.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.maja.2024 23:09:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 C4 Q Wymiana"śruby rzymskiej"przy zwrotnicy z t
PostNapisane: 30.maja.2008 08:15:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2631
Lokalizacja: EPWA
Witam Panowie, już wyszukiwarka mi pomogła, coś wiem. Proszę jednak o precyzyjniejsze info czy spodziewać się długiej dłubaniny i nietypowych niespodzianek (rozmiary kluczy, zapieczenia itd), czy wystarczą podstawowe klucze i jak długo to może zająć bez niespodzianek, orientacyjnie oczywiście. Stuka już mocno, kupiłem LMI, myślę że pojeździ...Pozdrawiam.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest A6C6 3.0 CDYC gnojówka, manual + quattro.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2008 16:11:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Nie jest to jakieś mega ciężkie do zrobienia, da się to zrobić we własnym zakresie

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2008 08:38:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2631
Lokalizacja: EPWA
Kupiłem LMI za 190, zawijam moje dwa lewe rękawy, dzisiaj rozpocznę walkę, choć troszkę z duszą na ramieniu. Być może późno ruszyłem kwestię, ale wyszukiwarką wiele kroków naprawy nie znalazłem i liczyłem na opis od kolegów. Buu... Obawiam się że haniebnie oddam w obce ręce jak nie dam rady, bo nie mam czasu na dłubanie przy autku ostatnio.Pozdrawiam.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest A6C6 3.0 CDYC gnojówka, manual + quattro.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2008 17:33:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5206
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Przecież tam jest do odkręcenia jedna śruba mocująca tulejkę i nakrętka na gałce jak w końcówce drążka. Największy ból będzie wybić właśnie tą gałkę (ale przeciez są odpowiednie ściągacze). Pół godziny na koło na wymianę wahacza.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: