.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2024 23:11:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [V8 D11 ] Montaż zacisków hamulcowych od A8 po lifcie
PostNapisane: 01.lis.2011 16:55:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2008 12:47:42
Posty: 59
jakiej trzeb wykonac przeróbki by załozyc wlasnie takie zaciski,dodam ze mam juz u siebie kolumny od s6 i zaciski od A8 ale przed liftem,a chce miec te po lifcie na pierwszy rzut wygląda na to że zaciski powinny pasowac plug&play ale nie mam jak sprawdzic a chciałbym miec pewnosc zanim kupie te zaciski


Ostatnio edytowano 03.lis.2011 19:14:25 przez rogra, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2011 18:56:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2008 10:32:31
Posty: 135
kolumny masz od A8? a tam nie było czasem wielowahaczu z przodu? a w Vce są mcphersony przecież...

w meritum Ci niestety na razie nie pomogę....przynajmniej na razie, bo mam wsadzone kolumny zaciski od A6 C4 2.5 TDI....ale myslę o powrocie do UFO ;-))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2011 19:00:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2008 12:47:42
Posty: 59
audiV8q napisał(a):
kolumny masz od A8? a tam nie było czasem wielowahaczu z przodu? a w Vce są mcphersony przecież...

w meritum Ci niestety na razie nie pomogę....przynajmniej na razie, bo mam wsadzone kolumny zaciski od A6 C4 2.5 TDI....ale myslę o powrocie do UFO ;-))

ale ja tu nic nie pisze o kolumnach od a8 bo przeciez zawieszenie A8 a V8 to dzien a noc i nic nie pasuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2011 19:06:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2008 10:32:31
Posty: 135
jak nie? cytuje za Tobą ...


Cytuj:
dodam ze mam juz u siebie kolumny i zaciski od A8 ale przed liftem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2011 19:14:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2008 12:47:42
Posty: 59
audiV8q napisał(a):
jak nie? cytuje za Tobą ...


Cytuj:
dodam ze mam juz u siebie kolumny i zaciski od A8 ale przed liftem

sorki juz poprawiłem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2011 19:22:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2008 10:32:31
Posty: 135
dużo potrzeba było przeróbek, żeby to wsadzić? bo ja albo wróce do UFO albo zmienie na takie jak Ty masz czy te po lifcie...te od tdi nie dają rady czasami :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2011 20:00:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
audiV8q napisał(a):
dużo potrzeba było przeróbek, żeby to wsadzić? bo ja albo wróce do UFO albo zmienie na takie jak Ty masz czy te po lifcie...te od tdi nie dają rady czasami :/

Na forum jest na pęczki tematów o przeróbkach mcphersonów, nie chce mi się samego siebie cytować. Od żadnego tdi nie dadzą rady hamulce w tej budzie (no chyba że od 4.2 tdi lub 5.0/6.0 tdi)
Jak przerobisz kolumnę do UFO wrócić już nie dasz rady.
Jedyną rozsądną opcją jest sprawny zacisk A8 4.2 polift (niektórzy wolą podobny HP2 z S6, który ma swoje minusy).
Farafrazując cytat z filmu sexmisja - UFO twój wróg.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2011 20:17:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2008 10:32:31
Posty: 135
dzieki za info - poszukam w archiwum.

Ja nie przerabiałem koiumny...wymieniłem całe kolumny na te od a6 c4 2.5 tdi wraz z hamulcami...hamuje niezle ale czasami potrafia sie zagotowac przy ostrzejszej jeździe....

niby UFO nasz wróg....ale korci mnie to bo to troche unikat ;-) chociaż znam minusy UFO i wiem, że to co mówisz o najrozsądniejszej opcji to szczera prawda :)

P.S dopnę sie do tego tematu - Zioolko widze, że masz chyba obniżane zawieszenie i 18" felgi...powiedz mi jakie masz amory i jakie sprężyny...oraz co nieco o komforcie tfuu mniejsza o komfort o prześwit i jazdę po naszych dziurach....


Ostatnio edytowano 03.lis.2011 20:19:10 przez audiV8q, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2011 20:17:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2010 08:27:22
Posty: 218
Lokalizacja: WM Gdańsk
Auto: V70 T5
http://www.audi-tech-team.eu/audi-v8-ha ... vt2003.htm

pod tym linkiem jest fotorelacja z przeróbki UFO na zaciski od A8. Sam wybiorę tą opcję jak przyjdzie czas pożegnać się z ufo

_________________
Jedyne słuszne Audi V8 - było
Skoda Octavia L&K 1.9 130KM - dupowóz, a nie samochód, a do tego na gnojówkę - było
Volvo V70 II T5 - bardzo wygodny dupowóz z odpowiednim piecem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2011 20:25:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Papel napisał(a):
http://www.audi-tech-team.eu/audi-v8-hamulce-ufo-przerobka-na-hamulce-a8-vt2003.htm

pod tym linkiem jest fotorelacja z przeróbki UFO na zaciski od A8. Sam wybiorę tą opcję jak przyjdzie czas pożegnać się z ufo


to jest przeróbka na przedlift A8. Nie ma sensu tych zacisków montować -użytkownicy A8mek się ich na potege pozbywają, z uwagi na ich dupność.

Przeróbka na polift jest podobna, z tym że trzeba dodatkowo dystans między tarczę a piastę wytoczyć.


Ostatnio edytowano 03.lis.2011 20:29:32 przez zioolko, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2011 20:28:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2010 08:27:22
Posty: 218
Lokalizacja: WM Gdańsk
Auto: V70 T5
dzięki za info:) akurat tokarnię mam za ścianą więc taki problem to nie problem;)

_________________
Jedyne słuszne Audi V8 - było
Skoda Octavia L&K 1.9 130KM - dupowóz, a nie samochód, a do tego na gnojówkę - było
Volvo V70 II T5 - bardzo wygodny dupowóz z odpowiednim piecem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2011 20:33:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Należy pamiętać aby conajmniej takie same dystance na tył zrobić (oczywiście już między tarcze a felgę). Bo glupio wygląda jak przód jest szerszy od tyłu.
W V-ce seryjne tył jest lekko szerszy od przodu i tego się trzeba trzymać.
Dodatkowo trzeba przedłużyć sztywny przewód hamulcowy ze strony kierowcy (a nawet pasażera).
Klocki do A8 polift są dostępne w wersji z taką samą końcówką czujnika zużycia okładzin jak w V8 więc od strony elektryki jest P&P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: