.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2024 09:25:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 100 C4,2,6 ABC, LPG,poranne problemy z rozruchem -ZROBIONE
PostNapisane: 29.wrz.2009 22:36:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Okazuje się iż rano mam problemy z rozruchem gdy silnik jest zimny.
Muszę pokręcić chwilę rozrusznikiem zanim zapali.
Natomiast gdy zaskoczy to ładnie wskakuje na obroty ok. 1100 rpm,
jak na "ssaniu", po czym powoli spada do właściwych obrotów.
Silnik odpalany na benzynie.
Wyczytałem gdzieś że to może być wina czujnika temperatury cieczy chłodzącej.
Co o tym myślicie ?
I od czego ew. zacząć diagnozę ?

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Ostatnio edytowano 30.gru.2009 07:47:40 przez Klax, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2009 22:42:25 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Diagnozę możesz zacząć od czujnika :diabel: Możesz sprawdzić oporność, gdzieś w danych trzeba by było pogrzebać ile ma mieć.
Tu dałem fotkę gdzie szukać i jaki czujnik ma numer. http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ht=czujnik

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2009 05:48:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
OK. Dziś podjadę kupić ten czujniczek i zobaczymy.
Auto przy odpalaniu jakby próbowało zaskoczyć, ale nie chce.
Dopiero po kilkakrotnym kręceniu zaskakuje.

EDIT :

Czujnik, wymieniony.
Rano się okaże co i jak.
Na starym czujniku nie mrugała mi kontrolka płynu na desce.
Dopiero po wymianie na nowy zaczęła. Jak to możliwe ?
Czyżby czujnik był jakoś dziwnie niesprawny ?

EDIT:
jak było, tak jest. To nie ten czujnik.
A jak sprawdzić ten regulator ciśnienia paliwa ?
Czy wystarczy sprawdzić czy nie ma paliwa w wężyku podciśnienia ?

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2009 07:49:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Zapomniałem dopisać że problem już został rozwiązany.
Wadliwa okazała się być pompa paliwa,
która to nie trzymała ciśnienia w układzie paliwowym.
Po wymianie pompy na nową, autko pali od pierwszego razu.

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: