.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.kwi.2024 13:09:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 BAU] logi przed chipem
PostNapisane: 13.lis.2009 14:53:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
witam

ponizej textowo ale na szybko
czy tak bau ma czy on juz jest po jakims koksie?

dyn. 08
0,03 1647 73,7 45,5 45,8
0,37 1740 73,1 45,5 51,8
0,73 1833 72,5 45,5 52,1
1,1 1926 72,2 45,2 52,4
1,48 2042 71,5 45,2 52,7
1,86 2158 70,9 45,2 52,7
2,22 2274 70,3 45,5 52,4
2,59 2366 70 45,5 52,4
2,97 2482 69,3 45,8 52,1
3,34 2575 69 45,8 51,8
3,7 2691 68,4 45,8 51,5
4,06 2807 68,1 46,1 51,1
4,44 2900 67,8 46,1 50,8
4,82 3016 67,1 46,1 50,5
5,21 3109 66,8 46,1 50,5
5,56 3225 66,5 46,1 50,5
5,94 3318 66,2 46,1 50,5
6,34 3410 65,6 45,8 50,5
6,72 3526 65,3 45,8 50,2
7,09 3619 64,9 45,5 49,6
7,47 3712 64,6 45,2 48,9
7,84 3805 64 44,9 48,3
8,2 3898 63,7 44,2 48
8,58 3990 63,4 43,6 47,7
8,94 4060 63,1 43 47,1
9,29 4130 62,7 42,4 46,1
9,65 4199 50,5 41,4 45,5

dyn. 011
0,02 1717 2132 1408 85
0,36 1740 2142 1591 80
0,74 1856 2173 1805 69
1,12 1926 2183 2020 63
1,52 2018 2193 2203 54
1,9 2111 2203 2346 49
2,29 2227 2203 2407 44
2,65 2320 2213 2305 47
3,03 2413 2213 2081 54
3,42 2506 2224 2030 55
3,81 2622 2224 2081 53
4,19 2714 2234 2142 51
4,57 2830 2234 2173 51
5 2946 2244 2203 51
5,37 3039 2244 2224 50
5,76 3132 2244 2234 50
6,15 3248 2244 2234 49
6,54 3341 2244 2234 49
6,93 3434 2244 2234 48
7,32 3503 2244 2224 49
7,71 3596 2254 2224 49
8,1 3689 2254 2213 50
8,48 3782 2264 2213 51
8,86 3851 2254 2213 52
9,26 3921 2244 2203 53
9,63 4014 2234 2213 52
10 4106 2203 2193 52
10,3 4153 2173 2173 52
10,7 4246 2152 2152 51

dyn. 003
0,01 1949 891 620 88
0,36 2018 879 797 88
0,73 1995 879 942 88
1,11 2088 879 1001 88
1,47 2204 879 1001 88
1,83 2320 879 1001 88
2,21 2413 879 922 88
2,6 2506 879 911 88
2,99 2598 879 934 88
3,38 2738 879 934 88
3,76 2830 879 938 88
4,12 2946 879 946 88
4,5 3062 879 942 88
4,87 3178 879 938 88
5,25 3271 879 922 88
5,63 3387 879 911 88
6,01 3480 879 891 88
6,39 3596 879 879 88
6,76 3689 879 867 88
7,13 3782 879 856 88
7,5 3874 879 852 88
7,86 3944 879 836 88
8,22 4037 879 832 88
8,58 4106 879 820 88
8,96 4176 879 809 88
9,33 4246 879 789 88
9,71 4083 879 805 88

jutro auto jedzie na cipsa wiec chcialem sie upewnic.
pozdrawiam

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2009 16:01:09 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
To bedzie juz drugi czips tego auta... :)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2009 18:29:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
...nie, to jest seria.

:)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2009 20:42:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
no to gut\
jutro chips i zdam relacje wieczorem :)
pozdrawiam

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2009 22:04:51 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
meszrum napisał(a):
...nie, to jest seria.

:)


Mój bład

Sugerowalem sie tym tematem -
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=89281


widac pedal nie byl w podlodze... albo Allroad ma inny sterownik niz C5

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2009 16:46:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
shakal12 napisał(a):
no to gut\
jutro chips i zdam relacje wieczorem :)
pozdrawiam

Da rade chipowac Bau ??

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2009 21:16:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Krysti napisał(a):
shakal12 napisał(a):
no to gut\
jutro chips i zdam relacje wieczorem :)
pozdrawiam

Da rade chipowac Bau ??


tak, można [jak i każdy inny silnik każdej marki - nawet d-4d].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2009 15:28:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2007 10:22:28
Posty: 780
Lokalizacja: a-chów/b-b
meszrum napisał(a):
Krysti napisał(a):
shakal12 napisał(a):
no to gut\
jutro chips i zdam relacje wieczorem :)
pozdrawiam

Da rade chipowac Bau ??


tak, można [jak i każdy inny silnik każdej marki - nawet d-4d].


d4d ???? mógłbyś rozwinąć myśl, tzn. kto i jakim cudem ?, kumpel z avensisem d4d 116km jeździł po tunerach i wszędzie słyszał to samo, nie da się a box to samo zło


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2009 18:42:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
mek1 napisał(a):
meszrum napisał(a):
Krysti napisał(a):
shakal12 napisał(a):
no to gut\
jutro chips i zdam relacje wieczorem :)
pozdrawiam

Da rade chipowac Bau ??


tak, można [jak i każdy inny silnik każdej marki - nawet d-4d].


d4d ???? mógłbyś rozwinąć myśl, tzn. kto i jakim cudem ?, kumpel z avensisem d4d 116km jeździł po tunerach i wszędzie słyszał to samo, nie da się a box to samo zło


tylko te ze sterownikami Bosh ... ;) a kumpel ma pewnie Denso ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2009 19:29:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
witam

zanim logi najpierw wykresik.
generalnie auto teraz fajnie jezdzi. nie ma dymu, biegi ladnie zmienia i skrzynia nie jest tak "leniwa" jak wczesniej. zobaczymy za jakis 1k-2k km czy spalanie spadnie.
jak tylko znajde czas to uzupelnie logi.
co do tunera.
mozna oceniac roznie. koles ma warsztat ale na razie taki podworkowy. niby jest hala na 2 auta ale generalnie sajgon w srodku - ocena 4/10.
samo cipowanie przebieglo slabo sprawnie - spedzilem 5h a mozna bylo sie w 3h spokojnie zmiescic - ocena 6/10
obsluga - bardzo w porzadku. chlopaki zaproponowali i picie i jedzenie na miejscu i mozna bylo z nimi normalnie pogadac - ocena - 9/10.
hamowanie odbylo sie "na kole" wiec wynik jest taki sobie ale pokazuje obraz co bylo a co jest.
pozdrawiam

EDIT
zapomnialem wykresu :)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5b4 ... 917ab.html

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2009 22:10:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 10:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
To BAU nie trzyma serii? :zdziw:

http://www.audiklub.org/silniki/bau/all ... ex/all.htm

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2009 23:33:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
AndyN napisał(a):



Andy,

bardzo wiele BAU nie trzyma serii.
takie same paździerze jak AFB/AKN/AKE & co.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2009 16:56:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
witam

ponizej logi po - na szybkiego ale czytelne.

003
0,01 1531 879,2 463,1 90,3
0,38 1694 879,2 655,5 88,4
0,75 1763 879,2 812,5 88,4
1,11 1879 879,2 926,3 88,4
1,49 1972 879,2 1000,9 88,4
1,87 2088 879,2 1000,9 88,4
2,24 2181 879,2 1000,9 88,4
2,62 2274 879,2 1000,9 88,4
3 2390 879,2 1000,9 88,4
3,37 2506 879,2 1000,9 88,4
3,75 2645 879,2 1000,9 88,4
4,12 2761 879,2 934,1 88,4
4,5 2900 879,2 961,6 88,4
4,87 3016 879,2 965,5 88,4
5,23 3132 879,2 949,9 88,4
5,61 3248 879,2 934,1 88,4
5,98 3364 879,2 922,4 88,4
6,37 3480 879,2 906,7 88,4
6,75 3596 879,2 894,9 88,4
7,14 3712 879,2 875,3 88,4
7,53 3805 879,2 875,3 88,4
7,91 3898 879,2 859,6 88,4
8,3 4014 879,2 840 88,4
8,69 4106 879,2 828,2 88,4

008
0,01 1578 22,3 55,2 26
0,72 1786 78,7 57,7 53
1,46 1856 78,4 58,4 59,6
2,22 2042 77,8 60,2 60,9
2,95 2227 77,5 60,5 61,8
3,72 2459 77,2 60,5 61,5
4,5 2714 76,9 60,5 61,2
5,28 2946 76,2 60,5 61,2
6,08 3202 75,6 60,5 61,2
6,83 3434 75 60,5 60,9
7,62 3642 74,4 60,5 60,2
8,42 3851 73,4 60,5 58,7

011
0,36 1694 2325,6 1407,6 85,2
1,08 1786 2376,6 1897,2 74,2
1,85 1949 2407,2 2254,2 62,7
2,58 2158 2417,4 2529,6 50,1
3,32 2343 2427,6 2570,4 43,8
4,1 2598 2427,6 2519,4 40,2
4,88 2830 2427,6 2203,2 50,9
5,68 3086 2427,6 2264,4 50,5
6,45 3318 2427,6 2284,8 49,7
7,24 3550 2427,6 2274,6 52,1
8,02 3735 2407,2 2264,4 52,9
8,82 3944 2386,8 2244 54,8


nie wiem tylko dlaczego suszarka nie osiaga cisnienia - jakis problem z lmm?
pozdrawiam

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2009 17:39:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
mocny program.
limitery na sztywno.
nie jest popisem gracji, ale nie jest knotem w stylu sserwis.

zamieść statyczny log 001 rozgrzanego silnika.

problem z ciśnieniem wynika z tego samego powodu, z którego silnik nie generował pełnej mocy na serii.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2009 19:04:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
bite

001 st

0,01 766 4,4 26,5 84,7
0,36 766 4,1 26,5 84,7
0,73 766 4,1 26,5 84,7
1,08 766 4,1 26,5 84,7
1,46 766 4,4 26,5 84,7
1,84 766 4,4 26,5 84,7
2,21 766 4,4 26,5 84,7
2,58 766 4,1 26,5 84,7
2,94 766 4,4 26,5 84,7
3,31 766 4,4 26,5 84,7
3,68 766 4,4 26,5 84,7
4,05 766 4,1 26,5 84,7
4,41 766 4,1 26,5 84,7
4,76 766 4,4 26,5 84,7
5,11 766 4,1 26,5 84,7
5,48 766 4,4 25,8 84,7
5,83 766 4,4 26,5 84,7
6,19 766 4,4 26,5 84,7
6,55 766 4,1 26,5 84,7
6,92 766 4,4 26,5 84,7
7,29 766 4,1 26,5 84,7
7,65 766 4,4 26,5 84,7
8,02 766 4,4 26,5 84,7
8,38 766 4,4 26,5 84,7
8,75 766 4,1 26,5 84,7
9,12 766 4,4 26,5 84,7
9,48 766 4,1 25,8 84,7
9,84 766 4,1 26,5 84,7
10,2 766 4,4 26,5 84,7
10,57 766 4,1 25,8 84,7
10,96 766 4,1 26,5 84,7
11,34 766 4,1 25,8 84,7
11,72 766 4,4 26,5 84,7
12,09 766 4,4 26,5 84,7
12,46 766 4,1 26,5 84,7
12,81 766 4,1 26,5 84,7
13,16 766 4,4 25,8 84,7
13,53 766 4,4 26,5 84,7

pompa?
pozdrawiam

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2009 19:46:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Moc jest strasznie nisko i wynosi praktycznie tyle co w moim poczciwym AFB :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2009 19:58:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
wowo napisał(a):
Moc jest strasznie nisko i wynosi praktycznie tyle co w moim poczciwym AFB :P


nisko czyli malo?

auto jezdzi duzo lepiej niz na serii ale martwi mnie ten brak doladowania bo wiem ze moze wiecej :)

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2009 20:35:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
tak, pompa jest słaba.

nie daje tyle paliwa ile powinna, nie ma wówczas odpowiedniej ilości spalin i tym samym nie ma co przeć na turbinę.


jeżeli obecna moc Ci wystarcza, to zostaw tak jak jest.
jeżeli zaczną się dziać cuda [moc/zachowanie skrzyni] to dopiero wówczas zabierz się za pompę.

...chyba, że samochód jest dla Ciebie najważniejszą rzeczą na świecie i nie szkoda Ci ok. 2500 - 3000 PLN, to możesz już teraz za sprawdzić pompę i ewentualnie ją wymienić.
pamiętaj jednak, że nie ma pewności, że mocy przybędzie na sprawnej pompie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2009 20:41:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Nisko w obrotach, ale pewnie nie dało się podciągnąć w okolice 4000obr lub jeszcze wyzej :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2009 19:31:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
mowilem Ci, ze szkoda ropy na hamowanie tipa "hamownia drogowa" - prawdopodobnie masz zawyzony max moment i zanizona moc
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 2738&st=20
Bartek 1ZZ napisał(a):
Ja nie hamuje automatów i nigdy nie będę, ponieważ to naciąganie klienta na kasę


Poza tym jednym z parametrow potrzebnych do przeliczenia wyniku jest waga auta (bo nie rozpedzasz rolek o znanej masie ale auto na drodze)... nie taka z papierow ale prawdziwa waga auta z paliwem i brzuchami pasazerow - wpisywaliscie "na pale" czy wazyles fure?
wowo napisał(a):
Nisko w obrotach, ale pewnie nie dało się podciągnąć w okolice 4000obr lub jeszcze wyzej

Co do skali obrotow: hamownia "na kole" nie wie jakie sa obroty silnika.. to nie manual ze stalym znanym przelozeniem ale automat z poslizgiem... tu sie szacuje szacunki:)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: