.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.maja.2024 07:27:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2010 15:19:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Poprawa (wg tego co widzi skrzynia) jest marna
(obroty:moment)
Przed czipem
3904:296
3968;292
4032:284
4096:280
4128:276
4224:272
Po czipie stara T
3776:320
3840:304
3904;296
3968:280
4032:268
Po czipie nowa T
3712:328
3776:316
3840:304
3904:288
4000:280
4064:268
nie wiadomo przy jakich biegach pomiary byly robione... inaczej wyjda pomiary zima a inaczej latem itp (a porownywac jest sens wyniki tego samego auta zrobione w tych samych warunkach) ale jezeli poprawa gdzies jest to w okolicach do 3500.. pozniej wyglada to srednio/kiepsko


Auto jest wg logow nakoksowane jak huta Sendzimira, ma przeladowanie po byku (tak po logach 11&8 dalbym mu over 200koni) - widze tu potencjalne 2 scenariusze
1) dostaje koks taki, ze w ryzach ecu T utrzymac nie moze a slabe wyniki w 009 (w sensie mala delta bo wyniki to wiadomo ze taka fantazja) nie znacza nic pozatym, ze w Twojej skrzyni ten log to jakas pozostalosc historyczna
- jezeli tak by bylo i T jest sprawna to znaczy, ze tuner nie wykonal dobrze pracy (poza ustaleniem wartosci cisnienia dla danych obrotow jest jeszcze sterowanie N75 - moze grzebal tam bez sensu probujac (bezskutecznie) walczyc z niedoladowanie na starej T????=> a przy nowej T generuje to teraz przeladowanie???
2) auto nie dostaje koksu, ktory widac w 008D a przeladowania wynikaja z tego ze majtane bylo przy sztandze, w sterowaniu N75 itp
a) popsuta pompa: tutaj klaniaja sie odczyty w 001S swiadczace o tym, ze pompa nie jest w 100% sprawna
b) bo w tym steroniku pod adresem XXXXXX jest wpisany ogranicznik odgorny koksu (nazwijmy to "blokada") i trzeba tam wpisac zamiast 001C np FFFF czego tuner nie zrobil bo nie wiedzial 9potencjalnie mozliwe0


Nie gniewaj sie ale Twoje auto to ksiazkowy przyklad, ze z popsutymi samochodami nie jezdzi sie do tunera ale mechanika. Teraz cholera wie czy moze jednak nowa T jest zla/zle wyregulowana.. a moze tuner dal d... a moze cos tam
Mozesz oczywiscie kupic kabelek do czipow, zgrac czipa, wgrac serie - zbadac czy T wrocila do norm czy dalej przeladowuje itp
Serie w pliku moze dac Ci czipmacher gdzie byles albo szukaj po necie, plytach CD typu "1000 super czipow" itp

Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2010 15:51:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
dlaczego mialbym sie gniewac :)
auto robimy do serii i sprawdzamy co bedzie.
odczucia z jazdy sa takie ze mimo prawie 2ton auto jezdzi lepiej niz 3.0 w sedanie.
ale zeby nie rozje..c motoru sprobujemy jechac po kolei.
albo sprzedajemy tak jak stoi i niech kto inny sie teraz martwi :p
dzieki i pozdrawiam

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: