.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2024 18:53:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: S3 1.8T Szelest przy przyśpieszaniu
PostNapisane: 28.sty.2010 12:49:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2007 11:38:09
Posty: 41
Lokalizacja: Poznań
Szelst jest jakby ktoś miętolił folię aluminiową ; dzieje się to tylko przy mocniejszym przyciśnięcu gazu ( na postoju tego nie ma ) ; dzwięk wydobywa sie z okolic turbawki ( fabrycznie nówka )

Strasznie mnie to irytuje i niepokoi, ktoś z Kolegów bujał się z podobną sprawą ?

Nic nie dymi, nie świruje, na VAG`u wywalal DV do wymiany, wiec wymieniłem, to jednak nie zmieniło sytuacji...

S3 , motor bam, turbawka K04

_________________
Power is nothing without control...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2010 10:02:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2009 18:26:42
Posty: 46
Lokalizacja: Elbląg
Otwórz maskę, pociągnij za linkę przy przepustnicy, tak będzie chyba łatwiej coś zlokalizować. Zaworek DV jest od tego właśnie aby powietrze nie uciekało do atmosfery, ale i do tego aby ciśnienie wytworzone przez turbine nie trafiało na nią z powrotem (aby nie było szybkiego wyhamowywania turba) oczywiście przy nagłym zamknięciu przepustnicy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2010 10:06:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2007 11:38:09
Posty: 41
Lokalizacja: Poznań
Mam elektroniczną przepustnicę...DV zmieniony i przy gazowaniu na postoju tego dzwięku nei ma, wygląda na to, że tylko przy większym obciążeniu tak się dzieje, kiedy depnę mocniej..

_________________
Power is nothing without control...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2010 10:10:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
sprzęgło ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2010 10:22:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2007 11:38:09
Posty: 41
Lokalizacja: Poznań
Odpada, dzwięk leci ewidentnie spod machy, kolo turbawki i TYLKO przy mocniejszym doładowaniu, może gdzies ciśnienie ucieka, nieszczelność, cos...

_________________
Power is nothing without control...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2010 10:24:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
odkręć wąż dolotowy do turbiny i sprawdź stan łopatek.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2010 10:27:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2007 11:38:09
Posty: 41
Lokalizacja: Poznań
Turbina jest fabrycznie NOWA, przebieg...hm....z 500 km ....

Chyba , ze cos spi...olili przyt zakladaniu...

_________________
Power is nothing without control...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2010 10:33:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
mogli, czemu nie. Wystarczą opiłki alu, żeby zabić wirnik. A sprawdzenie jest dość proste, zatem sprawdź.
aha, a ta K04 to hybryda, chinol, czy z serwisu ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2010 10:36:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2007 11:38:09
Posty: 41
Lokalizacja: Poznań
Motor cały też nówka, K04 nowka - aso.

zadna regeneracja

_________________
Power is nothing without control...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2010 10:45:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2007 11:38:09
Posty: 41
Lokalizacja: Poznań
Jeszcze jedno, prz większym doładowaniu...ciągnie, ciągnie i nagle puf , aż szarpie z nagłego braku doładowania , ajkby ktoś nagle turbo odłączył ...

Wczoraj...lecę, wyprzedzam , ciagnie ladnie nagle puf, spadek nagły i maxymalny doładowania ze musialem chowac sie za niedoszlym wyprzedzonym...myslalem, ze
mnie szlag trafi...

_________________
Power is nothing without control...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2010 11:17:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
wg mnie wygląda że albo przeładowuje (nieszczelność! mimo wszystko pod opaskami) albo masz zaworki pokaszanione (n75 n249 DV i co tam jeszcze).
Masz wskaźnik doładowania ?
Bo szelest który słyszysz może być objawem wpadania pracy turbiny poza zakres i objaw kawitacji na łopatkach turbiny (bardzo niezdrowe!) . Z jakiego powodu była wymieniana turbina ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2010 11:32:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2007 11:38:09
Posty: 41
Lokalizacja: Poznań
N`ki powychodziłyby na VAG`u , na razie nie wyszly, co do DV, to owszem, VAG wywalil, ze jest skok cisnienia , dv wymienilem na ori bosha, podociskałem porządnie, ale reszty nie sprawdzalem, jak widac to nie załatwiło problemu, muszę zVAGowac czy po wymianie dv jest to samo ; strzelam, że tak , skoro czuje aż taki skok ciśnienia, to tym bardziej ecu to wyczuje...

Nie mam wskaźnika doładowania, ale mogę sprawdzić to w VAG`u..

Turbina i motor był wymieniany z powodu zasyfienia poprzedniego motoru i turbiny opiłkami oleju co pociągneło za sobą spadek ciśnienia oleju....

To osobna bajka...o czym jeszcze napiszę w innym wątku.. ( zaniedbanie SSerwisu Jana Sopy z Czernicy ) ..

_________________
Power is nothing without control...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: