.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2024 08:45:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2011 18:10:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2006 15:41:25
Posty: 235
KORU napisał(a):
Bosch jest ok jako druga alternatywę proponuje klocki Textara sa skuteczne i nie wydzielają tyle pyłu. Unikac najtanszych produktow Topran (Hans Pries) bo badziew i tyle. ;)


Ok, dzięki - zamówiłem tarcze gładkie ATE + klocki Textara, mam nadzieję, że się sprawdzi ta kombinacja. Przy okazji wymiany kół zmierzyłem sobie grubość tarcz - standard 15mm, norma 13mm, moje 10,5 :!!: nic dziwnego, że bije i nie hamuje jak należy.

Poważny problem będzie jednak z odkręceniem zacisków - jak na razie nie jestem w stanie ruszyć śrub żadnym posiadanym kluczem....

_________________

..................................................................
A6 C4 Avant 2.5TDI [AAT] + 0.210 + ECU AEL + chip 17x KM.
VFR 800 FI
..................................................................


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2011 22:33:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Prowadnice zacisku odkręcasz tylko i wyłącznie kluczem imbus "7"
A jarzma od zwrotnicy klucz "17"

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2011 04:32:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
pawelb napisał(a):
jak na razie nie jestem w stanie ruszyć śrub żadnym posiadanym kluczem....

w setuni użyłem do tego stępionego przecinaka i młotka...dało radę :)

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2011 15:19:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2006 15:41:25
Posty: 235
cygaro-avant napisał(a):
Prowadnice zacisku odkręcasz tylko i wyłącznie kluczem imbus "7"
A jarzma od zwrotnicy klucz "17"


Hehe, zaciski nie ma problemu ale jarzma kluczem maszynowym to już poważny problem, trzeba skombinować porządną faję :) Wariant z przecinakiem i młotkiem, i palnik do grzania zostawiam na koniec :)

...Heble naprawione - nie obyło się bez przecinaka - parę porządnych uderzeń, potem klucz oczkowy + 70cm rury i sprawa załatwiona.

_________________

..................................................................
A6 C4 Avant 2.5TDI [AAT] + 0.210 + ECU AEL + chip 17x KM.
VFR 800 FI
..................................................................


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: