mały v8 napisał(a):
No jak tak zamawiałeś, to co się dziwisz, sprężyny nieraz różnią się jeżeli samochód ma inne wyposażenie,o wersjach silnikowych nie wspomnę, a Ty kupiłeś sobie ot tak o bo maja po tyle samo zwoi ??. Sprężyny dokupuje się po kolorach kropek jakie są na nich namalowane.
Nie kupiłem sobie sprężyn ot tak ale zamówiłem je tak jak zamawia się części, pod samochód i wersje silnikową, a nie na zasadzie- dawaj sprężyny do audi/fabia. Sprzedawca powinien się chyba kurde znać na temacie i coś doradzić, a nie zamówić na pałę. Interesuje mnie porada, a nie nabijanie się. A co do kropek to spróbuj znaleźć kropki na skorodowanej sprężynie- good luck! Na co w takim razie trzeba zwrócić uwagę przy zakupie następnych sprężyn (na pewno tego tak nie zostawię) bo jak już napisałem auto wygląda beznadziejnie,a kropki się starły. Czy kropki z tylnych sprężyn będą jakimś wyznacznikiem? Tam wydaje mi się, że są niebieskie. Ilość kropek też ma znaczenie? I czy porzucając temat kropek- da się dobrać sprężyny bez patrzenia na "kropki". Wiem, że nowa sprężyna zawsze będzie stała wyżej, ale bez przesady!