.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2024 23:00:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 1.8T APU blad vag 16891
PostNapisane: 01.lis.2008 17:53:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Wie ktos moze jaka moze byc przyczyna tego bledu w tym wlasnie silniku?? Obroty sa troche za wysokie i silnik schodzi z obotow wolniej niz powinien na cieplym silniku. Pozdrawiam.

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2008 18:09:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Ten błąd to:

Silnik krokowy ISC- wysokie obroty.

Wydaję mi się, że zawiesił ci się krokowiec, jest brudny albo padł. Wyjmij przeczyść zobacz czy się rusza zamontuj i zobacz co wtedy będzie.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2008 19:18:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
dzieki bardzo za podpowiedz. zobacze

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2008 20:38:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Nie spotkałem się w tym samochodzie z "krokowcem".
Tam jest elektronicznie sterowana przepustnica.
Ona może sprawiać podobne problemy.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2008 20:54:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
faktycznie teraz dopiero zalapalem , ze tam jest epc a nie linka, ma ktos pomysl jak sprawdzic to sterowanie?? bo nie bardzo mam na podmianke.

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2008 22:04:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Też myślałem, że nie ma tam krokowca, tylko dlaczego błąd o nim mówi a nie o przepustnicy :?:

Chyba, że chodzi o silniczek sterownia przepustnicą.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2008 23:09:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
na to by w sumie wychodzilo, tylko jak to sprawdzic... dzieki

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2008 09:59:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
16891-Moduł kontroli jałowej – RPM wyższe niż spodziewane

raz ze nie ma mowy o krokowcu i w tym silniku nie ma krokowca a dwa ze jak by cos sie dzialo ze sterowaniem przepustnicy albo z pedalem gazu to w wiekszosci przypadkow zapalila by sie kontrolka EPC.
Masz swietny dostep do przepustnicy wiec wyciagnij wyczysc, prawdopodobnie scianki sa zawalone i moze miec problem sie domykac, a na koniec adaptacja. jak bys mial problemy to mozesz dzwonic nr jest na pierwszej stronie AKP in GP w spotach i zlotach.
przewody doprowadzajace plyn to przepustnicy (o ile beda u ciebie) prawdopodobnie bedzie trzeba zablokowac, ja to robilem sruba 8

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2008 10:27:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Dzieki bardzo:) Mam nadzieje, ze pomoze

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2008 14:12:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
nie mialem wczesniej czasu, zeby sie za to zabrac wiec zrobilem to dopiero dzis. wymylem przepustnice, rozebralem elektronike, w sumie to nie bylo co czyscic, ale przetarlem sciezki sucha szmatka dla swietego spokoju, zlozylem, zaadaptowalem i nic. obroty skacza i wolno spadaja. po wykasowaniu bledu, niema sily jechac do momentu, az wskoczy blad na nowo. Ale jak odlaczy sie przeplywomierz, i wykasuje ten blad 16891 to wskakuja bledy tylko, ze chodzi bez preplywki, ale smiga az milo i obroty stoja jak trzeba. Po poownym podlaczeniu znowu fiksuje. Kupic nowy??

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2008 12:41:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Wymienilem przeplywomierz i jest ok, obroty nie faluja, zero bledow.

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2010 10:31:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lip.2007 19:36:31
Posty: 71
Lokalizacja: Kidlington UK-Konin PL
MiKev napisał(a):
16891-Moduł kontroli jałowej – RPM wyższe niż spodziewane

raz ze nie ma mowy o krokowcu i w tym silniku nie ma krokowca a dwa ze jak by cos sie dzialo ze sterowaniem przepustnicy albo z pedalem gazu to w wiekszosci przypadkow zapalila by sie kontrolka EPC.
Masz swietny dostep do przepustnicy wiec wyciagnij wyczysc, prawdopodobnie scianki sa zawalone i moze miec problem sie domykac, a na koniec adaptacja. jak bys mial problemy to mozesz dzwonic nr jest na pierwszej stronie AKP in GP w spotach i zlotach.
przewody doprowadzajace plyn to przepustnicy (o ile beda u ciebie) prawdopodobnie bedzie trzeba zablokowac, ja to robilem sruba 8


siemka,odswieze troche temata ale mam ten sam blad problem.Tylko u mnie obroty chodzo normalnie,Moze kiedy zauwazylem po odpaleniu poszly tak do 1800obr/min ale to kiedys.czuje ze przy przyspieszaniu gdy pouszcze noge z gazu to lepiej sie zbiera,co radzicie??

Mikev teraz pytanko do ciebie??robisz logi???Mam VAGa ale logow jeszcze nie robilem.

_________________
AUDI 80 CABRIOLET 2.3 1993r

VW PASSAT 2.8 V6 4MOTION


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2010 10:39:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Mikev ostatnio, malo siedzi na AKP, potrzebujesz zrobic logi??

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2010 13:15:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lip.2007 19:36:31
Posty: 71
Lokalizacja: Kidlington UK-Konin PL
chyba tak ,posiadam Vaga 704 ale zeby ktos pokazal jak robic to bym juz wiedzial :peace: Chce sprawdzic przpustnice bo tu podejzewam problem?
W readlines w silniku mam czerwone pole jak je sie nastawia,moze od tego zaczac???

_________________
AUDI 80 CABRIOLET 2.3 1993r

VW PASSAT 2.8 V6 4MOTION


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2010 13:35:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Kup w sklepie degreaser, jest to taki alkohol w spray-u, wymyj dokladnie przepustnice i zrob adaptacje. 30 minut pracy. Tylko musisz miec pelnego vaga

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2010 17:19:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lip.2007 19:36:31
Posty: 71
Lokalizacja: Kidlington UK-Konin PL
okej,ja mam piec 2.8 V6 i ona chyba wychodzi z tylu,tak widze z ETKI.orientujesz ssie jak dolkladnie jest w 2.8??jest troche trudny dostep i jeszcze przewody od LPG.Tak dla pewnosci przepustnica wychodzi z silnika a do niej idzie powietrze przez waz??tak lopatolgiczne heheh

_________________
AUDI 80 CABRIOLET 2.3 1993r

VW PASSAT 2.8 V6 4MOTION


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2010 00:58:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
TAk w 2.8 jest z tylu, przy samej grodzi - ciasno, ale dasz rade

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2010 18:50:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lip.2007 19:36:31
Posty: 71
Lokalizacja: Kidlington UK-Konin PL
no i po zabiegu,bylo brudno ale doczyczszcone,niewiem czy to byl problem bledu 16891-kontrola biegu jalowego ale troche bylo nagaru.

_________________
AUDI 80 CABRIOLET 2.3 1993r

VW PASSAT 2.8 V6 4MOTION


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: