.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2024 22:43:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4] kilka pytań odnośnie mojego AEL'a
PostNapisane: 21.wrz.2009 10:39:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2007 10:21:19
Posty: 87
Lokalizacja: Kraków
1. Gdy przekręcam zapłon pika mi 3-razy i mruga wykrzyknik na tablicy.
2. vag pokazuje mi takie błędy;
Address 01:Engine
Controller: 4a0 907 401P
Component: 2.5l R5/2VT EDC HS D02
Cooding:00000
Shop#: WSC 00000
No fault code found.
Readiness: N/A

Address 03: ABS Brakes
Controller: 4D0 907 379 K
Component: ABS/EDS BOSH 5 7680
Cooding: 0265109031
Shop#: BB 37680
No fault code found

Jeśli mógł by mi to ktoś odszyfrować

3.Jak vag-com 409-1 skasować Inspekcje olejową?
4.Jak zrobić logi (najlepiej instrukcja krok po kroku)?
5.Silnik mam zalany mineralnym olejem chciałbym zmienić na syntetyk lub półsyntetyk , co się z tym wiąże?

z góry dzięki za pomoc ;)

_________________
A6 C4 AEL QUATTRO AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2009 10:42:20 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
z tego co piszesz w tych blokach masz "No fault code found" więc nie tu tkwi problem.
3 i 4 znajdziesz instrukcje na forum
5 może najpierw zalej półsyntetykiem.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2009 13:42:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Miga czerwony wykrzyknik otoczony szczękami hamulcowymi. Problem jest w utracie komunikacji z systemem ABS. Nie może zakodować błędu w ABS gdy jego procesor nie działa na zbyt niskim napięciu. Zwykle przyczyna jest w b.niskim napięciu zasilania. U mnie pojawia się tylko po długim postoju podczas rozruchu (spadek napięcia na akumulatorze i kablach spowodowany obciążeniem rozruchem i słabym już akumulatorem).
Powodzenia.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2009 21:37:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2007 18:43:23
Posty: 147
Lokalizacja: Wrocław
sprawdź jeszcze jakie masz kodowanie ABSu (i zegarów, ale to raczej nie ważne), oraz przewody czujnika poziomu płynu hamulcowego. Sprawdź czy nie masz sterownika ABSu od Audi 100 C4 (czasem do A6 wkładają jako zamiennik, który źle działa).

_________________
Audi A8 D2 4,2 2001 AQF QUATTRO
Audi A3 8L 1,9 TDI AHF
Audi A6 C5 2,5TDI AKE Quattro manual


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: