.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.kwi.2024 09:41:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B3 2.0]pompa wspomagania ukl kierowniczego
PostNapisane: 18.lis.2006 16:19:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.maja.2004 16:33:11
Posty: 84
Lokalizacja: lodz
Witam i mam pytanie ,przy wymianie paskow wyszla usterka czy nie usterka sam juz nie wiem ,wyciekow nie ma ,wspomaganie jest, tylko to buczenie pompy jak zdjalem pasek i wlaczylem silnik to bylo tak cicho i przyjmnie po zalozeniu nowego paska buczenie dosc irytujace jak sie dluzej jedzie, wymienilem plyn, odpowietrzylem, wyczyscilem filtr znajdujacy sie w zbiorniczku, poczatkowo jakby mniej i po kilku dniach znow to samo czy to jest uroda tego sprzetu czy mozna temu jakos zaradzic - wymiana pompy itd, gdzie mozna taka pompe nabyc , i co najwazniejsze jaki numer kat tej pompy ,nie mam etki, dane silnika
b3 80 2.0 l a3 88 r moze ktos mi podesle numer zebym nie kupowal w ciemno, dzieki .....

_________________
Audi b3 2.0 l benzyna na wtrysku-lpg
USA wersja......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2006 17:19:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Napisałes że wymieniłes płyn.Powiedz jeszcze na jaki??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2006 17:36:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.maja.2004 16:33:11
Posty: 84
Lokalizacja: lodz
atf czerwony,

_________________
Audi b3 2.0 l benzyna na wtrysku-lpg
USA wersja......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2006 03:37:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.maja.2004 16:33:11
Posty: 84
Lokalizacja: lodz
Pytam i prosze o pomoc co nie ma chetnych na tym forum.....

_________________
Audi b3 2.0 l benzyna na wtrysku-lpg
USA wersja......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2006 14:33:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.cze.2005 17:39:40
Posty: 280
Lokalizacja: Brisbane/Turek
Auto: Audi 80B4/ A6C4/ A6C6/ Q74L
A czemu nie czytales na forum, tylko wymieniles na czerwony, a nie na zielony FEBI 6162, POZDRO

_________________
Jest:
Audi 80 B4 SEDAN ABT 2.0 [90km] moze mniej koni po pierwsze LPG po drugie mogly niektore zdechnac z wiekiem :P
Audi A6 C4 AVANT AMX 2.8 quattro [193km] LPG jeszcze daje rade
Audi A6 C6 SEDAN BBJ 3.0 quattro [218km] benzyna
Audi Q7 4L SUV BUG 3.0TDI quattro [233km] DIESEL


http://www.ufotki.info/uploads/67a163d91c.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2006 21:14:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.maja.2004 16:33:11
Posty: 84
Lokalizacja: lodz
Witam,nie ja wymienialem plyn tylko mechanik w swoim warsztacie i twierdzil ze sie nadaje bez zadnych problemow, w czym jest roznica ,jesli jest to wymienie na febi ........

_________________
Audi b3 2.0 l benzyna na wtrysku-lpg
USA wersja......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 08:29:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.cze.2005 17:39:40
Posty: 280
Lokalizacja: Brisbane/Turek
Auto: Audi 80B4/ A6C4/ A6C6/ Q74L
Witam, czemu febi juz ci kolego mowie bo kiedys audi uzywalo wlasnie czerwonego plynu wspomagania, ale wspomagania zaczely sie kszanic i zastosowali zamiennika mineralnego febi 6162, oraz stosuja je do tej pory masz tu pare linkow :
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... =febi+6162
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... =febi+6162
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... =febi+6162
POZDRO

_________________
Jest:
Audi 80 B4 SEDAN ABT 2.0 [90km] moze mniej koni po pierwsze LPG po drugie mogly niektore zdechnac z wiekiem :P
Audi A6 C4 AVANT AMX 2.8 quattro [193km] LPG jeszcze daje rade
Audi A6 C6 SEDAN BBJ 3.0 quattro [218km] benzyna
Audi Q7 4L SUV BUG 3.0TDI quattro [233km] DIESEL


http://www.ufotki.info/uploads/67a163d91c.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 11:15:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
kaz1945 napisał(a):
Witam,nie ja wymienialem plyn tylko mechanik w swoim warsztacie i twierdzil ze sie nadaje bez zadnych problemow, w czym jest roznica ,jesli jest to wymienie na febi ........


Płyn ATF w kolorze czeronym jest płynem syntetycznym. Zielony mineralnym.
Chodzi o gęstość płynu.
Zmień na Febi 6162 i od razu poczujesz różnicę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 11:51:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
ADAM 12 napisał(a):
kaz1945 napisał(a):
Witam,nie ja wymienialem plyn tylko mechanik w swoim warsztacie i twierdzil ze sie nadaje bez zadnych problemow, w czym jest roznica ,jesli jest to wymienie na febi ........


Płyn ATF w kolorze czeronym jest płynem syntetycznym. Zielony mineralnym.
Chodzi o gęstość płynu.
Zmień na Febi 6162 i od razu poczujesz różnicę.


Nie tyle o "gęstość" a o lepkość ;)

Tak jak pisze Adam... najprawdopodobniej Twoja pompa nie jest przygotowana do pracy z syntetykiem. Zalej minerał FEBI.... :D

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 12:13:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 16:14:05
Posty: 569
Lokalizacja: Wrocław
ADAM 12 napisał(a):
kaz1945 napisał(a):
Witam,nie ja wymienialem plyn tylko mechanik w swoim warsztacie i twierdzil ze sie nadaje bez zadnych problemow, w czym jest roznica ,jesli jest to wymienie na febi ........


Płyn ATF w kolorze czeronym jest płynem syntetycznym. Zielony mineralnym.
Chodzi o gęstość płynu.
Zmień na Febi 6162 i od razu poczujesz różnicę.


Czerwony też jast mineralny. Ale faktycznie chodzi o gęstość/lepkość jak zwał tak zwał. :peace:
Ale wymiana płynu na właściwy raczej nie uciszy pompy. Musisz zregenerować starą lub załorzyć nową.

_________________
Audi S6 4,2 AEC Automat
Drogo sprzedam informacje telefonicznie
tel. 604 514 301


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 16:46:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.maja.2004 16:33:11
Posty: 84
Lokalizacja: lodz
Dzieki wszystkim za podpowiedzi ,zmienie plyn i zobaczymy jak pomoze to dobrze a jak nie to pompa do wymiany tak to zrozumialem,mam tylko jeszcze jedno pytanie bo na mechaniku nie mozna tak do konca polegac
jak dokladnie spuscic ten niedobry plyn z ukladu wspomagania zeby zeszlo wszystko i zeby sie nie mieszal czy jest jakis sprawdzony sposob,
dzieki i pozdr.

_________________
Audi b3 2.0 l benzyna na wtrysku-lpg
USA wersja......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 16:56:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Odkręcasz od pompy przewód powrotny.Odpal autko i przekręć kierownicą kilka razy do oporu w lewo i w prawo.Zgaś auto.
Podokręcaj przewody zalej nowym płynem i znów odpal.Pokręć kierą w lewo i w prawo uzupełnij zbiorniczek na maximum.
Wszystko.
Pozdrawiam i daj znać jak poszło ;) .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2006 18:34:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2006 02:02:09
Posty: 36
Lokalizacja: Wrocław
Ja mam co prawda czerwony Textar dextron 4 (TEXACO) i dziala bez zazutow ale prawda audi zaleca zielony zreszta taki kolor ma nakretka od zbiorniczka :) w moim byl czerwony jak kupilem i narazie sie tego trzymam a pompa jak delikatnie buczala to znaczy ze ma ochote na maly zabieg odmladzajacy, kolo wrocka znam jeden dobry zaklad jak by kto potrzebowal

_________________
Carna strzała 90 2.3 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2006 20:54:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.maja.2004 16:33:11
Posty: 84
Lokalizacja: lodz
Teraz to juz calkowicie zglupialem, bo sprzedawca mnie obsmial i twierdzi ze jak zmiana to tylko na 6161 bialy mineral bo sa zdecydowanie lepsze od syntetyka , ja wlalem po dokladnym oproznieniu ukladu 6162 zielony i niestety jak buczalo tak sobie buczy , sprzedawca jeszcze mi powiedzial
nowa pompa duze pieniazki do wydania , uzywka zadna pewnosc , a ze bede z tym buczeniem jezdzil kilka lat i nic sie nie stanie tylko darmowy efekt akustyczny i kogo tu sie posluchac i kto ma racje , najlepiej nowka ale hm sporo kasy.....

_________________
Audi b3 2.0 l benzyna na wtrysku-lpg
USA wersja......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2006 20:56:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.maja.2004 16:33:11
Posty: 84
Lokalizacja: lodz
Najmer daj ten adres czest jezdze do wrocka.....

_________________
Audi b3 2.0 l benzyna na wtrysku-lpg
USA wersja......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2006 09:33:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Kaz.Twój sprzedawca to dupa a nie sprzedawca.W pierwszej kolejności niech nauczy się czytać a później może sprzedawać.
To że nie pomogła zmiana płynu to znaczy tylko tyle że na czerwonym było za długo śmigane.
Ta pompa pasuje od każdego modelu B3.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2006 10:35:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 16:14:05
Posty: 569
Lokalizacja: Wrocław
kaz1945 napisał(a):
Teraz to juz calkowicie zglupialem, bo sprzedawca mnie obsmial i twierdzi ze jak zmiana to tylko na 6161 bialy mineral bo sa zdecydowanie lepsze od syntetyka , ja wlalem po dokladnym oproznieniu ukladu 6162 zielony i niestety jak buczalo tak sobie buczy , sprzedawca jeszcze mi powiedzial
nowa pompa duze pieniazki do wydania , uzywka zadna pewnosc , a ze bede z tym buczeniem jezdzil kilka lat i nic sie nie stanie tylko darmowy efekt akustyczny i kogo tu sie posluchac i kto ma racje , najlepiej nowka ale hm sporo kasy.....

Pomieszałeś 6161 to syntetyk a 6162 to mineral. Ale wymiana oleju nie uciszy buczącej pompy. Pompa zużyła się od tego że pracowała na starym brudnym oleju który po X latach został wymieniony. Olej wymieniamy profilaktycznie po to aby pompa pracowała na świeżym i się nie wyrobiła, nie zaczęła buczeć a nie wtedy kiedy już buczy aby się uciszyła. :peace:

_________________
Audi S6 4,2 AEC Automat
Drogo sprzedam informacje telefonicznie
tel. 604 514 301


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2006 19:32:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.maja.2004 16:33:11
Posty: 84
Lokalizacja: lodz
I tu jest racja wymiana plynu nic nie da bo jak moj mechanik spuszczal stary plyn to faktycznie syfu bylo co niemiara filtr tez byl mocno brudny
a to ze zalal atf to mysle ze tu i tak nie mialo wielkiego znaczenia bo auto ma swoje lata a ten amerykanin z bazy lotniczej to on raczej nie dbal o plyny, paski itd najwazniejsze ze nie bylo bite i posluzy mi jeszcze pare lat, pompa do wymiany to juz wiem .....tylko gdzie ja kupic i za ile
.....bo uwaga kolega w poscie wyzej pisze ze pasuja wszystkie od b3 a tego nie bylbym pewny dlatego ze to cholera wersja amerykanska i wszystko w niej tak jakby od setki pasowalo, np tylne lozyska kupilem do 80 b3 i zwrot za mala srednica kupilem od 100 pasuja i wiele innych rzeczy. mysle ze moj temat juz sie wyczerpal chyba ze ktos ma namiary na takie pompy i poda adres i cene ....dzieki wszystkim za udzial i porady ktore sa zawsze w jakis sposob pomocne..pozdrawiam

_________________
Audi b3 2.0 l benzyna na wtrysku-lpg
USA wersja......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2006 23:33:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2006 02:02:09
Posty: 36
Lokalizacja: Wrocław
Nie wszystkie czesci sa uniwersalne, wiec nie mozna walic w ciemno moge podac namiary na warsztat we Wrocku ktory sie w tym specjalizuje osobiscie jestem zadowolony z ich uslug, wiem ze sa podwykonawca nawet dla serwisu renault we wrocku bo oni nie potrafia tego naprawiac :) tez bawia sie z servisem wysylkowym, ale lepiej jest do nich podjechac, ja zaplacilem za regeneracje z montazem i demontazem tyle co inni spiewali za sama regeneracje lub wyjecie tego z auta.

_________________
Carna strzała 90 2.3 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2006 23:34:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2006 02:02:09
Posty: 36
Lokalizacja: Wrocław
wyslalem ci namiary na PW zadzwon i pogadaj jak nie doszlo daj znac zrobilem juz to rano

_________________
Carna strzała 90 2.3 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: