.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2024 05:14:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 1Z] jak sie zabrac do regeneracji tylnych zaciskow?
PostNapisane: 10.cze.2007 08:04:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2006 23:33:58
Posty: 29
Lokalizacja: czestochowa
1. co jest wazne? przy regeneracji
to ze mam kupic zestaw naprawczy to wiem.
2. co zrobic z odkreconym przewodem hamulcowym: zostawic by wyciekal plyn hamulc. czy probowac go jakos zatkac (chodzi mi o to zeby nie zapowietrzyc pompy) - macie na to jakis sposob?

Czy ma ktos jakas stronke z opisem i foto po kolei jak sie za to zabrac.
Bedzie to moj debiut i nie chce tego spaprac.
opcji szukaj..... oczywiscie uzywalem ;) i nie znalazlem zadnych szczegolow typu: zdjecie + opis

pozdr
sw

_________________
Obrazek Obrazek
________________________
[A4 B5] 2.8 APR Quattro 2000r.
byl [A4 B5] 1.9 1Z tdi 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2007 12:47:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
po co Ci stronka
przewod lekko zagnij do gory zeby plyn nie mogl uciekac (i tak czeka Cie odpowietrzanie)

ucz sie ja dlugo zyc nie bede ;) :

1. zdejmij jarzma, wyjmij klocki
2. odepnij przewody i zegnij je w rekach zeby zobaczyc czy nie sa sparciale i o krok od pekniecia. Potem zrob jak pisalem wczesniej
3. zdejmij zaciski, zdemontuj prowadnice, zdejmij wszystkie gumki, nie pogob zawleczek czy blaszek

no i lecimy powoli dalej. Pytanie : czy oddajesz je do piaskowania i malowania ?
jesli nie to :

1. dokladne czyszczenie najlepiej szczotka na wiertarce
2. doczyść dziury po prowadnicach, sprawdz stan tłoczków
3. zacznij skladac, do prowadnic uzyj smaru molibdenowego
4. Nie zapomnij o gumkach zarowno na tlokach jak i prowadnicach (musza chodzic lekko)
5. Jak już tam siedzisz pod autem spojrz jak wyglada caly uklad czyli regulatory i przewody miedziane (ja swoje wywalilem i wstawilem nowe)
6. Pozostaje wyciagnac caly stary plyn ze zbiorniczka odkrecic odpowietrznik przy najdalszym kole (po skosie od pompy), zalac zbiornik nowym plynem i we dwojke z kolega odpowietrzamy uklad (nie zapominajac dolewac czystego plynu do zbiorniczka) az poleci czysty, nowy plyn

WAZNE :
dokladnie obejrzyj zaciski zaraz po zdjeciu kol a przed demontazem, zaoszczedzi Ci to kwestii typu :
gdzie zalozyc te cholerna blaszke co zostala :D

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: