.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2024 07:31:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 AAR] Tylne hamulce
PostNapisane: 22.kwi.2007 22:17:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Dzis, jadac na rybki, mialem przed soba kawalek 2-3 km ladnej szutrowej drogi. I cos :diabel: mnie skusilo - wylaczylem ABS i heyh po tych eskach. Ale odrobine sie zapomnialem, ze to oska, ae bydle ciezkie i prawie wjechalem do rowu...... Wychodze, przerazony zapalam szluga, patrze na te przerazliwe slady hamowania i jestem zalamany - tylne kola nie biora :!!: Po przodzie rowy na 10 cm, a tyl sobie sie toczyl. Nastepna proba i to samo. Tyl sie nie blokuje>
Pol roku temu na przegladzie bylo all right. Co sie moze dziac? Bo chyba to nie jest normalne. Na codzien nie zauwazylem pogorszenia sie hamulcow.
Zaciski nie wyrabiaja? Do remontu?
Kazda opinia cos wniesie :peace:

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2007 09:14:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
Mam takie same auto i musze powiedziec ze wczesniej mialem lepsze hamulce a teraz sa jakies takie zmulone. Mysle ze jest to problem plynu. Po wymianie klockow z przodu pedal zrobil sie jakis taki dziwnie sprezysty i nie hamuje zbyt dobrze, mam nadzieje ze po zmianie plynu bedzie dobrze. Zacznij od tego najpierw :peace:

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2007 17:10:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2003 19:51:55
Posty: 223
Lokalizacja: Starachowice
Przod zawsze mocniej hamuje, podnies tyl obracaj kolo a kolega niech hamuje to ci napewno zablokuje, a najprosciej jak masz tarcze z nalotem rdzy to masz problem jak nie to nie. -wiec tak powinno byc-
pozdrawiam

_________________
PRZEMEK AKP 43
AUDI C4 2,3 92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2007 18:52:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Z tylu jest cos takiego jak korektor sily hamowania. Montuje sie to, zeby nie blokowalo tylnych kol, przy hamowaniu .

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2007 23:03:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
ZiPi napisał(a):
Z tylu jest cos takiego jak korektor sily hamowania. Montuje sie to, zeby nie blokowalo tylnych kol, przy hamowaniu .

Jak to przeczytalem, to poprosilem kumpla (telefonicznie) o probe szutrowa jego A3. No i przy wcisnietym max hamulcach bez ABSu u niego tyl wyraznie sie blokuje.
A co do wymiany plynu, to pytanko: czy metoda ----- dolewam- spuszczam? Bo nie widzi mi sie nic innego. Pompe ABSu mozna zapowietrzyc.
Co do tarcz, to owszem rdzy troszeczke sie nazbieralo. Ale to juz po wymianie plynu. Pojdda tarcze do przetoczenia, jest jeszcze z czego zebrac :)

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2007 21:52:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
staneły zaciski w prowadnicach rozebrać oczyścić przesmarować i będzie ok a co do korektora -jego zadaniem jest zwiększać siłę hamowania wraz ze wzrostem obciążenia pojazdu .na szutrze przyczepnośc jest dużo miejsza i sprawny tył musi blokować oczywiście bez ABS

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2007 23:02:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Ogledziny wypadly fatalnie. Tarcza jest solidnie skorodowana. Na dodatek reczny prawie nie zyje :zly: . Postanowilem zregenerowac zaciski.
I tu pytanie: Jaki to jest typ??? Dzwonilem do sklepu z pytaniem o zestaw uszczelek, a gosciu mowi, ze potrzeba sprecyzowac co to za zacisk, bo bylo kilka mozliwosci. Na moim nic sie da odczytacObrazek

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2007 23:51:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
to jest zacisk gdzie masz tylko jeden tloczek i moze on pracuje?
czy od wewnetrznej strony (tam gdzie jest tloczek) tarcze tez sa tak skorodowane, bo jezeli nie to tylko prowadnice do klocka zewnetrznego sie zapiekly.
Korektor sily hamowania jest po to ze podczas hamowania przod nurkuje przez co tyl- zmniejsza sie nacisk osi, i zeby nie blokowalo tylnich kol oslabia hamulce na tyle zeby nie stracily przyczepnosci, inaczej jazda jak na reczny,

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2007 20:46:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Pytaj o zestawy naprawcze do zacisków C 38 (prawdopodobnie Lucas).

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2007 22:03:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
szogun0 napisał(a):
Pytaj o zestawy naprawcze do zacisków C 38 (prawdopodobnie Lucas).

Raqcja ze 38, ale GIRLING.
Zdemontowalem, wykrecilem tloczek ale za chiny nie wiem jak wyciagnac ten bolec od recznego. Przy probie uniesienia poszedl 2-3 mm do gory i koniec. Nie chce cos zlamac. Jak do tego sie zabrac :?:
Obrazek

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2007 10:47:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Wewnątrz jest pierścień osadczy (tzw. seger). Musisz go ściągąć. Ja kupiłem kleszcze do ściągania segerów, które trzeba potem przerezać. Były proste natomiast tu potrzebujesz z zagiętą rekojeścią. Trzeba było uciąć rączki i dospawać pod kątem prostym.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: