nie równo i telepie silnikiem tak jakgdyby skład mieszanki był nie prawidłowy po przełączeniu na LPG auto chodzi OK na cieplym silniku na Bp też chodzi OK. Zastanawiam się czy to może być wina nie trzymającego zaworu że puszcza paliwo do przepustnicy i po dłuższym postoju jak odpala to zaczyna warjować. Jak mozna sprawdzic działanie tego zaworu i jak jest zbudowany czy jak wyciągnę tą zawleczkę i wyciągne środek to da się go później poskładc?
Myslałem że to jest wina LPG ale mam instalację po naprawie regeneracja reduktora, nowe dysze przewody na nowo powkręcane tak żeby wszystko było szczelne i auto nie łapało lewego powietrza ale problem pozostał.

_________________
Było Audi c4 2.8 quattro teraz A6 2.8
Jest i wymarzona A8 4.2 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2009 11:04:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Możesz zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej, wtedy sprawdzisz czy poprawnie działa regulator ciśnienia. Widziałem kiedyś taki przypadek w AEB z objawami o jakich piszesz. Tylko tam jeszcze sonda okazywała ubogo na biegu jałowym.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2009 11:53:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 04:27:27
Posty: 383
Lokalizacja: Legnica
ja mam sondy dobre wymieniłem obydwie na nowe jakis czas temu.
A gdzie się wpiąć żeby sprawdzić to ciśnienie na listwie na powrocie za zaworem przelewowym?

_________________
Było Audi c4 2.8 quattro teraz A6 2.8
Jest i wymarzona A8 4.2 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2009 20:52:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.paź.2008 20:32:31
Posty: 19
Lokalizacja: Sopot
Witam
Odpinasz wężyk podciśnienia na zgaszonym ciepłym silniku, jeżeli poczujesz paliwo na palcach to regulator ciśnienia do wymiany, ale to moim zdaniem nie jest ten problem, ponieważ przy uszkodzonym zaworze regulacji ciśnienia, po zgaszeniu musiałbyś długo kręcić na ciepłym silniku aby odpalić, u ciebie prawdopodobnie przepływka się kończy, stąd ta zła praca na zimnym przy pierwszym odpaleniu rano, regulacja wolnych obrotów, na lpg też to jest ale mniej zauważalnwe bo masz wyższe czasy wtrysków, proponuje podpiąć najpierw vagine, później coś można pomyśleć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2009 16:05:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2009 20:44:41
Posty: 34
Lokalizacja: Lubin
odepnij przeplywke jak odpalisz i zobacz czy jest roznica,zawor zwrotny raczej odpada bo gdyby byl padniety to by dlugo krecila,cisnienie na listwie masz dobre bo jak jezdziles na benzynie to w trasie nic nie poszarpywalo i nie przerywalo.Sprawdz przeplywke i przepustnice. Ogrod a moze czujnik temp silnika wali w h.. i zle dobiera mieszanke na zimno,czujnik powinien wyjsc na vaginie ale nie zawsze.Mam taki w zapasie to mozna zrobic podmianke nie zaszkodzi sprawdzic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2009 08:21:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
jaki wplyw na odpalanie moze miec przeplywka?
moze zaworek zwrotny nie trzyma paliwa w przewodach i po dluzszym postoju calosc splywa do baku?

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2009 22:05:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.paź.2008 20:32:31
Posty: 19
Lokalizacja: Sopot
A no taki wpływ że ma, jak nie wiesz jaki to proponuje ci zrobić testa, tzn odepnij całkowicie przepływke, pojeździj do wieczora i rano odpal bez przepływki, może wtedy zauważysz różnice i zobaczysz jaki ma wpływ przepływka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2009 09:30:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
wojti_sopot napisał(a):
A no taki wpływ że ma, jak nie wiesz jaki to proponuje ci zrobić testa, tzn odepnij całkowicie przepływke, pojeździj do wieczora i rano odpal bez przepływki, może wtedy zauważysz różnice i zobaczysz jaki ma wpływ przepływka.

nie chę testować; myślałem, że wiesz dlaczego i potrafisz to wyjaśnić...

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2009 07:57:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Kolego egzekutor30, czy juz cos zrobiłes ze swoja V8 ?????

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2009 14:33:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 16:14:05
Posty: 569
Lokalizacja: Wrocław
Może być to spowodowane nieszczelnymi wtryskami gazowymi. Obejrzyj czasy wtrysku benzyny na wolnych obrotach na benzynie a potem na gazie. Jeśli na gazie będą znacznie się skracać to tu może być przyczyna. :peace:

_________________
Audi S6 4,2 AEC Automat
Drogo sprzedam informacje telefonicznie
tel. 604 514 301


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2009 20:00:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.paź.2008 20:32:31
Posty: 19
Lokalizacja: Sopot
Witam
Proponuje wyjąc i przeczyścić przepływkę, najpierw kontakt S, potem kontakt U, na koniec powietrze. Możliwości może być wiele, czyszczenie proponuje na pierwszy rzut.
Potem można szukać dalej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2009 22:57:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 04:27:27
Posty: 383
Lokalizacja: Legnica
Ostatnio doszedł mi problem cieżkiego odpalania na ciepło jak postoi z 5-10 minut to muszę go długo krecić tak jak by paliwa nie podawało. Na pewno mam zrabany zaworek cosnienia na listwie bo mi buszcza paliwo do przepustnicy dziś go zamowiłem wymienie i zobacze co bedzie dalej. VAG praktycznie nie pokazuje zadnych błedów.

_________________
Było Audi c4 2.8 quattro teraz A6 2.8
Jest i wymarzona A8 4.2 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2009 04:29:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 04:27:27
Posty: 383
Lokalizacja: Legnica
Nadal mam problem z odpalaniem wymieniłem zaworek na listwie paliwa a na zimno tz po nocy auto odpala mi idealnie i chodzi ok, ale jak jest ciepły i postoi jakis czas to muszę długo krecić zeby załapał tak jakgdyby paliwa nie dostawał. Zrobiło mi sie tak jakiś czas temu oddałem auto do mechanika po naprawiał mi LPG i rozsypał sie przy okazji rozrusznik jak auto stało w warsztacie kupiłem drugi rozrusznik wymienili mi i odebrałem auto i zaczął sie problem z odpalaniem na ciepło wcześniej tego nie było czy przyczyna może być rozrusznik przypominam że auto po nocy odpala od strzała problem jest tylko jak postoi 30min- 1-2h. Myslałem że może przyczyną jest puszczający wtrysk od LPG ale jak zakrece butlę i wypale gaz zgaszę auto na Pb to dalej ciężko odpala.

_________________
Było Audi c4 2.8 quattro teraz A6 2.8
Jest i wymarzona A8 4.2 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: