.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.maja.2024 00:53:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B6 AKE] Problem z uruchamianiem po nocy
PostNapisane: 21.sty.2010 08:21:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sty.2010 08:05:29
Posty: 7
Witam kolegów, już nie mam siły do mojeg autka.

Samochód jak postoi całą noc to pali jakby się dusił i w koncu załapie, czasami za pierwszym, czasami za drugim. Jak jest cieplej to jest poprawa delikatna, ale nadal ma problemy. Chwilke dziwnie pochodzi, przez moment pokopci na bialo, i jest ok.

30 sekund po zapaleniu jak go zgasze, pali na dotyk i juz pozniej caly dzien nie ma za bardzo problemow, chyba zeby mial przerwe z 10 h. Nie widać, zeby miał powietrze w paliwie.

Co zrobiłem w tej kwestii:

-wymieniłem wszystkie 6 świec (NGK)
-wymieniłem przewody paliwowe (odprowadzające)
-założylem elektryczny zawór paliwa na powrocie koło filtra paliwa(podobno mialo pomóc, jakby paliwo schodziło do baku)
-wymieniłem filtr paliwa
-ustawiłem kąt wtrysku na 2 ADTC (tak jak jest w instrukcji, mialem nadzieje, ze po tym zabiegu bedzie ok, ale niestety nie)

Nie ma błędów w VAGU.

Jak ktoś jest mi w stanie pomóc to będę bardzo wdzięczny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2010 13:33:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2009 22:21:02
Posty: 56
Lokalizacja: Śrem
A mogę zapytać tak z ciekawości czystej czy wagowałeś pompę paliwa???
Zrób logi i poproś meszruma o pomoc napewno sie odezwie oceni logi i pomoże zdiagnozować przyczynę wedle swojej wiedzy:-)

_________________
Piotr-A4 S-line 2,5Tdi-Q-tip 2000r po lifcie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2010 15:47:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sty.2010 08:05:29
Posty: 7
A w jaki sposob z vagować pompe ? jak daje diesel pump to mam brak odpowiedzi z kontrolera. Jutro postaram sie zrobić wszystkie logi. Mam, ale z przed kąta wtrysku, wiec nie warto chyba ich wrzucać. Przeczytałem niedawno na forum, że mogę dawkę startową powiększyć, może to coś da.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2010 16:57:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sty.2010 08:05:29
Posty: 7
Probowałem zwieszykać dawke rozruchową ale kanał 05 w adaptacji silnika jest niedostepny ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2010 18:01:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sty.2010 08:05:29
Posty: 7
Oki, już mi sie udało zwiekszyc na 33768, moze bedzie cos lepiej ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2010 20:12:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
skoro już zmieniłeś dawkę, to zobaczysz jutro czy będzie poprawa.

tymczasem, aby cokolwiek rozjaśniło się nam z Twoim silnikiem zrób pełne logi statyczne [stat i BS] - nie zapomnij o 001sN.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2010 20:23:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sty.2010 08:05:29
Posty: 7
dzieki za odpowiedz, jutro zrobie pelne logi statyczne i basic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2010 20:48:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sty.2010 08:05:29
Posty: 7
Po 3 godzinach ma - 10 zapaliła, świecie grzały długo, może rano tez tak bedzie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2010 15:38:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sty.2010 08:05:29
Posty: 7
Niestety zwiększona dawka nie pomogła ;/ najgorsze jest to, że zaraz po zapaleniu jak ją zgasze to odpali bez problemu ;/ niby tak jakby nie miała paliwa. Pompa ma już wartość 25.8 CF czyli po za normą. Może to przez nią. Zauważyłem, ze temperatura ma wpływ. Jakby była temp. na + to dużo szybciej zapala i mniej się męczy. Mechanik sprawdzał to prąd do świec dochodzi, a świece są nowe(chociaż jak było 5 spalonych to tak samo paliła). Problem z odpalaniem jest tym większy, im dłużej postoi. Po kliku godzinach ma lekkie problemy, ale pali za pierwszym, ale po nocy to jest masakra jeszcze przy -18.

Czy jesli pompa jest słaba to ilość postoju ma wpływ na zapalanie. Tak jakby paliwo się cofało, ale założyłem dla pewności ten elektrozawór, ale on nic nie daje.

Może wrzucę filmik z zapalania.

Logi zrobię w przyszłym tygodniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: