.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.maja.2024 01:04:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 2.5 TDI 98' nie odpala
PostNapisane: 03.sty.2010 14:11:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.paź.2009 11:49:20
Posty: 10
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Otóż wszystko było cacy do tej pory. Pasek klinowy szlag trafił więc został zmieniony wszystko OK. Przejechałem ze 20 km zgasiłem silnik i juz nie chcial zapalic. Jak ostygł zapalał normalnie. Zauwazylem rowniez ze po odlaczeniu czujnika temperatury samochod odpalal normlanie, kupilem nowy i dalej to samo... Zajrzalem do pompy i teraz w ogole nie odpala :D Co poradzicie?

_________________
Audi A6 2.5 V6 TDI afb
Audi A6 3.0 V6 TDI
Audi A3 2.0 TDI bkd
Yamaha YZF-R6 Rj15


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 2.5 TDI 98' nie odpala
PostNapisane: 03.sty.2010 15:16:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
Rzenioch napisał(a):
Otóż wszystko było cacy do tej pory. Pasek klinowy szlag trafił więc został zmieniony wszystko OK. Przejechałem ze 20 km zgasiłem silnik i juz nie chcial zapalic. Jak ostygł zapalał normalnie. Zauwazylem rowniez ze po odlaczeniu czujnika temperatury samochod odpalal normlanie, kupilem nowy i dalej to samo... Zajrzalem do pompy i teraz w ogole nie odpala :D Co poradzicie?


a w jaki sposób sobie zajrzałeś i co tam zobaczyłeś ? być moze odłączyłeś kostkę z nastawnika ? albo do konca nie styka

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2010 13:25:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.paź.2009 11:49:20
Posty: 10
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Zdjąłem z góry tą pokrywę kwadratową.

_________________
Audi A6 2.5 V6 TDI afb
Audi A6 3.0 V6 TDI
Audi A3 2.0 TDI bkd
Yamaha YZF-R6 Rj15


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2010 14:36:53 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Jakies bledy na VAG ?
Zajrzales i co tam bylo widac ? :)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2010 15:45:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2007 14:27:48
Posty: 15
mam podobny problem
z nadejsciem chłodów ciezko było ją odpalic
wymieniłem świece żarowe i problem zniknął niestety tylko na tydzien
przez tydzien auto zapalało bez problemów, ale teraz nie pali wcale
nie mam jak zdiagnozować pompy a mechanior z którym gadałem nie chce przyjechac do mnie do domu z kompem bo ma robote na miejscu i kaze auto na lawecie przywiesc co mi sie wcale nie usmiecha 150 zł za lawete i nie bede widział jak je sprawdza
moze ktoś ma ochotę podjechać w okolice Brzegu opolskiego ( zapłacę ) bo nie wiem co robic a auta partaczom nie chce oddac :( bo juz raz drogo za to zapłaciłem ( padnięty tip )

_________________
AUDI A6 avant 2.5 TDI 2000r AKE quattro tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2010 16:37:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
Ja bym Ci kolego pomogl ale dopiero bede na miejscu (NYSA) w sobote wieczorem. Moze ktorys z naszych kolegow Ci szybciej pomoze ...

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2010 20:58:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2007 14:27:48
Posty: 15
dzieki mateusz ale troche pogrzebałem trochę podzwoniłem i teraz mam vaga 311 i kabel ale zero wiedzy
może dzieki waszym wskazówką uda mi się przeprowadzić diagnozę pompy paliwowej
tylko jak :?:

_________________
AUDI A6 avant 2.5 TDI 2000r AKE quattro tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2010 21:35:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
PANDANUS napisał(a):
dzieki mateusz ale troche pogrzebałem trochę podzwoniłem i teraz mam vaga 311 i kabel ale zero wiedzy
może dzieki waszym wskazówką uda mi się przeprowadzić diagnozę pompy paliwowej
tylko jak :?:



To lapa w lape :D i do auta ... podlacz zaistaluj oprogramowanie (Vag - com) i sprawdz bledy -> http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752&highlight=diagnostyka to Ci powinno pomoc ...

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2010 14:32:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2007 14:27:48
Posty: 15
pierwsza próba :)
w Common 01 Engine - bez błędów
ale spróbowałem jeszcze tak
Drivetrain 41 Diesel Pump i tutaj po 4 próbach wyskoczył komunikat o braku komunikacji ze sterownikiem
wlączyłem mu jeszcze auto-scan i wyskoczyły blędy w adress 35 otwarte dzrwi i takie tam oraz 56 radio
i nic wiecej

_________________
AUDI A6 avant 2.5 TDI 2000r AKE quattro tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2010 15:49:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
PANDANUS napisał(a):
pierwsza próba :)
w Common 01 Engine - bez błędów
ale spróbowałem jeszcze tak
Drivetrain 41 Diesel Pump i tutaj po 4 próbach wyskoczył komunikat o braku komunikacji ze sterownikiem
wlączyłem mu jeszcze auto-scan i wyskoczyły blędy w adress 35 otwarte dzrwi i takie tam oraz 56 radio
i nic wiecej



No to mamy zagadke ...

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2010 19:19:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
PANDANUS napisał(a):
mam podobny problem
z nadejsciem chłodów ciezko było ją odpalic
wymieniłem świece żarowe i problem zniknął niestety tylko na tydzien
przez tydzien auto zapalało bez problemów, ale teraz nie pali wcale
nie mam jak zdiagnozować pompy a mechanior z którym gadałem nie chce przyjechac do mnie do domu z kompem bo ma robote na miejscu i kaze auto na lawecie przywiesc co mi sie wcale nie usmiecha 150 zł za lawete i nie bede widział jak je sprawdza
moze ktoś ma ochotę podjechać w okolice Brzegu opolskiego ( zapłacę ) bo nie wiem co robic a auta partaczom nie chce oddac :( bo juz raz drogo za to zapłaciłem ( padnięty tip )



moze to czujnik temperatury, albo jak kolega mi wspomnial na gg ze wymieniak wezyki przelewowe jak wymienial swiece moze sie zapowietrzyla ... Wodzu zabierz glos ...

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2010 17:55:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2007 14:27:48
Posty: 15
temat rozwiązany :D chociaż troche sie napracowałem
odpowietrzenie pompy pomogło ale metoda carlnovy nie dala sie zastosowac z powodu niskiej temp. - węzyki nie dały sie zacisnąć ale jakos sobie poradziłem
najpierw odpaliłem bestię na małym obiegu poza filtrem z banieczki z ropą i juz byłem szczęsliwy wykluczając remont pompy, potem jeszcze 3 godz kombinacji z wężykami żeby stwierdzić że winne wszystkiego są węzyki do filtra, próbowałem coś znimi pokombinować ale pęchezyki cały czas pojawiają sie w zasilaniu pompy jutro bede musiał je wymienić, zastanawia mnie tylko czy ten zaworek z przelewu wsówany do filtra tez moze wpływać na zapowietrzanie się układu :?:

_________________
AUDI A6 avant 2.5 TDI 2000r AKE quattro tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2010 20:01:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
PANDANUS napisał(a):
temat rozwiązany :D chociaż troche sie napracowałem
odpowietrzenie pompy pomogło ale metoda carlnovy nie dala sie zastosowac z powodu niskiej temp. - węzyki nie dały sie zacisnąć ale jakos sobie poradziłem
najpierw odpaliłem bestię na małym obiegu poza filtrem z banieczki z ropą i juz byłem szczęsliwy wykluczając remont pompy, potem jeszcze 3 godz kombinacji z wężykami żeby stwierdzić że winne wszystkiego są węzyki do filtra, próbowałem coś znimi pokombinować ale pęchezyki cały czas pojawiają sie w zasilaniu pompy jutro bede musiał je wymienić, zastanawia mnie tylko czy ten zaworek z przelewu wsówany do filtra tez moze wpływać na zapowietrzanie się układu :?:



Oczywiscie prosze pana ze wymien i ten zaworek zwrotny na filtrze cena jest niska takze na przyszlosc bedziesz bardziej ubezpiecznony ...

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2010 08:09:02 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8288
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Tak ostanio teściowi 1.6D naprawiłem, opaska za 1-2 PLN

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-teraz] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2010 21:10:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2007 14:27:48
Posty: 15
mateuszsta20 napisał(a):
PANDANUS napisał(a):
temat rozwiązany :D chociaż troche sie napracowałem
odpowietrzenie pompy pomogło ale metoda carlnovy nie dala sie zastosowac z powodu niskiej temp. - węzyki nie dały sie zacisnąć ale jakos sobie poradziłem
najpierw odpaliłem bestię na małym obiegu poza filtrem z banieczki z ropą i juz byłem szczęsliwy wykluczając remont pompy, potem jeszcze 3 godz kombinacji z wężykami żeby stwierdzić że winne wszystkiego są węzyki do filtra, próbowałem coś znimi pokombinować ale pęchezyki cały czas pojawiają sie w zasilaniu pompy jutro bede musiał je wymienić, zastanawia mnie tylko czy ten zaworek z przelewu wsówany do filtra tez moze wpływać na zapowietrzanie się układu :?:



Oczywiscie prosze pana ze wymien i ten zaworek zwrotny na filtrze cena jest niska takze na przyszlosc bedziesz bardziej ubezpiecznony ...



no nie wiem czy taka niska jak na takie gówienko :/
prawie 150 zł w aso wrocław i jeszcze nie mieli na miejscu
sprawdze jutro rano u Lellka w opolu bo akurat mam po drodze

a czy ktoś z was stosował taki "wynalazek"
http://moto.allegro.pl/item883566383_za ... vp_44.html

_________________
AUDI A6 avant 2.5 TDI 2000r AKE quattro tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2010 22:06:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2008 18:55:53
Posty: 67
Lokalizacja: Lębork / Gdynia
tez jestem ciekawy co sadza specjalisci o takim zaworze na pompie?

co do zaworka na filtrze to ja placilem 115zł w aso w gdansku :diabel:

_________________
Audi A6 2.5 TDI V6 '02r AKE QUATTRO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: