.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2024 16:16:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2010 16:25:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2010 22:46:06
Posty: 50
Lokalizacja: Oława/Wrocław
meszrum napisał(a):
jest właściwe.
można zapodać AM 6.x ;) .


Co to jest AM 6.x ??

_________________
VW 2.5 TDI 2004 130 KM
Vito 2.2 CDI 2005 150 KM
Vito 2.2 CDI 2005 150 KM
Vito 2.2 CDI 2006 184 KM
Megane II 1.9 dCi 144 KM
A-klasa 1.4 - kozak:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2010 14:05:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2010 22:46:06
Posty: 50
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Czy Chip przy tym silniku będzie bezpieczny? Bo jakoś nie mam już przekonania do tego motoru :<

_________________
VW 2.5 TDI 2004 130 KM
Vito 2.2 CDI 2005 150 KM
Vito 2.2 CDI 2005 150 KM
Vito 2.2 CDI 2006 184 KM
Megane II 1.9 dCi 144 KM
A-klasa 1.4 - kozak:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2010 22:06:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
SpecPC napisał(a):
Czy Chip przy tym silniku będzie bezpieczny? Bo jakoś nie mam już przekonania do tego motoru :<

nie wydaje mi sie, ze jedyne co brakuje Twojemu autu to czip - czipuje sie sprawne mechanicznie auta a przymaly przeplyw przy poprawnym z grubsza ladowaniu T nie wydaje mi sie, ze wynika z niedopasowania jakis mapek - moze wynikac ze zlych wskazan przeplywomierza ale ten jak piszesz masz nowy.
Przy okazji nie polecam zalecanego przez Meszruma AM 6.x - uzywam i klne na porabane menu, porabana logike wyznaczania trasy, niedokladnosc i bledy w mapach (w miastach), brak mozliwosci ustawienia dla ktorych krajow ma prowadzic przez platne drogi a w ktorych nie i jeszcze kupe uwag bym znalazl..
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2010 17:51:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2010 22:46:06
Posty: 50
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Dzisiaj zmieniłem dawkę startową paliwa z 32768 na 33768 - maksymalną jaka wyszła mi w teście. Parę razy odpalałem samochód w dzień i wydaje mi się jakby łapał o wiele szybciej, natomiast już jutro z rana sprawdzę jak odpali z rana.

_________________
VW 2.5 TDI 2004 130 KM
Vito 2.2 CDI 2005 150 KM
Vito 2.2 CDI 2005 150 KM
Vito 2.2 CDI 2006 184 KM
Megane II 1.9 dCi 144 KM
A-klasa 1.4 - kozak:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2010 17:39:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2010 22:46:06
Posty: 50
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Zmieniona dawka paliwa nic nie dała, więc to chyba nie pompa. Czy powrócić do starej wartości?
Zauważyłem taką zależność, że jeśli bak jest od 1/1 do 3/4 a nawet poniżej, samochód odpala jeszcze znośnie, natomiast jeśli paliwa będzie mniej to trzeba dłuuuużej zakręcić. Po wyciągnięciu tylnej kanapy słychać charakterystyczny dźwięk pompki, więc ona "chyba" działa.

_________________
VW 2.5 TDI 2004 130 KM
Vito 2.2 CDI 2005 150 KM
Vito 2.2 CDI 2005 150 KM
Vito 2.2 CDI 2006 184 KM
Megane II 1.9 dCi 144 KM
A-klasa 1.4 - kozak:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2010 21:59:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2010 22:46:06
Posty: 50
Lokalizacja: Oława/Wrocław
SpecPC napisał(a):
Zmieniona dawka paliwa nic nie dała, więc to chyba nie pompa. Czy powrócić do starej wartości?
Zauważyłem taką zależność, że jeśli bak jest od 1/1 do 3/4 a nawet poniżej, samochód odpala jeszcze znośnie, natomiast jeśli paliwa będzie mniej to trzeba dłuuuużej zakręcić. Po wyciągnięciu tylnej kanapy słychać charakterystyczny dźwięk pompki, więc ona "chyba" działa.


Niestety zmiana dawki startowej paliwa nawet pogorszyły odpalanie, czy to możliwe?

Dzisiaj oglądałem samochód i zauważyłem, że rurka od dolotu paliwa ... ta grubsza jest w jednym miejscu mocno zmiażdżona, tzn. przepływ może w 1/4 możliwy. Czy to może mieć wpływ na te problemy z odpalaniem i V-MAX? Rozumiem, że ta rurka nie działa ciśnieniowo, więc można założyć dwie opaski i kawałek rurki zbrojonej?

_________________
VW 2.5 TDI 2004 130 KM
Vito 2.2 CDI 2005 150 KM
Vito 2.2 CDI 2005 150 KM
Vito 2.2 CDI 2006 184 KM
Megane II 1.9 dCi 144 KM
A-klasa 1.4 - kozak:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2010 16:34:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2010 22:46:06
Posty: 50
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Jakieś opinie?

_________________
VW 2.5 TDI 2004 130 KM
Vito 2.2 CDI 2005 150 KM
Vito 2.2 CDI 2005 150 KM
Vito 2.2 CDI 2006 184 KM
Megane II 1.9 dCi 144 KM
A-klasa 1.4 - kozak:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2010 17:24:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2010 22:46:06
Posty: 50
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Dzisiaj wymieniłem tą zgniecioną rurkę, auto zupełnie inaczej pracuje.
Czy problem z odpalaniem może być spowodowany błędem:
1440 czujnik poziomu paliwa?
Kiedy pompa w baku powinna zacząć pracować? Po przekręceniu kluczyka czy jak inaczej?

_________________
VW 2.5 TDI 2004 130 KM
Vito 2.2 CDI 2005 150 KM
Vito 2.2 CDI 2005 150 KM
Vito 2.2 CDI 2006 184 KM
Megane II 1.9 dCi 144 KM
A-klasa 1.4 - kozak:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2010 20:13:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2010 22:46:06
Posty: 50
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Wymieniłem czujnik temperatury cieczy chłodzącej, ale niestety lipa. Temperatura jak nie rośnie tak nie rośnie.
Zmieniłem znów ustawienie dawki startowej po robocie tej rurki paliwowej i brak zmiany w odpalaniu auta.

_________________
VW 2.5 TDI 2004 130 KM
Vito 2.2 CDI 2005 150 KM
Vito 2.2 CDI 2005 150 KM
Vito 2.2 CDI 2006 184 KM
Megane II 1.9 dCi 144 KM
A-klasa 1.4 - kozak:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2010 20:51:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2007 18:38:11
Posty: 33
niestety te mongoloskie 2.5 tdi mają ze sobą więcej problemów niż to warte. Ja w przyszłym tygodniu zmienię świece-pierwszy raz od 10 lat, bo odpala jak kupa przy zimnym, a i one nagrzewają się z dobre 10 sek.

Oczywiście przerobiłem już wszelkie możliwe problemy związane z 2.5 tdi, w tym odpalanie po wymianie filtra paliwa. Zrobiliśmy to "na chama", bo nie wszedłem tu na czas i odpaliliśmy auto z linki. Tak czy siak zaczyna mnie załamywać ta marka, bo w 3.0 tdi też niby coś tam klepie przy odpalaniu zimnego...

_________________
A6 2,5TDi 180Qm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2010 08:56:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Ten watek przybral troche forme "dziennika pokladowego" z zatopionej lodzi podwodnej
Tu widze, ze wczesniej pomocy szukales na a6forum
http://www.a6klub.pl/a6-c5-25-afb-probl ... b15ba5b35c
Napisales
Dodano: 2010-01-10, 17:38 ]
Cytuj:
Panowie MOC wróciła, nie wiedziałem że ten silnik jeździ tak fajnie. Okazało się, że jakiś miły człowiek odpiął wężyk podciśnieniowy z przepustnicy i niestety ona się nie otwierała! Dzisiaj znalazłem ten wężyk, podłączyłem i co ... auto zapier....

a tutaj piszesz ze jest jej malo (popsulo sie znowu?apetyt rosnie w miare jedzenia czy przejechales sie autem kolegi i ono jezdzi lepiej?)?
Jezdziles na hamownie... - zaloze sie, ze na taka "prawie jak hamownie' - tarczka na kolo i jazda po miescie - nie prosciej i taniej bylo zadzwonic do wrozki? (wyniki tej prawie hamowni w przypadku automatu sa analogiczne z 0700...)

Piszesz o bledzie "01440 - Fuel Level Signal" i w watku piszesz
Cytuj:
Przy zbiorniku do 3/4 lub 0,5 pali bez problemu.
Zauważyłem taką zależność, że jeśli bak jest od 1/1 do 3/4 a nawet poniżej, samochód odpala jeszcze znośnie, natomiast jeśli paliwa będzie mniej to trzeba dłuuuużej zakręcić.

montujesz jakies zaworki zwrotne, sprawdzasz swieca zarowe, zmieniasz dawki startowe itp - naprawisz ten czujnik?

Cytuj:
Termostat wymieniałem na nowy miesiąc temu, razem z rozrządem

Ty go wymieniles czy zaplaciles za jego wymiane? Czy ten nowy byl wybrany wg klucza cena ("bo kosztowal 25pln") czy byl jakiejs sensownej marki(zreszta jakie to ma znaczenie)
Masz niedogrzane auto - wymieniles czujnik (nie pomoglo) wiec chyba sprawa oczywista: termostat - jezeli masz filigranowe raczki to technicznie istnieje mozliwosc wymiany go bez rozbierania przodu... lub oficjalna sciezka
Jezeli czujnik temp masz sprawny to chlodnica niedogrzanego auta nie ma prawa byc ciepla - jak jest to termostat.


Nie wspomniales tutaj o istotnej rzeczy (na A6 wspomniales) - masz wyciety katalizator wiec niedroznosc wydechu mozna skreslic... turbo pompuje wzglednie a przeplyw rejestrowany przez przeplywke jest maly sa wiec 3 opcje:
- przeplywka jest jednak niesprawna (ori? nowa? szrot? zamiennik? a moze "regenerowana z ASO?)
- jakas nieszczelnosc w dolocie???? (watpie)
- silnik jest uszkodzony (masz ponadnormatywne korekcje mimo nowych wtryskow): wierze, ze walki masz w dobrym stanie.. ale tam jest wiecej elementow - moze takie 'pastylki' (male sa) sie posypaly? Dobrze poogladales to wszystko?

Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2010 11:30:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
kaloh1 napisał(a):
niestety te mongoloskie 2.5 tdi mają ze sobą więcej problemów niż to warte. Ja w przyszłym tygodniu zmienię świece-pierwszy raz od 10 lat, bo odpala jak kupa przy zimnym,


Kaloh1, nazywasz mongolskie 2.5 tylko dlatego ze sam nie wyminiles swiec przez 10 lat i kiepsko Ci odpala?


kaloh1 napisał(a):
przerobiłem już wszelkie możliwe problemy związane z 2.5 tdi, w tym odpalanie po wymianie filtra paliwa...


znaczy jakie? VP, walki, wtryski i wszystko inne? skoro wiedzialaes co tym silnikom dolega, po co taki kupiles?

odpalanie po wymianie filtra paliwa to jakis problem? sam niedalej jak tydzien temu wyminilem filt w pare minut, zalalem czystym paliwem i pojechalem dalej.

jezeli wymiana filtra to mega problem, to nie dziwi mnie Twoja opinia o 2.5 tdi.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: