.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.maja.2024 03:28:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2009 08:12:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
przemek

z hamownia czy bez cena i tak byla taka sama (700)
masa auta brana z dowodu plus szacunkowo nasza i plyny - wiadomo ze niedokladnie.
a czy wykres jest adekwatny - chyba tak. autko naprawde duzo lepiej jezdzi i mimo 2 ton naprawde dobrze sie zbiera.
musze jeszcze sprawdzic czy wystepuje blad zmiany biegow 4>5 o ktorym wspominales.
przy okazji - wielokrotnie sie to przewija na innych forach --> autoseba i adelectronic to 2 rozne firmy. chlopaki pracowali kiedys razem - od ponad 3 lat Adrian (Adelectronic) ma swoj zaklad i nie wgrywa gotowcow. maja plany na normalna hamownie ale wtedy cena tez bedzie wieksza :)
pozdrawiam

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2009 11:15:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Czesc,
wykres z hamowni drogowej dla auta z automatyczna skrzynia biegow z definicji to tylko ciekawostka gdyz soft przeliczajacy nie ma wiedzy o prawdziwych obrotach silnika (szacujac moment obrotowy nie wie przy jakich obrotach on wystepuje a do wyliczenia mocy potrzebuje momentu i obrotow). Doloz sobie do tego fakt, ze waga auta z papierow a waga auta "z wagi" to czasem spora roznica (w przypadku mojej starej celici to bylo ponad 50kilo)
Gotowcow nikt chyba nie wgrywa bo technicznie soft sie zczytuje, modyfikuje i zapisuje (potencjalna pomylka zwgraniem softu nie do tej wersji sterownika to moglby byc niezly klopot jak sterownik sie nie podniesie i nie bedzie chcial przyjmowac juz nic po kablu - to nie to co starsze sterowniki ze wystarczy co najwyzej wyciagnac zle kosci i wsadzic wlasciwe)
Nie neguje faktu przyrostu ale powatpiewam ze wykres, ktory dostales odzwierciedla cokolwiek
Pytanie za 100 punktow: byles na tyle przewidujacy, ze zachowales soft ori "na wszelki wypadek" (jak nie popros o to!)?
taki maly eksperyment Ci polecam w wolnej chwili wykonaj log 009 ale nie z silnika ale skrzyni biegow!!! - w drugiej kolumnie masz szacowany przez skrzynie moment obrotowy => ( moment * obroty ) / 7022 = moc.. excelek zrobi Ci wykresik nawet...i bedziesz widzial:
- jak przebiega moment wzgledem obrotow (a skrzynia biegow zna prawdziwe obroty!)
- co do wartosci to obstawiam, ze skrzynia biegow bedzoe widziala wieksza moc przy tym samym lub mniejszym momencie
- ciekawe przy jakich obrotach skrzynia biegow bedzie widziala max moc (czy przy tych samych co "hamownia drogowa")

Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2009 11:44:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
spoko

ori soft jest wiec w razie W zawsze mozna wrocic.
logi na ori z 009 tez sa wiec sie porowna.
sprobuje zlogowac dzis wieczorem
co do wykresu - nie wiem, moze to subiektywna ocena ale auto jezdzi "zgodnie" z wykresem, czyli latwo wyczuc kiedy mamy najwiekszy moment.
pozdrawiam

EDIT
log 009 przed
max hp 164 / 3648 rpm (wykres 168hp/3648)
czyli prawie sie zgadza jesli dodasz te 3,5% daje jakies 169hp...

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2009 08:31:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
daj loga przed i po (jako tekst wklej) - przy okazji... 004D nie wkleiles?
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2009 09:53:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
009 przed
Grupa A: '009
czas Nm /min % Nm
0,02 68 1632 23,2 68
0,28 84 1664 30,4 80
0,56 104 1696 33,6 104
0,84 160 1824 52 156
1,13 264 2208 71,6 276
1,42 340 2592 71,6 400
1,7 348 2816 73,6 420
1,98 348 3040 88,8 412
2,27 348 3104 100 388
2,54 348 3040 100 360
2,83 348 3008 100 348
3,13 348 3104 100 348
3,41 344 3232 100 344
3,7 340 3328 100 340
3,99 336 3424 100 336
4,26 332 3488 100 332
4,55 324 3616 100 324
4,82 312 3744 100 312
5,11 296 3872 100 296
5,38 284 4032 100 284
5,67 272 4192 100 272
5,95 312 3712 100 300
6,24 332 3136 100 332
6,51 344 3136 100 344
6,79 344 3200 100 344
7,08 340 3264 100 340
7,37 340 3328 100 340
7,66 336 3392 100 336
7,95 332 3488 100 332
8,23 332 3552 100 332
8,51 324 3648 100 324
8,8 316 3712 100 316
9,07 308 3776 100 308
9,36 300 3840 100 300
9,64 296 3904 100 296
9,92 288 3968 100 292
10,2 284 4032 100 284
10,49 280 4096 100 280
10,76 276 4128 100 276
11,05 272 4224 100 272
11,33 300 3840 100 292
11,6 332 3136 100 332
11,89 344 3072 100 348
12,18 348 3136 100 348
12,48 344 3136 100 348
12,76 344 3168 100 344
13,05 344 3200 100 344
13,32 344 3232 100 344
13,61 340 3264 100 340
13,89 340 3296 100 340
14,17 340 3328 100 340
14,45 336 3360 100 336
14,73 336 3392 100 336
15,01 336 3424 100 336
15,3 336 3456 100 336
15,57 336 3456 100 336
15,86 332 3488 100 332
16,14 332 3520 100 332
16,41 320 3648 100 324
16,7 328 3488 100 328

004 przed
ZAP /min °PGMP °PGMP %
0,02 1763 2,2 2,2 74,2
0,36 1833 2,4 1,4 75,4
0,75 1926 2,6 1,2 69
1,13 2018 2,8 2 67,1
1,51 2134 2,4 2,2 67,5
1,9 2250 3,2 2,2 62,3
2,25 2366 3,6 3,2 60,8
2,65 2459 3,8 4,2 59,6
3,04 2575 4,4 4,4 56,8
3,4 2714 4,8 5,4 55,6
3,76 2807 5,2 5,8 55,2
4,15 2946 5,8 6,2 55,6
4,52 3062 6,2 6,6 54,1
4,9 3155 6,8 7 52,1
5,29 3271 7,4 7,4 49,3
5,68 3410 7,8 8 47,7
6,07 3526 8,4 8,8 46,6
6,46 3619 9 9,4 46,6
6,85 3735 9,8 10 45,8
7,24 3828 10,2 10 45,8
7,62 3921 10,8 10,6 45,4
8 4014 11,4 11 44,6
8,4 4106 12,2 12,2 42,6
8,78 4199 12,8 12,8 43,4
9,18 4292 13,4 13 40,2

jak sie uda to wieczorem zrobie aktualne

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2009 13:02:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
jak idzie logowanie 009 po?
Skrzynia nie glupieje przy full bucie 4->5?
ten trik z dodawaniem 3.5%??? byl podany dla konkretnej hamowani rolkowej. W sofcie do tej "drogowej" (tarczka + drucik) zapewne jest opcja "automatyczna skrzynia" i pewnie po to aby jakos uwzglednic "uslizg". Wyniki z loga 009 to zupelnie inna bajka bo u mnie np wychodza wyniki zawyzone
Log 009 ma 2 kolumny z momentem.. u Ciebie sa to wartosci zblizone/identyczne a u mnie druga kolumna to praktycznie stala dosyc wysoka wartosc .. ktos tam mial problem z przejsciem 4->5 i tez mial tak jak Ty
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2009 19:22:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
jestem na wyjezdzie teraz wiec nie mam jak zrobic loga.
problem jest CZASAMI z 4-5 przy pelnym bucie - czy jest uciazliwe ? pewnie tak jak sie zapieprza zawsze z butem w podlodze.
nie wiem czy jakos szkodzi to skrzyni, pewnie nie.
co do hamowni - dla mnie to i tak jest bzdura z punktu widzenia uzytkownika - obecnie auto jezdzi b fajnie a czy hamownia do tego byla potrzebna czy nie - nie mam pojecia, nie jestem tjunerem :P
a wracajac do skrzyni - teraz czas na zmiane softu ? :)
pozdrawiam
PS - zawsze mozna wrocic do serii ...

EDIT
albo inaczej - bede w piatek przejezdzal (17-18) przez wrocek - mozemy sie gdzies umowic i zlogowac na zywo i podyskutowac przy okazji :)

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2009 09:46:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Czesc,
to jest jakis moj stary "seryjny" 009 (silnik AFB 150ps/310nm, skrzynia o ile pamietam 5hp19fl)
TIME
STAMP Nm Nm /min %
0.53 284.0 508.0 2304 100
2.03 308.0 508.0 2976 100
3.58 296.0 508.0 3712 100
5.10 264.0 308.0 4256 100
6.67 304.0 508.0 3392 100
8.27 292.0 508.0 3712 100
9.83 -60.0 508.0 3552 0
11.38 -56.0 508.0 2496 0
12.88 -56.0 508.0 1408 0

jak widzisz "drugi moment" jest staly i wysoki (niezmienny nawet gdy zwalnialem bez gazu - ujemne wartosci). Po czipie ta waretosc 508 zostala dalej niezmieniona
U Ciebie (podobnie jak u kogos kto mial te same problemy z przejsciem biegu) zamiast 508 byla wartosc zblizona do momentu w pierwszej kolumnie. Nie wiem jak to do konca interpretowac, moze to tylko zbieg okolicznosci ale moze w ten sposob mozna rozpoznac juz przed czipem czy skrzynia bedzie czy nie glupiec

przeprogramowanie skrzyni "naprawi" ten problem ale oczywiscie nie zmieni faktu, ze stara skrzynie zmuszasz do pracy w ciezszych warunkach. Jezeli problem dotyczy tylko sytuacji pelny but przy 4ce do konca to zlalbym problem bo w drogowych warunkach taka sytuacja nie wystepuje

Niestety nie bedzie mnie w piatek we wro (jestem co tydzien praktycznie w delegacji i tym razem do piatku)... jakbys kiedys mial sie pojawic we Wro to zagadnij do mnie na prv (mieszkam blisko zjazdu z A4 "na Pietrzykowice" - masz szybki dojazd z/do Bielan)
Jak bedziesz mial 009 po czipie to dorzuc prosze

Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2009 08:44:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
witam
009
1,1 364 2400 100 364
1,4 364 2496 100 364
1,7 360 2592 100 360
1,9 360 2688 100 360
2,2 360 2752 100 360
2,5 356 2848 100 356
2,8 356 2944 100 356
3,1 356 3040 100 356
3,3 352 3136 100 352
3,6 348 3200 100 348
3,9 344 3296 100 344
4,2 344 3392 100 344
4,5 340 3456 100 340
4,8 340 3552 100 340
5,0 336 3616 100 336
5,3 328 3680 100 328
5,6 320 3776 100 320
5,9 304 3840 100 304
6,2 296 3904 100 296
6,4 280 3968 100 280
6,7 268 4032 100 268

to tak na szybko - w tygodniu postaram sie zlogowac calosc.
pozdrawiam

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2009 10:06:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
wg tych 009 co przedstawiles to tak widzi moc skrzynia (wzgledem obrotow)
Jezeli porobiles te 009 we wzglednie tych samych warunkach (a nie to, ze raz miales w aucie 8 osob i jechales pod gorke a drugi raz z gorki) to skrzynia widzi niewielki przyrost (skrzynia widzi nie musi oznaczac, ze tak jest)
przed czipem
2592 125,50
2816 139,56
3040 150,66
3104 153,83
3040 150,66
3008 149,07
3104 153,83
3232 158,33
3328 161,14
3424 163,84
3488 164,91
3616 166,84
3744 166,35
3872 163,22
4032 163,07
4192 162,38
3712 164,93
3136 148,27
3136 153,63
3200 156,76
3264 158,04
3328 161,14
3392 162,31
3488 164,91
3552 167,94
3648 168,32
3712 167,05
3776 165,62
3840 164,06
3904 164,57
3968 162,74
4032 163,07
4096 163,33
4128 162,25
4224 163,62


po czipie
2400 124,41
2496 129,39
2592 132,89
2688 137,81
2752 141,09
2848 144,39
2944 149,25
3040 154,12
3136 157,20
3200 158,59
3296 161,47
3392 166,17
3456 167,34
3552 171,99
3616 173,02
3680 171,89
3776 172,08
3840 166,24
3904 164,57
3968 158,22
4032 153,88
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2009 10:41:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
warunki raczej te same.
teraz pytanie - jak to interpretowac? czy auto nie dostalo zadnej mocy i to tylko placebo czy tez rzeczywiscie nie wiemy jeszcze jak czytac moc/ moment z logow skrzyni?
przez ostatnie 700km auto spalilo mniej wg fis'a ze sredniej 10,8 na obecne 10,1 przy takim samym stylu jazdy - czasami moze bardziej deptam ze wzgledu na niezly zapas :)
pozdrawiam

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2009 12:10:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
auto po czipie pali bez butowania tyle samo co przed (przy bucie to inna historia)
gdyby nie to, ze Ci skrzynia zaczela glupiec (jak to czasem sie dzieje widac z niektorymi odmianami tipa) to bym powatpiewal w przyrost.. ale glupieje wiec cos tam przybylo
Dopytywalem sie o 009 bo w przeciwienstwie do hamowni drogowej skrzynia wie dokladnie jakie ma obroty za to szacowany juz przez nia moment moze byc juz bzdura co do wartosci ale raczej jest prawdziwy co do przebiegu (zakladam)
Reasumujac: majac wykres Twoj z hamowni "z drutem i tarczka" chcialem zobaczyc czy ksztaltuje sie on tak samo/podobnie/inaczej niz to co widzi skrzynia: wg mnie "podobnie"
Gosc oczywiscie mogl wpisac robiac drugi pomiar jakis "parametr" (np waga) celowo troche inaczej by Ciebie nasciemniac ale chyba nie ma podstaw by mu celowe oszustwo zarzucac

U mnie np skrzynia zawyza wyniki z tym, ze mam ina skrzynie i lzjesze auto (mozliwe, ze np moja skrzynia w ciezszym A6/jezeli wystepowala generuje "nizsze" wartosci)
Jest jeszcze jedna rzecz zastanawiajaca... Twoja T nie potrafi osiagnac zadanego cisnienia po czipie... moze pompa nie podaje specjalnie wiecej paliwa (bo "blokada", bo "popsuta") i dlatego nie potrafi sie "rozkrecic" wiec i przyrost maly.. a moze z zupelnie innego powodu T sie nie rozkreca (bo T / sterowanie T popsute) ale mimo tego duzo koksu wiec moc przybyla? Chyba z ta niepewnoscia przyjdzie Ci zyc:)
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2009 15:16:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
wg teorii meszruma T nie sie nie rozkreca ze wzgledu na slaba pompe - gdzies tam wczesniej widac logi z tego.
a moze zapieprzone doloty/ wyloty albo popsute sterowanie?
moze warto rozbebeszyc, przeczyscic i zlozyc ?
zobaczymy
pozdrawiam

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2010 20:52:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
odgrzewam kotleta

T wysrala sie 2 dni temu - od jakiegos miesiaca slychac bylo przy starcie i gaszeniu lekkie chrobotanie. myslalem ze to jakis wiatrak od klimy albo wisko. byl to wiatrak ale od turbawki :)
nowa - podkreslam NOWA nie regenorwana - gwizdawka pompuje spokojnie powyzej 2,5 bara wiec problemem nie byla jednak pompa jak sugerowal meszrum a jedynie slaba T.
no i teraz naprawde auto ladnie ciagnie do konca. dzisiaj na probe jezdzilem C6 3.0d w sedanie i musze przyznac ze jednak moja sie lepiej zbiera :)
pozdrawiam

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2010 10:17:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
shakal12 napisał(a):
nowa - podkreslam NOWA nie regenorwana - gwizdawka pompuje spokojnie powyzej 2,5 bara

jak bylem jeszcze w podstawowce to wlozylem zarowke 6V do instalacji 12V - swiecila extra mocno.. tyle, ze szybko sie spalila
Czujnik cisnienia konczy swoj odczyt na wartosci chyba 2560.2 - niezaleznie czy jest naprawde 2561 czy 4500 wartosc, ktora widzisz w 011D wynosi dokladnie wartosc graniczna
Krotko: jezeli takie wartosci widzisz (pomijam do 3tys obr - v6tdi lubia przeladowywac od dolu) to jest zle


Wnioski:
- wykres automatu z pseudohamowni drogowej wg ktorego na niedoladowywujacej turbinie byl momemnt 425 i 200koni mozna sobie w d... wsadzic tym bardziej, ze zazwyczaj zawyzone szacunki skrzyni biegow wskazywaly wartosci zancznie mniejsze
- gosc, ktory Ci auto czipowal bez specjalnych oporow zaczipowal popsuty samochod (byl przeciez niesprawny w momencie czipowania: mial popsuta jedynie turbine, prawda?)

Jak juz watek rozkrecil sie na 2 strony to grzechem by bylo jakbys nie zamiescil logow tym razem w sprawnym aucie
008D, 011D, 009D(z tipa)
Zaloze sie //ze jezeli jak mowisz T pompuje wlasciwie// to tip bedzie widzial moc na minimum 220PS (a widzial 150 z hakiem)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2010 11:27:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
siur ze logi zrobie - jak znajde czas to jeszcze dzis wieczorem.
na szybko 011 razem z 008 wiec probkowanie troche slabe
1485 1876,8 1173
2274 2417,4 1264,8
2645 2417,4 2182,8
2993 2417,4 2529,6
3039 2417,4 2499
2575 2417,4 2539,8
2784 2417,4 2560,2
2993 2417,4 2560,2
3225 2417,4 2539,8
3410 2417,4 2539,8
3596 2407,2 2539,8
3758 2397 2529,6
3921 2376,6 2529,6

008
1531 79,1 54,9 33,3
2668 76,9 60,5 53
2784 76,9 60,5 61,2
3178 75,6 60,5 61,2
2459 77,2 60,5 61,5
2668 76,9 60,5 61,2
2900 76,5 60,5 61,2
3109 75,9 60,5 61,2
3294 75,3 60,5 60,9
3503 75 60,5 60,9
3666 74 60,5 60,5
3828 67,1 60,5 59,3
3990 73,1 60,5 58,4

pozdrawiam

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2010 11:40:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
teraz jest wręcz gorzej niż przed wymianą T.
czy jesteś pewien, że T była nowa?
wygląda jakby nic nie sterowało pracą T.

masz takie przeładowanie, że zaczniesz łapać notlaufy podczas przyspieszania.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2010 21:18:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
Witam
ponizej dzisiejsze logowanie

03D
1601 879,2 580,9 88,4
1647 879,2 647,6 88,4
1717 879,2 722,2 88,4
1786 879,2 816,4 88,4
1879 879,2 926,3 88,4
1995 879,2 997 88,4
2088 879,2 1000,9 88,4
2204 879,2 1000,9 88,4
2297 879,2 1000,9 88,4
2390 879,2 1000,9 88,4
2482 879,2 1000,9 88,4
2598 879,2 1000,9 88,4
2714 879,2 1000,9 88,4
2807 879,2 902,8 88,4
2923 879,2 871,4 88,4
3016 879,2 867,4 88,4
3132 879,2 863,5 88,4
3225 879,2 863,5 88,4
3318 879,2 863,5 88,4
3434 879,2 851,7 88,4
3526 879,2 851,7 88,4
3619 879,2 836 88,4
3689 879,2 828,2 88,4
3782 879,2 812,5 88,4
3874 867,4 804,6 88,4
3944 855,6 788,9 88,4
4014 851,7 781,1 88,4

008D
1508 24,2 54,6 29,8
1531 69,3 54,9 36,4
1578 79,4 55,5 44,2
1647 79,1 56,5 49,6
1740 78,7 57,4 56,5
1856 78,4 58,4 59,6
1972 78,1 59,6 60,5
2065 77,8 60,5 60,9
2181 77,5 60,5 61,5
2297 77,2 60,5 61,8
2390 77,2 60,5 61,8
2506 77,2 60,5 61,5
2622 76,9 60,5 60,9
2738 76,9 60,5 61,2
2854 76,5 60,5 61,2
2970 76,2 60,5 61,2
3086 75,9 60,5 61,2
3178 75,6 60,5 61,2
3294 75,3 60,5 60,9
3387 75 60,5 60,9
3503 74,7 60,5 60,5
3596 74,4 60,5 59,9
3689 74 60,5 59
3805 73,7 60,5 58,4
3874 73,4 60,5 58
3967 73,1 60,5 57,4
4060 72,8 59,6 56,5

011
1554 2244 1183,2 85,2
1601 2264,4 1285,2 85,2
1647 2295 1417,8 85,2
1717 2335,8 1570,8 84,8
1810 2376,6 1754,4 80,1
1902 2397 1989 71
2018 2407,2 2213,4 65,1
2111 2407,2 2397 59,6
2227 2407,2 2519,4 52,9
2320 2417,4 2560,2 48,9
2413 2417,4 2570,4 45,4
2529 2417,4 2570,4 41,8
2622 2417,4 2570,4 38,3
2714 2417,4 2570,4 35,1
2807 2417,4 2570,4 32,7
2900 2417,4 2570,4 28,8
2993 2417,4 2570,4 25,6
3062 2417,4 2570,4 22,9
3155 2417,4 2560,2 20,5
3248 2417,4 2560,2 17,8
3318 2417,4 2550 14,6
3410 2417,4 2550 12,6
3503 2417,4 2539,8 10,3
3573 2407,2 2539,8 9,9
3642 2407,2 2539,8 10,3
3712 2397 2529,6 10,3
3805 2386,8 2529,6 9,9
3851 2376,6 2529,6 9,9
3944 2376,6 2519,4 10,3
4014 2356,2 2519,4 9,9

009D skrzynia
260 1568 100 252
292 1600 100 292
336 1696 100 332
356 1760 100 356
352 1888 100 352
356 1952 100 356
356 2016 100 356
356 2080 100 356
360 2176 100 360
360 2272 100 360
360 2336 100 360
364 2432 100 364
360 2496 100 360
360 2592 100 360
360 2688 100 360
356 2784 100 356
356 2880 100 356
356 2976 100 356
356 3072 100 356
352 3136 100 352
348 3232 100 348
344 3328 100 344
344 3392 100 344
340 3488 100 340
340 3552 100 340
332 3648 100 332
328 3712 100 328
316 3776 100 316
304 3840 100 304
288 3904 100 288
276 4000 100 280
268 4064 100 268

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2010 21:54:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
zrób log 011BS.
wygląda jakby VTG nie działało prawidłowo [ew. jakby ktoś regulował sztangę - choć to najmniej prawdopodobne].

nie zapisał się błąd 00575?


nadal uważam, że ten samochód nie generuje pełnej mocy - odczyty ze skrzyni są złe, szczególnie biorąc pod uwagę mocny program.
[i nie zmieniam zdania co do przyczyny]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2010 07:35:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
bitte

998 wy≥πczony 979,2
998 wy≥πczony 979,2
998 wy≥πczony 979,2
998 wy≥πczony 979,2
998 wy≥πczony 979,2
998 wy≥πczony 979,2
998 wy≥πczony 979,2
998 wy≥πczony 979,2
998 wy≥πczony 979,2
998 wy≥πczony 979,2
998 wy≥πczony 979,2
998 wy≥πczony 979,2
998 w≥πczony 979,2
998 w≥πczony 979,2
998 w≥πczony 999,6
998 w≥πczony 1009,8
998 w≥πczony 1020
998 w≥πczony 1020
998 w≥πczony 1030,2
998 w≥πczony 1030,2
998 w≥πczony 1030,2
998 w≥πczony 1040,4
998 w≥πczony 1040,4
998 w≥πczony 1040,4
998 w≥πczony 1040,4
998 w≥πczony 1040,4
998 w≥πczony 1040,4
998 w≥πczony 1040,4
998 w≥πczony 1040,4
998 w≥πczony 1040,4
998 w≥πczony 1040,4
998 w≥πczony 1040,4
998 w≥πczony 1040,4
998 w≥πczony 1040,4

bledu nie bylo nigdy zadnego jak dotad.
dlaczego dalej obstawiasz pompe?
pozdrawiam

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: