.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.maja.2024 11:06:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi A4 2.0 TFSI+chips słabnie po nagrzaniu
PostNapisane: 13.cze.2010 15:20:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2010 15:11:00
Posty: 25
Lokalizacja: Kraków
Mam A4 2.0 T chip na 270ps dziwne czerwony kolektor i turbo jak sie zagrzeje strasznie słabnie i na wskazniku bots durbo przy dodaniu gazu 1.bar a po chwili tak jagby gdzies uciekało 0.5 bara


Ostatnio edytowano 13.cze.2010 15:48:56 przez franek22174reks, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 2.0 TFSI POMOCY
PostNapisane: 13.cze.2010 15:25:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
franek22174reks napisał(a):
Mam A4 2.0 T chip na 270ps dziwne czerwony kolektor i turbo jak sie zagrzeje strasznie słabnie

zmień program na oryginał

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Audi A4 2.0 TFSI POMOCY
PostNapisane: 13.cze.2010 15:35:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2010 15:11:00
Posty: 25
Lokalizacja: Kraków
...................................


Ostatnio edytowano 13.cze.2010 15:45:19 przez franek22174reks, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 2.0 TFSI POMOCY
PostNapisane: 13.cze.2010 15:41:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2010 15:11:00
Posty: 25
Lokalizacja: Kraków
Mam wrażenie nie im mniej gazy tym lepiej jedzie mam zamontowany wskaznik doładowania pierwsze wciśnięcie gazu durbo daje piękni a po chwili 0.5 bara


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2010 15:47:51 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
Franek- ogarnij się nieco na forum, bo z interpunkcją i znajomością regulaminu jest u Ciebie słabo.
Co do auta to wymaga głębszej diagnozy - przyczyn może być kilka, a dodatkowo zmodyfikowany jest program sterujący.
Zawór sterujący ciśnieniem doładowania, źle napisany program, inne niedociągnięcia w mechanice... przyczyn może być kilka.
Pałując auto w takim stanie szybko zajedziesz silnik i/lub turbinę.

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2010 17:03:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
wszystko powiedział Bilu
zapraszam do regulaminu forum i pisania zgodnie z polską interpunkcją

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: