.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2024 20:46:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B3]Puka a nikt nie wie co!
PostNapisane: 03.wrz.2003 08:35:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2003 08:27:07
Posty: 49
Cześć

Witam po długim czasie. Podczas przenosin forum cieło gdzies moje dane - nie mogę się zalogować na stary login i hasło.

Opisze Wam problem: Audi 80 1.6 TD z 1989 roku - podczas szybkich manewrów kierownicą słychać coś jakby pukanie. Mechanik na stacji kontroli 30 minut oglądał przeguby, drążki, końcówki i Bóg wie co jeszcze. Stwierdził wszystko gra - nie widać żadnych usterek. No dobra, ale puka nadal. Szczególnie na parkingu, kiedy jadę bardzo wolno a szybko kręcę kółkiem.
Macie jakiś pomysł?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2003 08:39:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
wcięło Ci, ponieważ to jest inne forum całkiem.
Witamy, i zapraszamy do zapoznania się z regulaminem :twisted: 8)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Puka a nikt nie wie co!
PostNapisane: 03.wrz.2003 08:40:12 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Raphal napisał(a):
Cześć

Witam po długim czasie. Podczas przenosin forum cieło gdzies moje dane - nie mogę się zalogować na stary login i hasło.


I tak powinno być. Nowe forum działa niezależnie od starego.
Żeby wszystko było w porządku przeczytaj regulamin i wrzuć jeszcze posta z przywitaniem do działu NEWBIE (skrót= TUTAJ).

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2003 08:42:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
pukanie to, prawdopodobnie spowodowane jest zużytym łożyskiem w mocowaniach McPhersona, te takie kielichy co są nad amortyzatorem, przykręcane do karoserii.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2003 08:51:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2003 08:27:07
Posty: 49
Dzięki.

I już spadam tam gdzie moje miejsce.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2003 08:59:38 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Bardzo ładnie... Teraz zajrzyj do działu technikalia tam problem pukania :wink: był wielokrotnie wałkowany...

Ps. ten temat własnie tam powinien się znaleść

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2003 09:01:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
no to fruuuu
zaraz tam się znajdzie :]

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2003 11:18:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Na 100% łożysko McPersona. Takie plastikowe, ślizgowe. Z lewej u mnie stukało, zrobiłem, teraz z prawej...nie mam na nie czasu :(
Pozdro!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2003 11:26:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2003 08:27:07
Posty: 49
Heh, dzięki

A czy po wymianie tego łożyska muszę robić geometrię?
U mnie jest tak że zazwyczaj jak się coś tknie w zawieszeniu, to zaraz się przestawia.......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2003 11:36:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Hmm...teoretycznie geometria nie jest potrzebna. Na pewno nie zmieni się zbieżność. Kąty raczej tak, bo wyciągasz całą kolumnę i raczej nie ustawisz jej tak samo. Ale dla własnego świętego spokoju i opon ja zawsze po dłubaniu z zawieszeniem sprawdzam. Ale to tylko moja przezorność i bardzo duże upusty u mechanika od geometrii... :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2003 21:26:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lip.2003 02:15:46
Posty: 538
Lokalizacja: Kołobrzeg
Auto: Audi A8 4.2q
kefir nawet fajne autko masz znaczy tyle wlasnych wynalazkow wszystko sam robisz moze niedlugo bedziesz tworzył autka :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2003 06:46:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
U nie ostatnio tez pukało ale to niemiłosiernie. I co. Tuleja trzymajaca belke rozpiepszona (gumy prawie nie bylo). Ale po wymianie dalej puka TAK SAMO. I CO. Jak w pazdzierniku wymienialem amory to PANOWIE SKUR@#$&NI nie dokrecili do konca amortyzatorow. Wymienilem amorki i jest CISZA. Powtarzam CISZA. Lorzysko wymienilem chociasz bylo OK.
A gwintu na amorach to prawie juz nie bylo - tak wyrabalo.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: