.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.kwi.2024 10:05:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Golf IV 1.9 tdi Alh] pomocy szukam juz wszedzie logi
PostNapisane: 29.gru.2009 22:49:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2008 21:51:35
Posty: 70
Lokalizacja: woj. Lubelskie Włodawa
Witam wszystkich otóz mam problem z vw golfem IV generacji o oznaczeniach silnika ALH 90 KM otóz silnik nie chce sie wogule wkrecac na obroty strasznie muli jakby cos było zapchane albo by miał za mało paliwa bo wkreci sie na 4200obr ale dopiero po jakims czasie robiłem juz chyba wszystko i dalej lipa
LOGI dynamiczne robiłem na 2 biegu bo na 3 nie daje rady jechac

Co sprawdziłem:

-Dawke wtrysku normalnego przestawiałem od 2mg/skok do 9mg/skok i żadnej reakcji dalej muli
-Katalizatora dawno juz nie ma bo sie go pozbyłem
-przepływki juz chyba ze dwie zakładałem ze zdrowych golfów i nic dalej lipa
- egr zaslepiony
- na oko widze ze sztanga od turbawki chodzi i troche ja słychac
- ustawienia rozrzadu sprawdzałem i wszystko ok wałek jest ustawiony idealnie w stosunku do innej aparatury
- kąt wtrysku tez przestawiałem z 45 na obecny 56 i dalej lipa
- pompiarz zagladał do nastawnika i stwierdził ze wszystko z nim ok zero opiłków(czysty jak nowy)
-cisnienie na cylindrach po 29 atmosfer
- 0 błedów na Vagu

Mam wielki problem bo nie da sie wogle jezdzic tym samochodem prosze o jakies podpowiedzi

logi MS

http://images40.fotosik.pl/238/d506daf335aabae5.jpg
http://images47.fotosik.pl/242/64b9a50a39db50aa.jpg
http://images37.fotosik.pl/237/badb996bc6fcba43.jpg
http://images44.fotosik.pl/242/a12317a73f428a1f.jpg

przy wcisnieciu gazu do dechy
http://images38.fotosik.pl/238/33e3601b19d8afc5.jpg

logi BS

http://images36.fotosik.pl/129/5bc803030c32930d.jpg
http://images47.fotosik.pl/242/e50b154bd8795304.jpg
http://images45.fotosik.pl/243/5a79986130befa43.jpg
http://images48.fotosik.pl/242/a4c973259a2e9585.jpg

Dynamiczne

http://images39.fotosik.pl/238/6e5195d0da31d34f.jpg
http://images49.fotosik.pl/242/282509b551bb918f.jpg
http://images43.fotosik.pl/242/1a6b0b25e7f5b7f5.jpg
http://images36.fotosik.pl/129/be93b724beb9ef8c.jpg
http://images46.fotosik.pl/241/183c269654085b6d.jpg
http://images42.fotosik.pl/154/141bb202e40a37a0.jpg
http://images37.fotosik.pl/237/535073f26615eae0.jpg

PROSZE O JAKIES SUGESTIE I PODPOWIEDZI :crazy:

Sorki że temat nie dotyczy silnika od Audi ale mam nadzieje ze tu znajde fachowców

za duzy rozmiar fotek , zeby byly wyswietlane bezposrednio prosze je zmniejszyc
:!!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2009 23:37:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Wyrażnie brakuje powietrza , sprawdz miernik masy powietrza , ewentualnie rurę ssącą , filtr powietrza ,recylkulacje spalin.

Koncentruj się na bloku wartości 003 zarówna jako odczyt i jako nastawy podstawowe. Podczas testu 003 na trzecim biegu gaz do oporu rożnica pomiędzy odczytem drugim i trzeci nie powinna wynosić 100 przy obrotach około 3000. W Twoim przypadku wartośc odczytu jest prawie konstatns bo oscyluje wokół 450 nawet przy rządanych 800 :)

Mysle ze skonczy sie na wymianie przepywomierza , ale nie kupuj chinskiego , kup nowy Bosch.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2009 23:47:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2008 21:51:35
Posty: 70
Lokalizacja: woj. Lubelskie Włodawa
hehe przepływki juz zakładałem jedna nowiutką boscha ze sklepu druga sprwana w 100% z innego auta i dalej lipa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2009 00:00:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
wiec wykonaj testy ktore opisalem ..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2009 00:29:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Lotus, to nie będzie lmm... ;)

problemem jest brak jakiegokolwiek podciśnienia. nie ma go w 011BS, a tym samym nie ma go też w 003BS [choć tego nie widzimy] - nie działa zatem ani sterowanie T, ani sterowanie EGR.
dlatego samochód nie chce jechać.
[i pewnie ma słabsze hamulce]


oto schemat podciśnienia:
Obrazek

sprawdź połączenia u siebie - ma być jak na schemacie. sprawdź każdy wężyk pod kątem szczelności [przetarcia]. najbardziej interesują Cię elementy:
- 10 [N75 - steruje T];
- 9 [N18 - steruje EGR'em];
- 20 [zbiornik podciśnienia].

jeżeli przewody okażą się poprawnie podłączone i całe, to następnie zdemontuj je, zdejmij N75 i N18, a następnie przedmuchaj je kompresorem. sprawdź również szczelność zbiornika podciśnienia.
na samym końcu sprawdź pompę podciśnienia.


naprawa nie powinna trwać dłużej niż 25 minut.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2009 11:29:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2008 21:51:35
Posty: 70
Lokalizacja: woj. Lubelskie Włodawa
dzisij sprawdzilem ze przewody sa raczej cale poniewaz przepustnica w kolektorze ssacym pracuje i sztanga od turbinki równiez pracuje zmieniłemmap sensor na drugi dalej lipa odłaczyłem wydech całkowicie i dalej lipa szok nawet jak wejde pod auto i załoze klucz na sztange zeby ja bardziej docisnac to i tak nie wkreca sie na obroty


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2009 12:26:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 09:09:03
Posty: 1249
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Twoje turbo nic nie dmucha. W D011 obroty rosną a ciśnienie doładowania bez zmian. Zobacz ręką czy jak dodajesz gazu to wąż powietrza wchodzący do kolektora ssącego robi się twardy.

_________________
Audi A6 C5 Avant 2.7 biturbo BES 2002r. 2017- .....
Audi A6 C4 Avant 2.5TDi AEL 1996r. Green Hornet 2008-2018


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2009 16:41:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2008 21:51:35
Posty: 70
Lokalizacja: woj. Lubelskie Włodawa
kurde jest tak ze na postoju na biegu jałowym gdzie turbonie odgrywa juz prawierzadnej roli silnik nie wkreca sie na obroty a jak juz sie wkreci to bardzo bardzo powoli dochodzi do 4000 tys nie ma wogle jadu przy normalnym silnku mozemy zdemontowac wszystkie przewody od turbiny a i tak silnik bedzie sie wkrecał na obroty a cco do brzewodów sa twarde i uklad szczelny przepływka dobra mapsensor równierz wtryskiok i cisnienie w cylindrach równierz
GŁÓWNIE CODZI O TO ZE NA JAŁOWYM SIE NIE WKRECA A OJEZDZIE TO JUZ WOGJE NIE MAM MOWY JAK FIATEM 126P NA JEDNYM GARZE WIEC NAJPIERW MUSZE DOJSC CZEGO NA JAŁOWYM SIE NIE WKRECA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 05:27:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
No to może sprawdź w końcu recylkulacje spalin w nastawach podstawowych 003 czy dziala zawór.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 09:49:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
anton, czy filtr paliwa masz na 100% ok ??????

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2010 09:43:47 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Logi niedostepne... mozesz poprawic...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: