.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.maja.2024 22:56:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2009 23:00:30 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
Rolecs napisał(a):
chcialbym wam pokazac jakie jest ustawienie skopiowalem ale niewiem jak wklieic pomozecie


http://imageshack.us/

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2009 23:38:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2005 18:22:21
Posty: 66
Lokalizacja: Otwock/wawa
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/25c ... 52bd5.html

tam macie parametry do ustawienia konta wtrysku oczywiscie za pomoca czujnika zegarowego bo sie do konca niewyrazilem ,,,




a jezeli chcesz ruszac pompa tak na pale za przeproszeniem to nie ustawiisz idealnie z tego wzgledu ze wystarczy ruch 2 mm i kat wtrysku potrafi sie przestawic o 0,5 a wiec jezeli chcesz ruszac to twoje ryzyko ......jezeli chcesz przyspieszyc to krec pompa w prawa strone do strony zbiorniczka plynu chlodzacego ...

_________________
-audi A6 Q 2.7T AJK avant s-line(aktualny)
-audi coupe quattro 2.8 aah(aktualny)
-audi C4 avant 2500 TDI
-ford escort cabrio RS2000
-maluch (zielona strzala) 650 cm
-golf II 1800 cm
-audi b2 quattro 2300 cm
-maluch (czerwona strzala) 650 cm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2009 05:58:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
-gumis- napisał(a):
Nie będę się czepiac wartosci kątu wtrysku bo każdy silnik ma inaczej (inaczej zużyty) . Juto zapinam luzowac to koło z wałka ;) jednak żeby mi ułatwic ,powiedz w którą strone mam kręcic (chcę przyspieszyc wtrysk i wydaje mi się ,że w stronę pompy - dobrze kombinuje??) Koło to jest na klinie, stożku, czego mogę się spodziewac?.Troszku słabo myślę... :): Pozdrawiam i podzielę się co spłodziłem!!!


Sprawdzona wartość ustawcza to dla dobrej aparatury 0.45mm w przypadku pompy kwalifikującej się tylko do wymiany ustawiałem nawet 0.8mm i dopiero dobrze zapalał.
Masz rację kółko należy przekręcić w stronę pompy aby przyspieszyć wtrysk. W sobotę sprawdziłem że przekręcenie o ~3mm na obwodzie daje 8st przestawienia wtrysku.
Kółko do wałka jest tylko dociśnięte na tarcie na czole wałka, dlatego trzeba go dość mocno dociągnąć ale trudne jest utrzymanie żądanego położenia podczas dokręcania (bardzo lubi wrócić na poprzednie ustawienie).
Ja dałem dorobić specjalny klucz który umożliwia mi kręcenie kółkiem i przytrzymanie go w stałej pozycji podczas dokręcania śruby.
Do opola jest niedaleko, mogę ew. podskoczyć!

Powodzenia!

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2009 09:47:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2008 20:17:42
Posty: 124
Lokalizacja: opolskie
To_JA_! ok dzięki za ofiarowaną pomoc!! Zaraz idę rzezac...

_________________
AUDI 100 C4 2.5 TDI AAT '92r Klimatronic - było
Moto Honda VT 1100C Shadow
Serwis motocykli


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2009 14:38:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2008 20:17:42
Posty: 124
Lokalizacja: opolskie
Już po zabiegu. Nie było łatwo bo koła na wałku nie odkręciłem... Zrobiłem inny myk.
Pompa opierała się o stojan ,w miejscu mocowan śrub regulacujnych było jeszcze ze 1/3 miejsca do kręcenia więc pilnik w łape i zebrałem w stojanie ze 2mm tak aby dało radę jeszcze trochę przekręcic (wyprzedzic). Różnica jest odczuwająca, jeszcze nigdy (jak mam tego woza) nie miał takich dobrych przyspieszen i dynamiki!! Teraz mogę smiało powiedziec ,że TO JEST TO! Pozostanie jeszcze kwestia rannego odpalenia ,ale to dopiero stwierdzę jutro. Na teraz to jestem bardzo zadowolony. Dziękuję wszystkim za zaangażowanie i chęc niesienia pomocy Dzieki :peace:

_________________
AUDI 100 C4 2.5 TDI AAT '92r Klimatronic - było
Moto Honda VT 1100C Shadow
Serwis motocykli


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2009 12:56:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2008 20:17:42
Posty: 124
Lokalizacja: opolskie
Więc stwierdzam ,że cała operacja przyniosła oczekiwany skutek.
AMEN

_________________
AUDI 100 C4 2.5 TDI AAT '92r Klimatronic - było
Moto Honda VT 1100C Shadow
Serwis motocykli


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2010 14:34:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 12:36:50
Posty: 228
Lokalizacja: Kraków
Auto: 100 C4 2,5TDI
Może mi ktoś powiedzieć - jaki kąt wtrysku ustawić na VAGu (obecnie mam 54 - złe zapalanie, słaba dynamika). Doczytałem się już, że 50-60, 65, 70-80 itp. i nadal nie wiem jaki powinien być - silnik AAT r. 93

_________________
100 C4 93r. 2,5TDI AAT
Na co dzień: naprawa laptopów - w tym płyt głównych i BGA.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: