.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.kwi.2024 10:45:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.5 AFB] Problem z błędami - brak mocy!
PostNapisane: 07.sty.2010 23:01:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2010 22:46:06
Posty: 50
Lokalizacja: Oława/Wrocław
No to może opowiem wszystko od początku ... kupiłem A6 AFB 2.5 TDI z 1999 roku, niestety okazało się, że auto miało całe 98KM i 150Nm a wykres z hamowni był fajnym szlaczkiem na kartce. Po pierwszej diagnostyce nie było kompletnie żadnych błędów umieściłem logi na forum, wszyscy potwierdzili uszkodzenie turbiny lub przepływki ... a więc zacząłem od tańszego, zamontowałem przepływkę, ponowna diagnoza i co? Te same wyniki:( Przyszła pora na turbo, wymieniona na nowe i diagnoza ... wszystko się poprawiło bez błędów i co hamownia ... tym razem:

Obrazek

W dalszym ciągi lipa, rozmontowanie pokryw .. sprawdzenie wałków, itp. nic nie znaleziono. Ale sprawdzamy wtryski i okazują się być z literką F (180KM rok 2003) a moje powinny być bez literki, więc zakup wtrysków z silnika AFB rok 99 okazuje się że otrzymuje z literką D i co ... dalej lipa. Wtryski były wyciągnięte z działającego w pełni silnika AFB. Mam też zupełnie nowe wtryski z przebiegiem z 2 tys. km te co na aucie czyli z literą F.

Kolejna pełna diagnostyka, tylko błąd 1440 i nic więcej, a mocy dalej brak. A może to skrzynia? Pojechałem do eksperta w okolicy, pooglądał, przejechał się i twierdzi że skrzynia w porządku.

Martwi mnie jedna rzecz, np. po zmianie biegów z 1 na 2, przechodzi bez stuków, szarpania a obroty spadają trochę zatrzymują po czym opadają niżej. Dziwnie to wygląda! Czy wiecie co to może być? Ja już nie mam pomysły, poddałem się:(

Samochód słabo odpala również. Czy jest to może wina zapchanych katalizatorów, bo tak wygląda i objawy? Spaliny również chyba są zbyt gorące na wydechu.


Proszę oto logi przed zmianą wtrysków na D (z nimi w ogóle lipa) jeszcze na starych "nowych" F.


Link do dynamik

Również mam problem z jednym błędem:

1440 Nie znany kod błędu
przerwa lub zwarcie do plusa

01440 informuje o braku (lub nieprawidłowościach) sygnału poziomu paliwa. Może być pochodną wady czujnika w zbiorniku (chociaż wtedy raczej zapisałby się 01441) lub jakiegoś innego problemu elektrycznego - nie wyłączając problemów z zestawem wskaźników. Ale jakoś nie mogę się z tym uporać:( Może ktoś pomóc?

Aha, zapomniałem również że strasznie pali na zimnym i zanim się trochę rozgrzej jest zupełny brak mocy i reakcji na pedał gazu ... można cisnąć a on jak żółw jedzie ... czołg!

_________________
VW 2.5 TDI 2004 130 KM
Vito 2.2 CDI 2005 150 KM
Vito 2.2 CDI 2005 150 KM
Vito 2.2 CDI 2006 184 KM
Megane II 1.9 dCi 144 KM
A-klasa 1.4 - kozak:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2010 23:19:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
witaj SpecPC,

zrób proszę pełne logi zgodnie ze sztuką [stat/dyn/BS/DTC scan].
link znajdziesz w sig'u poniżej.

swoją drogą, to nie wiem na jakie forum wcześniej trafiłeś, ale musiało być ono niezmiernie durne, skoro padały wykluczające się diagnozy.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2010 23:24:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
witam moje pomysly to jezeli swiece ci grzeja i jestes pewny to sprawdz z rana przed odpaleniem czy w werzyku miedzy filtrem a pompa jest paliwo b o moze ci sie paliwo wraca sprawdz lub podmien zawor ktory jest na filtrze paliwa a z ta moca to juz nie pomoge takie sa moje sugestie a opinia 2.5 tdi v 6 to kupa zlomu i pozbadz sie tego jak najszbciej mjalem taki silnik w a4 no i w miare szbko sie tego smiecia pozbylem bez wielkich kosztow u mnie skonczylo sie na przeplywce i pompie.powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2010 23:37:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2010 22:46:06
Posty: 50
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Jutro mam nadzieję dostanę nowy kabel KKL to zrobię logi. Bo mam jak na razie Polskiego Vaga a nim logów takich nie zrobię:( Chyba że jest sposób ... bo z tego co wiem z Vag-Com nie komunikuje się. Mam brak paliwa w przewodach z rana. Czy to ten czarny zaworek od przeplywow jest winny? Gdzie go kupic i jakie sa koszty?

_________________
VW 2.5 TDI 2004 130 KM
Vito 2.2 CDI 2005 150 KM
Vito 2.2 CDI 2005 150 KM
Vito 2.2 CDI 2006 184 KM
Megane II 1.9 dCi 144 KM
A-klasa 1.4 - kozak:)


Ostatnio edytowano 08.sty.2010 08:11:21 przez SpecPC, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2010 00:00:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
skoro jesteś z Wrocławia, to jest na AKP człowiek z wielką wiedzą z Twoich okolic...
mam nadzieję, że się odezwie.

co do VAG-Com'a - czy masz pełną wersję?
[jeżeli nie, to zapraszam na PW]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2010 18:23:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
swoją drogą, to nie wiem na jakie forum wcześniej trafiłeś, ale musiało być ono niezmiernie durne, skoro padały wykluczające się diagnozy.[/quote]

meszrum-wiem jakie to forum- czytalem topik kolegi-dotyczy naszych aut

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2010 18:59:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Nic już nie kombinuj i podjedź na ul. Owsianą do Śmietanki.
Na 100% znajdzie przyczyne. Od siebie dodam - filtr powietrza wymieniłeś?
Wałki sprawdzałeś a co z dźwigienkami zaworowymi?
W aucie masz kupe czujników które moga wadliwie działając powodować spadek mocy. Nawe głupi czujnik w intercoolerze.
Podjedź podłaczysz się do Vasa i pogadasz z człowiekiem mającym klikunastoletnie doświadczenie w m-ce Audi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2010 20:22:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
zioolko napisał(a):
Nic już nie kombinuj i podjedź na ul. Owsianą do Śmietanki.
Na 100% znajdzie przyczyne. Od siebie dodam - filtr powietrza wymieniłeś?
Wałki sprawdzałeś a co z dźwigienkami zaworowymi?
W aucie masz kupe czujników które moga wadliwie działając powodować spadek mocy. Nawe głupi czujnik w intercoolerze.
Podjedź podłaczysz się do Vasa i pogadasz z człowiekiem mającym klikunastoletnie doświadczenie w m-ce Audi.



problem w tym, że na AKP SpecPC dowie się 2x więcej, aniżeli powie mu Śmietanka z Owsianej. VAS nie potrafi robić logów, zatem w poszukiwaniu braku mocy jest w 90% przypadków bezużyteczny, a właśnie po to SpecPC ma zrobić logi, by dowiedział się m. in. o stanie kupy [5 :): ] czujników mających wpływ na moc. w IC nie ma czujnika.
gratuluję wiedzy.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2010 20:44:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Dokladnie-A na AKP jest zdecydowanie wiecej urzytkowników i znawcow silnikow 2.5 v6- bo one nie wystepuja tylko w A6

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2010 22:25:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
meszrum napisał(a):
w IC nie ma czujnika.
gratuluję wiedzy.

w A4 B6 jest-pisałem ogólnie, nie sprawdzałem w etce. Widzę tu wielu teroretyków. Praktycy pewnie też są. Ale skoro lepiej klepać w klawiaturę niż podjechać do dobrego warsztatu...

P.S. oprócz Vasa, Vag też się u niego znajdzie.
Ale pewnie facet na swoją marke zapracował przypadkiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2010 15:23:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2010 22:46:06
Posty: 50
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Wywaliłem dwa katalizatory i skończył się problem z przeciąganiem biegów tzn. wcześniej np. na 1. biegu samochód ciągnął do ponad 4000 obr/min i stał tak puki nie popuściłem gazu, teraz płynna zmiana troszkę ponad 3000 obrotów. Jest na pewno poprawa! Jutro zakupię podkładki pod wtryski i założę stare z końcówką F.

Kolego samochód przeszedł diagnostykę w trzech dobrych, może i najlepszych warsztatach we Wrocku i okolicy, wiec szukanie kolejnego nic mi nie da skoro nie ma żadnych błędów na silniku a logi wcześniej były ok. Zrobię w pon. nowe to się wszystko okaże.

_________________
VW 2.5 TDI 2004 130 KM
Vito 2.2 CDI 2005 150 KM
Vito 2.2 CDI 2005 150 KM
Vito 2.2 CDI 2006 184 KM
Megane II 1.9 dCi 144 KM
A-klasa 1.4 - kozak:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2010 15:32:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Ja "fachowcem" od tych aut nie jestem ale na tym forum sa tacy ludzie, ktorzy na podstawie logow potrafia naprawde duzo zdiagnozowac i zaoszczedzic pieniedzy niepotrzebnie wydanych w warsztatach przez tak zwanych 'mechanikow' ktorzy nie maja pojecia o tym silniku nawet w 30%

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2010 15:38:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Kryhawrc napisał(a):
Ja "fachowcem" od tych aut nie jestem ale na tym forum sa tacy ludzie, ktorzy na podstawie logow potrafia naprawde duzo zdiagnozowac i zaoszczedzic pieniedzy niepotrzebnie wydanych w warsztatach przez tak zwanych 'mechanikow' ktorzy nie maja pojecia o tym silniku nawet w 30%


potrafią naprawić auto przez internet?
super
części do auta dostajesz mailem?

edit:

Nie odbieram nikomu prawa do diagnozy logów przez net.
Ale na vagu i necie życie się nie kończy.

Mam nieraz wrażenie że tu jest kościół wyznawców VAG ;)
i innych świętości nie uznają poza nieomylnością VAGa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2010 16:47:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
zioolko napisał(a):
Kryhawrc napisał(a):
Ja "fachowcem" od tych aut nie jestem ale na tym forum sa tacy ludzie, ktorzy na podstawie logow potrafia naprawde duzo zdiagnozowac i zaoszczedzic pieniedzy niepotrzebnie wydanych w warsztatach przez tak zwanych 'mechanikow' ktorzy nie maja pojecia o tym silniku nawet w 30%


potrafią naprawić auto przez internet?
super
części do auta dostajesz mailem?

edit:

Nie odbieram nikomu prawa do diagnozy logów przez net.
Ale na vagu i necie życie się nie kończy.

Mam nieraz wrażenie że tu jest kościół wyznawców VAG ;)
i innych świętości nie uznają poza nieomylnością VAGa



tak, większość samochodów na AKP naprawiono za pośrednictwem internetu [większość części użytkownicy wymieniają sami] - odnoszę wrażenie, że nie bardzo wiesz o czym piszesz, tudzież nie czytasz w ogóle tego forum.

dziś samochodów nie naprawiasz od podniesienia maski jedną ręką, w drugiej trzymając bronka bez gazu. zaczyna się wszystko od diagnostyki, a tę tak naprawdę wykonasz tylko za pomocą VC [VCDS], gdyż ani stary VAG, ani nowszy VAS nie pozwalają na logowanie, które w rzeczywistości pokazuje stan silnika. problem w tym, że warsztaty, które chcą sobie zawracać dupę logowaniem można policzyć na palcach jednej ręki w PL - jest to przecież czynność wymagająca czasu i cierpliwości.
inną rzeczą jest to, że może 10 warsztatów w PL wiedziałoby co i po co logować [nie mówiąc już o świadomości znaczenia danych].

jakiekolwiek prawo, gdybyś bardzo chciał komukolwiek odebrać, możesz odebrać co najwyżej sobie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2010 09:17:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
jestem z Wroclawia (strona ul. Minskiej/Rakietowej) jak nie dasz rady wykonac logow to Ci pomoge (uwaga: obecnie bede czesciej niz nie bede w delegacji wiec z terminem ustalaj z tygodniowym wyprzedzeniem)
Przy takim braku mocy silnika i sprawdzonych wtryskach i walkach zrodlo powinno wyjsc z logow (oczywiscie logi nie powiedza Ci, ze masz pekniete pierscienie, dziure w tloku itp ale typowe niedomagania na bank wskaza)
Bujales sie juz po mechanikach: bardzo latwo okreslic czy trafialaes do szarlatanow czy doktorow: jezeli z Twoimi niedomaganiami tzw diagnostyka odbywala sie w garazu bez logowania dynamicznego w czasie jazdy to mozesz ograniczyc czynnosci serwisowe wykonywane w tym zakladzie do wymiany klockow i oleju. jezeli ogladali ogolnie ujmujac "parametry silnika" podczas przyspieszania z pelnym butem to prawdopodobnie zrobili diagnostyke (szkoda, ze nie otrzymales logow np w mejlu od nich) i prawdopodobnie wiecej nic Ci nie pomoge (ponad zrobieniem logow)
Domyslam sie, ze masz tiptronica i domyslam sie (po logu tunera na wykresie), ze robiles wykres na "prawie hamowni" (tarczka na kolo, kawalek drutu na plater przylepiony i podpiecie do laptopa mierzac czas przyspieszania i wyhamowywania auta) - generalnie jej pomiary dla aut z automatyczna skrzynia biegow sa najwyzej pogladowe (generalnie g... warte bez owijania w bawelne)

EDIT:
teraz widze, ze w chomikuj zamiesciles jakies proby diagnostyki: 3D,8D,11D do okolo 3300 obrotow. Trzeba bylo sie nie krepowac i zmierzyc do 4tys (w koncu brak powera masz przy 4 tys)
Brakuje tez zupelnie statycznego na rozgrzanym silniku logu 001 (tzw 001S czy 001N), 013S, 014S oraz dynamicznego 004 (tzw 004D)

to co zrobiles (bys wiedzial) to
008D to dawki paliwa (to co mysli ECU ze daje)
011D praca turbo
003D wskazanie przeplywomierza

a to co pominales (z tych wazniejszych) to
001S to kondycha pompy wtryskowej (czy to co widzisz w 008D ma sie nijak do faktczych dawek paliwa), 004D to dynamiczny kat wtrysku (bez wlasciwego kata wtrysku silnik nie bedzie chodzil prawidlowo)
013S/014S - tzw korekcje: jezeli bylyby duze przy sprawnej hydraulice/walkach + wtryskach dawaloby to podstawy do podejrzen ze np cos mechanicznie zrabalo sie w jakims cylindrze (pekly pierscienie itp)
Z racji warunkow pogodowych zrobienie logow dynamicznych w mojej okolicy chwilowo wydaje sie niemozliwe

Jezeli chcesz tak po trochu wymieniac podejrzane czesci to nie musiszy jezdzic na hamownie by sprawdza efekty: w logu 008 (czy 009 - nie pamietam) w skrzyni biegow (nie engine!) jest szacowany przez tiptronica moment obrotowy (dla porownania "jest lepiej" - "nie jest lepiej" w 100% wystarczy jezeli masz pomiar przed i po oczywiscie)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2010 16:27:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2010 22:46:06
Posty: 50
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Dzisiaj udało mi się założyć powtórnie wtryski F, na których silnik chodził najlepiej. Po pierwszej diagnozie Vag wyskoczyło mi:

Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 907 401 P 2
Component: 2.5l/4VT EDC 0000AG D60
Coding: 01004
Shop #: WSC 02325
2 Faults Found:
01440 - Fuel Level Signal
30-00 - Open or Short to B+
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
28-00 - Short to B+
Readiness: N/A

Address 02 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 927 156 BH
Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 9016
Coding: 00010
Shop #: WSC 16555
No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 614 111 A
Component: ABS/EDS 5.3 QUATTRO D00
Coding: 0273004284
Shop #: BB 24334
No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 820 043 P
Component: A6-Klimavollautomat D62
Coding: 00063
Shop #: WSC 02325
3 Faults Found:
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
29-00 - Short to Ground
01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 919 880 G
Component: C5-KOMBIINSTR. VDO D10
Coding: 21160
Shop #: WSC 00816
IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0822795
No fault code found.

Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 962 258 E
Component: Zentralverrieg.,DWA D32
Coding: 04683
Shop #: WSC 02325
No fault code found.

Address 45 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 951 173
Component: Innenraumueberw. D03
Coding: 00002
Shop #: WSC 02325
3 Faults Found:
01377 - Ultra Sonic Sensor for Alarm System: Left (G170)
31-00 - Open or Short to Ground
01378 - Ultra Sonic Sensor for Alarm System: Right (G171)
31-00 - Open or Short to Ground
01403 - Glass-Break Sensors: Rear
36-00 - Open Circuit

Address 56 -------------------------------------------------------
Controller:
Note: Can't Synch Baud Rate

End -------------------------------------------------------



Zaczynam działać dalej

_________________
VW 2.5 TDI 2004 130 KM
Vito 2.2 CDI 2005 150 KM
Vito 2.2 CDI 2005 150 KM
Vito 2.2 CDI 2006 184 KM
Megane II 1.9 dCi 144 KM
A-klasa 1.4 - kozak:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2010 17:37:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2010 22:46:06
Posty: 50
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Panowie MOC wróciła, nie wiedziałem że ten silnik jeździ tak fajnie. Okazało się, że jakiś miły człowiek odpiął wężyk podciśnieniowy z przepustnicy i niestety ona się nie otwierała! Dzisiaj znalazłem ten wężyk, podłączyłem i co ... auto zapier..... :-)
Proszę jednak dalej pomoc, w usunięciu błędów jaki zdiagnozowałem VAG!

_________________
VW 2.5 TDI 2004 130 KM
Vito 2.2 CDI 2005 150 KM
Vito 2.2 CDI 2005 150 KM
Vito 2.2 CDI 2006 184 KM
Megane II 1.9 dCi 144 KM
A-klasa 1.4 - kozak:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2010 23:02:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
nie wiem czy znasz historię tego samochodu, ale charakter błędów wskazuje na to, że samochód był niemalże cały rozkręcony [zalany/etc].


jeżeli chodzi o silnik, to masz problem z wtyczką od lmm. powinieneś ją wymienić [wtyczka plus oddzielnie piny do nabycia w ASO].
kolejny problem to wtyczka/czujnik poziomu paliwa - tutaj także nie ma filozofii - sprawdzić obwód/czujnik.

błędy climatronic'a możesz skasować - poza pierwszym jest szansa, że nie wrócą. co do pierwszego błędu - znowu kłopot z połączeniami elektrycznymi [sprawdzić instalację czujnika temp. powietrza używanego dla climatronic'a].

moduł komfortu - j.w. [sprawdzić instalację].
czujnik tylnej szyby jest zupełnie odłączony, bądź wymontowany.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2010 18:13:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2010 22:46:06
Posty: 50
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Witam,
okazało się, że był problem z wtyczką przepływki, tak jak napisałeś. Na szczęście doszedłem do tego wczoraj zanim rozpiąłem pysk samochodu.
Niestety mimo próby działania z wtyczką czteropinową nic to nie dało i dalej jest błąd:

01440 - Fuel Level Signal

Jeśli chodzi o moduł komfortu, nie mam pojęcia jak się za to zabrać.

01377 - Ultra Sonic Sensor for Alarm System: Left (G170)
31-00 - Open or Short to Ground
01378 - Ultra Sonic Sensor for Alarm System: Right (G171)
31-00 - Open or Short to Ground
01403 - Glass-Break Sensors: Rear
36-00 - Open Circuit


Tylną szybę, możliwe że to po ostatniej stłuczce. Ale od czego jest ten czujnik?

_________________
VW 2.5 TDI 2004 130 KM
Vito 2.2 CDI 2005 150 KM
Vito 2.2 CDI 2005 150 KM
Vito 2.2 CDI 2006 184 KM
Megane II 1.9 dCi 144 KM
A-klasa 1.4 - kozak:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2010 23:59:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
czujnik tylnej szyby jest po to, by włączyć alarm w chwili, gdy złodziej uszkodzi ją [po to by dostać się do środka].

[01440]
jeżeli chodzi o czujnik poziomu paliwa:
Obrazek
elektryk musi sprawdzić stan czujnika [jego oporność, jest w ELSA'ie]. jeżeli będzie niesprawny, to musisz kupić inny [nowy/używany].

[00779]
jeżeli chodzi o czujnik temp. zewnętrznej climatronic'a [to ważny czujnik, gdyż wyłącza kompresor poniżej +5*C], to znajdziesz go tutaj:
Obrazek

[01377/8]
jeżeli chodzi o ultrasoniczne [ :): ] czujniki, to znajdziesz je w środkowych słupkach bocznych [na samej górze]:
Obrazek


na koniec: z chwilą ustania śniegów zrób pełne logi, gdyż dopiero wówczas dowiesz się w jakim stanie jest silnik. nie wymieniaj niczego tylko dlatego, że ktoś na innym forum tak napisał [gdyż akurat tamto forum jest poziomie warzywniaka].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: