.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2024 00:33:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2.8 AAH]Dużo pali
PostNapisane: 10.paź.2009 18:28:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2005 15:22:33
Posty: 22
Lokalizacja: zamość
[100 C4 2.8 AAH] automat , w mieście pali 15litrów benzyny pb95 na 60km spokojna jazda a na trasie pali w normie 10litrów 95bp na 100km ,od czego zacząć żeby zmniejszyć spalanie w mieście ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2009 19:00:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
no standardowo chyba przy takim objawie czyli: sondy, czujnik temp. ECT, przepływomierz, czujnik położenia przepustnicy, ciśnienie paliwa, ustawienie rozrządu, sprawność ECU. Kolejność nie jest przypadkowa.

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2009 19:06:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:07:33
Posty: 905
Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec
gdyby to była jakaś poważna usterka to w trasie też by palił więcej.

Sprawdzić nigdy nie zaszkodzi choć może styl jazdy też ma tu swoje odzwierciedlenie :)

_________________
:diabel:

Było --> A4 1.8 ADR [B5] :-)
Było --> A6 1.9 TDI AFN [C5] :-)
Było --> Audi 100 2.3E NF [C3] :-(
Jest --> Audi A6 2.4 AGA [C5] :-)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4 2.8 AAH]Dużo pali
PostNapisane: 10.paź.2009 21:18:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2005 18:22:21
Posty: 66
Lokalizacja: Otwock/wawa
radmos napisał(a):
[100 C4 2.8 AAH] automat , w mieście pali 15litrów benzyny pb95 na 60km spokojna jazda a na trasie pali w normie 10litrów 95bp na 100km ,od czego zacząć żeby zmniejszyć spalanie w mieście ?

powiedz mi jedno czy katalizatory masz wyciete czy sprawdzano ci sądy lambda??od tego zacznij

_________________
-audi A6 Q 2.7T AJK avant s-line(aktualny)
-audi coupe quattro 2.8 aah(aktualny)
-audi C4 avant 2500 TDI
-ford escort cabrio RS2000
-maluch (zielona strzala) 650 cm
-golf II 1800 cm
-audi b2 quattro 2300 cm
-maluch (czerwona strzala) 650 cm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2009 12:08:42 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
15/60 to jest 25/100 :peace: napisz jakim sposobem wyszlo Ci ile auto pali ? bo jezeli sposob pomiaru jest wiarygodny w obu przypadkach i sprawdzales kilkukrotnie te wyniki to wedlug mnie powodem moze byc raczej skrzynia bo wszelkie usterki osprzetu silnika objawialyby sie podwyzszonym spalaniem w kazdych warunkach

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2009 12:25:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2005 15:22:33
Posty: 22
Lokalizacja: zamość
zbiornik zatankowany do pełna pod sam korek i po np.60km po mieście dolałem 15ltrów :), a po trasie tym sposobem wlewam na 100km około 10litrów . sprawdzane kilka razy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2009 14:28:24 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
podlacz komputer i sprawdz czy skrzynia nie ma bledow , to samo zrob z silnikiem. druga sprawa sprawdz czy dziala skracanie kanalow dolotowycgh powyzej 4200 obr. (nad przepustnica jest silownik , po przegazoaniu powyzej 4200 obr. powinien wciagnac wodzik i go trzymac do momentu opadniecia obrotow ponizej 4200

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2009 12:42:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2005 15:22:33
Posty: 22
Lokalizacja: zamość
w skrzyni mam taki błąd 00300- transmission fluid temp sensor g93
34-10 no malfunction detected - intermittent, w silniku nie ma żadnych błędów ,a ten siłownik nad przepustnica zachowuje sie tak jak napisałeś tz. , po przegazowaniu powyzej 4200 obr. wciaga wodzik i go trzyma do momentu opadniecia obrotow ponizej 4200,


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: