.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2024 03:18:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6/C4 AEL - Logi do oceny.
PostNapisane: 17.sty.2010 19:28:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2007 16:37:10
Posty: 51
Lokalizacja: Okolice Tarnowa
Witam.
Proszę o ocenę moich logów.
000:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7c5 ... 7f12c.html
000BS:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e1c ... 14855.html
001:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/369 ... 3041e.html
004:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6f1 ... badf4.html
004BS:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f4d ... e2770.html
007:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb9 ... f47ef.html
013:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/024 ... 0c47c.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2010 09:57:24 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Brakuje 003, 003 BS oraz wszystkich dynamicznych.
Poki co mozna powiedziec ze termostat jest lichy.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2010 17:59:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2007 16:37:10
Posty: 51
Lokalizacja: Okolice Tarnowa
Oto reszta:
003:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/234 ... e3a4c.html
003BS:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/090 ... f31c9.html
A czy jest jakiś punkt wyjścia odnośnie ciężkiego palenia w zimie. Czy wynika coś z logów. Błędów VAG nie pokazuje, dawka startowa na 160 a przy pierwszym uruchomieniu pokazuje 38.4mg.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2010 18:58:26 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Zaplon ustawiony poprawnie.
Swiece sprawdzone ?, filtr paliwa zmieniony?, powietrze w przewodach?, aku w dobrym stanie ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2010 22:54:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 10:03:31
Posty: 97
Lokalizacja: Beskid Śląski
[quote="przemik"]Zaplon ustawiony poprawnie.
Swiece sprawdzone ?, filtr paliwa zmieniony?, powietrze w przewodach?, aku w dobrym stanie ?[/quote]

Przemik,Na jakiej podstawie stwierdziłeś że kąt wtrysku jest poprawnie?Popatrz sobie grupa wskazań 000 ,drugie okienko jest około 90 a powinno być max 60,potem popatrz orientacyjnie w 004 okienko 2 sterownik zadaje 0,7 BTDC i okienko 3 wartość otrzymana z pompy około 5 BTDC.Kat wtrysku absolutnie poza zakresem.

Ponadto z termostatem przy terażniejszych temperaturach może być różnie.

Wg.mnie Kąt wtysku,lub cały motor do ponownego ustawienia.

_________________
A6 C5 AVANT AVF

Black Machine


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2010 23:03:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2007 16:37:10
Posty: 51
Lokalizacja: Okolice Tarnowa
Kolego rekin200773 kąt sprawdza sie w ustawieniach Basic Setting a tam w grupie 000 w polu 2 na pewno nie ma 90, więc wydaje mi się że się mylisz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2010 23:45:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 10:03:31
Posty: 97
Lokalizacja: Beskid Śląski
jopper napisał(a):
Kolego rekin200773 kąt sprawdza sie w ustawieniach Basic Setting a tam w grupie 000 w polu 2 na pewno nie ma 90, więc wydaje mi się że się mylisz.

jopper,popatrz dobrze na tego loga 000 którego z reszta sam zrobiłeś ! ! !
I zaś douczanie ! :)
Pierwsza kolumna to nic innego jak czas logowania a nie wskazanie jakiej kolwiek wartości.
:)

_________________
A6 C5 AVANT AVF

Black Machine


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2010 11:11:14 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Statyczny kat wtrysku sprawdzamy w grupie 000 Basic Settings.
IMO w tym aucie jest on do przyjecia.
Chociaz zgadzam sie ze wartosc kąta wtrysku w grupie 000 jest poza dopuszczlnym zakresem.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2010 20:51:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2007 16:37:10
Posty: 51
Lokalizacja: Okolice Tarnowa
Więc co może być przyczyną ciężkiego palenia. Akumulator podmieniony na nowy i to samo, rozrusznik wyciagnięty, przeglądnięty i wszystko ok gdzie dalej szukać ? Czy prawdą jest że źle działający czujnik obrotów koła zamachowego może być tego przyczyną. Gdzieś czytałem że wtedy trzeba za pierwszym razem długo kręcić silnik zapala w trybie awaryjnym a później już pali na dotyk. VAG bie pokazuje żadnych błędów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2010 23:26:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 10:03:31
Posty: 97
Lokalizacja: Beskid Śląski
jopper napisał(a):
Więc co może być przyczyną ciężkiego palenia. Akumulator podmieniony na nowy i to samo, rozrusznik wyciagnięty, przeglądnięty i wszystko ok gdzie dalej szukać ? Czy prawdą jest że źle działający czujnik obrotów koła zamachowego może być tego przyczyną. Gdzieś czytałem że wtedy trzeba za pierwszym razem długo kręcić silnik zapala w trybie awaryjnym a później już pali na dotyk. VAG bie pokazuje żadnych błędów.
.

jopper,Jeszcze raz dobrze sprawdż ten kąt wtrysku.Grupa wskazań 000 BS,póżniej TDI TIMING, a póżniej jesze w dolnym prawym rogu masz rozwinięcie jaki motor sprawdzasz.
Jeżeli będzie jakiś inny niż twój AEL to będą błędne dane.Popatrz sobie orientacyjnie ! W 004 S, około 4.3* różnicy.

_________________
A6 C5 AVANT AVF

Black Machine


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2010 00:11:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
kąt wtrysku dla AAT oraz AEL zależy od rodzaju sterownika i firmware'u oraz temperatury paliwa.

tutaj całość: 2.5TDI R5.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2010 17:17:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2007 16:37:10
Posty: 51
Lokalizacja: Okolice Tarnowa
Koledzy a co sadzicie o stanie wtrysków ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2010 22:58:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 10:03:31
Posty: 97
Lokalizacja: Beskid Śląski
jopper napisał(a):
Koledzy a co sadzicie o stanie wtrysków ?


jopper,

Zrobiłeś konkretny pożądek z rozrządem?

Ponadto dalej obstaje przy swoim że rozrząd w tym AEL-u jest poprzestawiany.

_________________
A6 C5 AVANT AVF

Black Machine


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2010 20:45:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2007 16:37:10
Posty: 51
Lokalizacja: Okolice Tarnowa
Z rozrządem jeszcze nic nie kombinowałem gdyż brak garażu a jak na razie to zimno. Jak troszkę zelżeje przestawię kąt i zrobię logi. Jeśli nie pomoże dalej będziemy szukać przyczyny. Co obserwujemy w 004 ? wiem że kąt ustawia się w 000BS pozycja 2 natomiast nie mogę znaleźć co pokazuje 004 ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: