.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.kwi.2024 02:50:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 C4 2.8 ACK Pechowy zakup
PostNapisane: 30.lis.2009 17:32:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2009 14:20:09
Posty: 3
Lokalizacja: Bialystok
Witam wszystkich czlonkow Audi KlubPolska.W ubiegla sobote kupilem auto jak wyzej rok 96.sprowadzone z Luxemburga przebieg 285 tys.Po odpaleniu slychac bylo takie delikatne tykanie dochodzace jakby z gory silnika .Po przejechaniu okolo 100km auto w dalszym ciagu mialo 60stpni temp. a gdy obroty spadaly ponizej 2000 zapalalo sie smarowanie polaczone z dzwiekiem.W srode jade na sprawdzenie cisn.oleju ale z rozmowy z mechanikiem wynika ze to juz koniec tego silnika i nie ma sie co ludzic ze to moze tyko czujnik czy zaworek w pompie olejowej.Moze ktos z szanownych klubowiczy wie gdzie jest pewny silnik do nabycia oczywiscie 2.8 ACK.Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2009 17:35:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5205
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
A po kiego grzyba chcesz mechanika? Oddaj auto.

http://moto.onet.pl/1587384,1,za-ukryci ... tml?node=2

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: A6 C4 2.8 ACK Pechowy zakup
PostNapisane: 30.lis.2009 18:04:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2009 14:20:09
Posty: 3
Lokalizacja: Bialystok
Niestety transakcja byla nie w Polsce lecz na litwie wiec raczej to nie wchodzi w gre.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2009 18:52:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
to deliktane "tykanie" powinno już na wstępie wyeliminować to auto, a Ty jeszcze je kupiłeś...rozbieraj silnik i sprawdzaj, lepszy remont niż kupno kolejnego silnika w niewiadomym stanie...

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: A6 C4 2.8 ACK Pechowy zakup
PostNapisane: 02.gru.2009 12:37:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2009 14:20:09
Posty: 3
Lokalizacja: Bialystok
Cisnienie oleju na rozgrzanym silniku na biegu jalowym jest 0.9-1 bar natomiast przy 2000 obr. 2.1 bar.Mechanik stwierdzil ze tragedi nie ma.Moze ktos ma pomysl co zrobic zeby nie swiecilo sie smarowanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 14:48:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 09:09:03
Posty: 1249
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Panewki??

_________________
Audi A6 C5 Avant 2.7 biturbo BES 2002r. 2017- .....
Audi A6 C4 Avant 2.5TDi AEL 1996r. Green Hornet 2008-2018


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 14:50:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
fajny mechanik. A diagnoza jaka ? Mierzył ciśnienie sprężania ? Mierzył wogóle cokolwiek ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 2.8 ACK Pechowy zakup
PostNapisane: 02.gru.2009 15:25:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2008 00:43:09
Posty: 161
Lokalizacja: ...:::RZ:::...
Auto: Audi A8, Audi A4
n.luzok napisał(a):
Cisnienie oleju na rozgrzanym silniku na biegu jalowym jest 0.9-1 bar natomiast przy 2000 obr. 2.1 bar.Mechanik stwierdzil ze tragedi nie ma.Moze ktos ma pomysl co zrobic zeby nie swiecilo sie smarowanie.


U mnie jest przy rozgrzanym silniku i biegu jałowym 2.5 a przy 2000 obr stoi na 5 bar na budziku. I powiem szczerze martwiło mnie to 2.5 na rozgrzanym bo nie wiedziałem czy nie za mało :): Teraz wiem że to dużo :peace:

A tak na poważnie:
sprawdź czy smok pompy olejowej nie jest zadławiony czymś albo czy nie jest wgnieciona miska olejowa.
Parę miesięcy temu kumpel zajechał do mnie z płaczem że jego parch się rozlatuje bo już mu ciśnienie nie trzyma. Po dokładnych oględzinach okazało się, że miał wgniecioną misę olejową o smok pompy prawie dotykał do dna uniemożliwiając swobodny przepływ oleju. Po zdjęciu i wyklepaniu miski wszystko powróciło do normy i kolega jest niezmiernie szczęśliwy. Oj ile on mi później dziękował :piwo: :we2: :peace:

_________________
Audi A4 B8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: