.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.maja.2024 16:58:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C3 C3 V8] Regeneracja przekładni kierowniczej
PostNapisane: 22.maja.2011 19:16:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Czy ktoś z was sam regenerował przekładnię kierownicza w audi C3 C4 lub V8? Kupiłem zestaw uszczelnień i rozebrałem swoją. Okazuje się, że nie wiem gdzie powinny iść dwie części z tego zestawu.

PS. Za porady typu "nie regeneruj bo to nie ma sensu" z góry dziękuję :-)

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2011 20:35:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2010 21:32:33
Posty: 491
Lokalizacja: okolice lublina
photokom, a nie robiles juz tego wczesniej? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2011 07:27:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Próbowałem, ale wtedy nie udało mi się wszystkiego dokładnie rozebrać. Tzn rozebrałem wszystko poza tłokiem i uszczelnieniem tłoczyska. Zresztą wtedy miałem inny zestaw naprawczy - bez połowy uszczelniaczy. Teraz udało mi się to rozebrać w drobny mak :-) A w nowym zestawie mam wszystko + te dwa elementy, które nie wiem gdzie powinny iść :/
Jedna z nich to taka pomarańczowa "gąbka" - wygląda jak jakiś odbój? Materiał taki jak w odbojach amortyzatorów - pianka, czy guma porowata. Drugi element to metalowa podkładka z gumą w środku. Na zdjęciach widać o co mi chodzi. Gdzie te elementy powinny być?
Obrazek
Obrazek

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2011 18:08:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Hmm. Czyzby te części były zbędne? Nikt nie wie gdzie one powinny iść? Sprawdzałem zestawy naprawcze innych firm i w każdym obydwa te elementy występują. Natomiast różnią się niektórymi innymi uszczelnieniami

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2011 21:49:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Bartku, w przypadku zestawu dla przekładni z B3/B4 niektóre składowe tego zestawu służą tylko jako pomoc w montażu, np. jako wkładka do wpychania wałka. :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2011 20:20:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Kolego Photokom
Prawdopodobnie reparaturkę tłoka masz "w proszku", ma to (z tym zielonym elementem) wyglądać tak:
Obrazek
Ale w C3 przekładnia pracuje na wyższym ciśnieniu więc może być to inaczej ozwiązane.

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2011 21:15:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2010 17:25:44
Posty: 533
Lokalizacja: Liegnitz bierkenau
Auto: kibitka
Kolego gdzie zakupiles ten zestaw napraczy?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: