.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2024 05:27:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 113 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 13:04:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.paź.2007 17:39:55
Posty: 41
Lokalizacja: 3miasto
SHANDOR - dzięki za wyczerpującą odpowiedź :604:

wczoraj zrobiłem logi w blokach 4, 5, 6 ale na postoju i w trakcie pomiarów zmieniałem manualnie poziomy zawieszenia - link: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a68 ... f9967.html

jutro zrobię taki o jakim wspomniałeś SHANDOR, jednak prosiłbym o potwierdzenia o pomiary z których dokładnie bloków, i rozumiem że ustawienia poziomu ma być na auto (nie na manual).

Jeszcze pytanie do SHANDORa - czy ten moduł zaworów to jest część inaczej nazywana przez niektórych jako rozdzielacz zawieszenia z którego wychodzą przewody ciśnieniowe do poszczególnych amortyzatorów?

_________________
Audi TT 1,8T Quattro 225KM, manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 16:08:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lis.2006 14:50:25
Posty: 80
Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl
bolec
Do loga dorzuc jeszcze grupe 007 (zawory wszystkich kol) i zrob loga w nastepujacej kolejnosci. Wsiadasz do zimnego auta podpinasz vaga, wlaczasz zaplon, start loga, odpalasz silnik i GO. Wazne jest, aby zarejestrowac moment wlacznia i wylaczenia pompy a wlasciwie przyczyne dla ktorej wystartowala i wylaczyla sie.
Ale juz widac ze cos nie halo z modulem bo wskazania cisnienia skacza - pompa wylaczona a cisnienie rosnie...

Modul zaworu (oficjalna nazwa wg ETKI) to inaczej rozdzielacz zawieszenia.

Walcz dalej.
Powodzenia
Marcin

_________________
Audi Allroad 2.7T BES 2002/ Audi Allroad 3.0 BiTDI 2013


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 17:51:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.paź.2007 17:39:55
Posty: 41
Lokalizacja: 3miasto
SHANDOR - dzięki
ale jeszcze jedno pytanie: przy jednym logu mogę zrobić pomiary z 3 bloków, czyli które oprócz nr7 muszę jeszcze wybrać przy porannym rozruchu? :601:

_________________
Audi TT 1,8T Quattro 225KM, manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 18:24:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lis.2006 14:50:25
Posty: 80
Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl
bolec napisał(a):
ale jeszcze jedno pytanie: przy jednym logu mogę zrobić pomiary z 3 bloków, czyli które oprócz nr7 muszę jeszcze wybrać przy porannym rozruchu? :601:


4, 6, 7

Marcin

_________________
Audi Allroad 2.7T BES 2002/ Audi Allroad 3.0 BiTDI 2013


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 22:15:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2007 10:39:47
Posty: 161
Lokalizacja: Wawa
witam Panow wieczorowa pora,

kolejny update:

1. samochod nie traci cisnienia podczas postoju
2. pompa chodzi podczas jazdy.... :(, choc nic nie widac, ani na przyciskach regulacji, ani na zegarach.

jutro bede mial kompa z PS, wiec bede VAGowal, wieczorem wrzuce logi..

bardzo licze na Wasz komentarz, bo nie ukrywam ze dla mnie to troche czarna magia :)


dzieki
pzdr
dz

_________________
CCCO A6 C6 Avant 2006 4.2 BAT Tip. - JEST :) !
CCCO ALLROAD 2002 2.5TDI Tip. -cudo pojechalo w strone zachodzacego slonca... :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 17:40:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.paź.2007 17:39:55
Posty: 41
Lokalizacja: 3miasto
Właśnie zrobiłem logi po porannym rozruchu i kilkuminutowej jeździe, raz podczas jazdy samoczynnie zmieniłem wysokość z poziomu drugiego na trzeci i z powrotem na drugi. Link: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/665 ... c3442.html

Proszę o ocenę :):
pozdr Jacek

_________________
Audi TT 1,8T Quattro 225KM, manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 20:57:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2007 10:39:47
Posty: 161
Lokalizacja: Wawa
witam wszystkich,

logi umiescilem pod ponizszym linkiem:
http://rapidshare.com/files/82032306/LO ... 7.xls.html

Suma, suma rum wydaje sie, ze funkcjonuje to w miare poprawnie, ale...

1. w sytuacji gdy bardzo gwaltowanie przyspieszam i w efekcie opada tyl, wlacza sie pompa. Pompuje na maxa i wylacza sie dopiero gdy samochod sie ustabilizuje. Na dlugiej prostej gdy przyspieszlame do ok. 140kmh pompa nonstop pompowala, az doszla nawet do temp. 65st. z 30st.

2. sama wysokosc zawieszenia sie samodzielnie nie zmienia, tylko przy kazdym mocniejszym obciazeniu tylu popa chodzi...

i teraz dochodzimy do pytania,
a. czy to normalne ?
b. jezeli nie, to co moze to powodowac ?

Dla punktu b, mam swoja wstepna laicka hipoteze, ze powietrze ucieka przez jakis zawor odpowiedzialny za tyl, ktory popuszcza przy zwiekszonym obciazeniu.

Choc zawsze ktos z Was moze powiedziec, to normalne, ze pompa stara sie wyprostowac samochod, zwiekszajac cisnienie w obciazonym ukladzie :)

Jutro rano wrzuce logi na zimno.

p

_________________
CCCO A6 C6 Avant 2006 4.2 BAT Tip. - JEST :) !
CCCO ALLROAD 2002 2.5TDI Tip. -cudo pojechalo w strone zachodzacego slonca... :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2008 11:26:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2007 10:39:47
Posty: 161
Lokalizacja: Wawa
witam wszystkich....

dzisiaj rano w trakcie jazdy do pracy wykonalem logi. Udalo mi sie zlapac bardzo dziwne zachowanie zawieszenia. TJ. pompa sie wlacza, wysokosc stala, pompa sie grzeje...

Pompa sie wlacza czy gwaltowaniejszym ruszeniu i chodzi przez ok. 1,5 min. Na regulacji zawieszenia (przyciski) i zegarach nic sie nie zapala.

Prosze dajcie znac czy macie jakies hipotezy

dizeki
pzdr
dz

http://rapidshare.com/files/82169805/LO ... o.xls.html

_________________
CCCO A6 C6 Avant 2006 4.2 BAT Tip. - JEST :) !
CCCO ALLROAD 2002 2.5TDI Tip. -cudo pojechalo w strone zachodzacego slonca... :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 20:50:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2008 10:54:40
Posty: 39
Witam

Tak jak pisałem kilka dni wcześniej wymieniłem przednie miechy i kompresor.
Ostatnio zauważyłem że gdy zostawiam zamochód zaparkowany na poziomie drugim (normalny), po pewnym czasie sam podnosi się na poziom trzeci. Czy to normalna procedura? A może przy wymianie kompresora coś zepsuli w aso?
Bardziej doświadczonych proszę o opinię.
pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 21:32:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.paź.2007 17:39:55
Posty: 41
Lokalizacja: 3miasto
Mogę tylko potwierdzić, że u mnie sytuacja z ustawianiem się na poziom 3 wygląda podobnie.
PS. Koledzy, czy można liczyć na ocenę logów załączonych przeze mnie kilka postów wcześniej? :):

_________________
Audi TT 1,8T Quattro 225KM, manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 22:37:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2007 10:39:47
Posty: 161
Lokalizacja: Wawa
ja niestety w ocenie logow nie pomoge, choc checi szczere i duze :)

rowniez czekam na dobre slowo od kompetetnych uczestnikow forum :)

pzdr
dz

_________________
CCCO A6 C6 Avant 2006 4.2 BAT Tip. - JEST :) !
CCCO ALLROAD 2002 2.5TDI Tip. -cudo pojechalo w strone zachodzacego slonca... :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2008 00:37:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lis.2006 14:50:25
Posty: 80
Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl
Panowie

Chcialbym Wam pomoc i jednoznacznie odpowiedziec co jest grane w Waszych furach, ale po analizie Waszych logow jestem totalnie zakrecony. :?:

W obu przypadkach zachodza sytuacje ktorych nie rozumiem, np:

Cisnienie w ukladzie wynosi 4.8bar (wprawdzie log nazywa to Reservoir pressure, ale w zbiorniku nie ma czujnika cisnienia) . Wszytskie zawory sa podczas calego czasu dzialania pompy zamkniete tzn zawor zbiornika i wszystkie zawory sprezyn na kolach. Pompa sie wlacza > cisnienie w ukladzie rosnie i dochodzi do ( bolec 10.7bar- slaba pompa / dominikzz 15.9bar - pompa OK). Pompa sie wylacza. Pompowała 1.5 minuty i nic z tego nie wynika tzn cisnienie powraca do pierwotnego 4.8bar. Nic sie nie podnioslo, zadne cisnienie sie nie zmagazynowalo w zbiorniku cisnienia bo zawor zbiornika przez cale te 1.5 minuty byl zamkniety, WIEC PO CO???

1. Pytanie dlaczego pompa wogole wystartowala?
Przestudniowalem SSP 242 i 243 i niestety nie znalazlem jednoznacznego kryterium przy jakim sterownik uruchamia pompe. Dlaczego wystartowala przy cisnieniu 4.8bar jak przy nizszym sie nie wlaczyla. Jedyne co przychodzi mi do glowy to:

JEST OK (a moj slowianski rozmum nie jest w stanie pojac wymyslow germanskich design'erow) i wtedy:
-czestosc probkowania logera jest za niska i cos sie dzieje, ale nie zostalo zarejestrowane bo wydarzylo sie miedzy kolejnymi samplami. Potwierdzeniem tez tezy jest fakt ze zawor zbiornika otwiera sie na chwile ( pomiar cisnienia) co 6 min czego nie widac na logach dominikazz

-niezaleznie od zapotrzebowania na cisnienie istnieje koniecznosc przedmuchiwania oszuszacza powietrza ( integralna czesc pompy)


JEST ZLE tzn. cos nie dziala prawidlowo i ku tej wersji sie przychylam.
Tym czyms jest modul zaworow lub sterownik lub oba te komponenty.


2. Dlaczego w czasie pracy pompy nie otworzyl sie zawor zbiornika aby podniesc w nim cisnienie?
Moze jednak sie otwiera, ale sie nie zarejestrowalo na logu (zaniska predkosc probkowania logera )

Moze ktos zna odpoweidzi na te pytania?



Dominikzz: Sprawdzales bledy? Nie pojawil Ci sie 01772?

Wedlug Bentleya blad 01772 jest konsekwencja blednych odczytow czujnika cisnienia, ktory jest integralna czescia modulu zaworow (rozdzielacza) i w przypadku bolca tlumaczylo by to czesciowo te sytuacje.
Blad ten moze byc spowodowany badz to usterka samego czujnika (konieczna wymiana modulu) badz polaczania czyjnik - sterownik zawieszenia (sygnal napieciowy zalezny od cisnienia) > przeglad instalacji.


Jakis czas temu na alledrogo reklamowal sie kolo z Kutna naprawiajacy sterowniki zawieszenia. moze on cos wam jednoznacznie doradzi a jak nie nie to w przypadku bolca zaczol bym od wymiany modulu.

dajcie znac co dalej

Marcin

_________________
Audi Allroad 2.7T BES 2002/ Audi Allroad 3.0 BiTDI 2013


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2008 21:25:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2007 10:39:47
Posty: 161
Lokalizacja: Wawa
witam wszystkich,

shandor na poczatek dzieki za obszerne odpowiedzi.

wracam z updatem z mojej wojny stuletniej :)

aktualnie samochod stoii trzeci dzien w ASO Rowinski. Zlozylem reklamcje na ich poprzednia naprawe... po wymianie miecha:
a) trze cos w prawym przednim kole
b) cos straszliwie lomocze po prawej z przodu w zawieszeniu
c) ta nieszczesna pompa sie non-stop zalacza

krew mnie juz nawet nie zalewa, ja sie w niej topie.... :):

jak na razie konkluzja jest taka, ze zawieszenia pneumatyczne nie sa mocna strona ASO Rowinski :D

dam znac co z tym dalej

ps
Mazda CX-9 to ladny samochod...
:): :diabel:
pzdr
dz

_________________
CCCO A6 C6 Avant 2006 4.2 BAT Tip. - JEST :) !
CCCO ALLROAD 2002 2.5TDI Tip. -cudo pojechalo w strone zachodzacego slonca... :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2008 15:55:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lis.2006 14:50:25
Posty: 80
Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl
Dominikzz

Wiatam w klubie "milosnikow" ASO Audi.

1. Czy sprawdziles bledy VAG'iem w zawieszeniu - 34?

2. Czy moglbys jeszcze raz zrobic loga, lecz tym razem dla group 3,6 i 7. Moje wiedza w temacie posunela sie nieznacznie.

Pompe wg ostatniego loga masz OK i nalezy sprawe rozwiazac jak najszybciej bo inaczej trzeba bedzie rowniez ja wymianic lub zregenerowac. Stawiam na modul zaworow, ale ww. punkty dopomoga w diagnozie. Modul w ASO kosztuje 1KPLN, wymiana DIY 30 min na podnosniku.

Allroad to wyzwanie. Tez walcze ze swoim, ale do ASO nie pojade, bo tam wymiania pol samochodu, skasuja worek pieniedzy a dany problem i tak nie bedzie rozwiazany. Twoj porzypadek tylko to potwierdza.


Powodzenia
M.

_________________
Audi Allroad 2.7T BES 2002/ Audi Allroad 3.0 BiTDI 2013


Ostatnio edytowano 18.sty.2008 18:05:52 przez SHANDOR, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2008 16:59:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
dominikzz napisał(a):
jak na razie konkluzja jest taka, ze zawieszenia pneumatyczne nie sa mocna strona ASO Rowinski :D


A nie mówiłem? Lepiej było jechać na Śląsk...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2008 21:49:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2007 10:39:47
Posty: 161
Lokalizacja: Wawa
shandor... niestety logow nie wrzuce, bo samochod od wtorku stoi u fachowcow :): w Piasecznie...

ale oczywiscie podrzuce im twoja sugestie.

z innej beczki dzisiaj mnie zapytali w serwisie czy moze pompowanie pompy przy kazdym gwaltownym przyspieszeniu samochodu, to moze jednak naturalne zachowanie samochodu... :( prosze powiedzcie, zebym nie zwariowal, ze to nie jest naturalna zachowanie tego samochodu :):

pzdr
dz

_________________
CCCO A6 C6 Avant 2006 4.2 BAT Tip. - JEST :) !
CCCO ALLROAD 2002 2.5TDI Tip. -cudo pojechalo w strone zachodzacego slonca... :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 12:23:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2007 10:39:47
Posty: 161
Lokalizacja: Wawa
witam wszystkich

kolejny update z serwisu:

- po tygodniowej diagnostyce Panowie stwierdzili co nastepuje:
- rozdzielacz jest szczelny, zostal wymontowany, sprawdzony itp. jest OK
- stwierdzaja natomiast, ze amortyzatory tylne nie trzymaja cisnienia i pod obciazeniem puszczaja, np. obciazeniem takim jak ostre przyspieszenie.... podobno sa rowniez pompowane przez kompresor. Koszt wymiany 3000 pln za obie strony :(

pls dajcie znac czy to moze miec sens i trzyma sie kupy

dzieki za info
pzdr
dz

_________________
CCCO A6 C6 Avant 2006 4.2 BAT Tip. - JEST :) !
CCCO ALLROAD 2002 2.5TDI Tip. -cudo pojechalo w strone zachodzacego slonca... :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 13:32:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lis.2006 14:50:25
Posty: 80
Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl
dominikzz napisał(a):
- rozdzielacz jest szczelny, zostal wymontowany, sprawdzony itp. jest OK


Mo byc jest szczelny, ale prowdopodobnie podaje bledne wskazania cisnienia ( intgralny czujnik cisnienia ) co zapewne jest przyczyna wlaczania sie pompy. Sprawdziles bledy w sterowniku???

dominikzz napisał(a):
- stwierdzaja natomiast, ze amortyzatory tylne nie trzymaja cisnienia i pod obciazeniem puszczaja, np. obciazeniem takim jak ostre przyspieszenie.... podobno sa rowniez pompowane przez kompresor. Koszt wymiany 3000 pln za obie strony :(


Czy zauwazyles jakiekolwiek problemy z tylem - osiadanie tylu. Niby dlaczego obie strony naraz? Za pomoca pedzla i mydla sprwdz tylne sprezyny na wszystkich poziomach i bedziesz wiedzial czy Panowie z ASO.... sie myla.

Wymiania Ci obie tylne sprezyny, potem modul , pompe i sterownik .... a potem powiedza, ze w tzw miedzyczasie slag trafil przednia spezyne, ktora wlasnie wyminiales i 12k nie twoje. Typowe dla ASO. Brak wiedzy nadrabiaja wymiana wszytkiego co im przyjdzie do glowy, a klient/ frajer niech placi. Chyba ze bardzo lubisz wsadzac duze ilosci $$$$ w puszke blachy to prosze bardzo.....

Zawsze mozesz wywalic pneumatyke i zrobic tzw coilovers, czyli wsadzic standardowe zawieszenie ( koszt kitu w USA 1700$)

Ja na twoim miejscu powiedzial bym panom z ASO Bye Bye. Zabral samochod sprawdzil szczelnosc tylu, sprawdzil bledy, zrobil loga i go przeanalizowal. Jezeli zatesknisz, do ASO zawsze mozesz tam wrocic.

Allroad ma cos takiego ze przy ostym hamowaniu upuszcza troche cisnienia z przodu, aby nie bylo charkterystycznego odbicia po zatrzymaniu ( pogo effect) i tu sie zgodze ze ostre hamowanie moze powodowac spadek cinienia i koniecxznosc uruchomienia pompy ale czy tyl ma taki wplyw ??? nie sadze , ale moze....czlowiek uczy sie cale zycie.


Shandor

_________________
Audi Allroad 2.7T BES 2002/ Audi Allroad 3.0 BiTDI 2013


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 20:10:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2007 10:39:47
Posty: 161
Lokalizacja: Wawa
shandor dzieki za szybka odpowiedz,

sam juz kurde nie wiem co robic... dzwonilem do Piotrusia niestety w najblizszym czasie bedzie niedostepny, wiec plan wycieczki na poludnie odpada na razie.

Zastanawiam sie tylko czy jakkolwiek moge sie zabezpieczyc w ASO przed tym wymienianiem czesci jedna po drugiej ?? Bija sie w piers, ze ten amor na 100% jest nieszczelny co stwierdzili, ale nie dadza glowy czy to rozwiaze problem pompujacej pompy...

bledow zadnych nie ma.... i nie bylo, kalibracja zawieszenia zrobiona...

nawet jak odbiore samochod i nie beda tego naprawiac w ASO, to i tak nie mam z kim teraz na ten temat gadac.....

bardziej chyba sie sklaniam do ASO, tylko z jakims bezpiecznikiem, ze nie zaplace jak bedzie lipa

co sadzicie ?
+
shandor masz kogos w Warszawie, kto sie troche na tym zna ?

pzdr
dz

_________________
CCCO A6 C6 Avant 2006 4.2 BAT Tip. - JEST :) !
CCCO ALLROAD 2002 2.5TDI Tip. -cudo pojechalo w strone zachodzacego slonca... :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 21:47:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lis.2006 14:50:25
Posty: 80
Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl
dominikzz napisał(a):
Zastanawiam sie tylko czy jakkolwiek moge sie zabezpieczyc w ASO przed tym wymienianiem czesci jedna po drugiej ?? Bija sie w piers, ze ten amor na 100% jest nieszczelny co stwierdzili, ale nie dadza glowy czy to rozwiaze problem pompujacej pompy...


zapytaj gosci z ASO na jakiej podstawie sadza ze to sprezyny (a) tylne bo z twojego loga to zypelnie nie wynika i dlaczego chca wymianiac obie naraz???? moze dowiemy sie czegos czego jeszcze nie wiemy.

dominikzz napisał(a):
bledow zadnych nie ma.... i nie bylo, kalibracja zawieszenia zrobiona...


a jezeli nie ma i rzeczywiscie nie bylo to moze to powtwierdzac wersje ASO

dominikzz napisał(a):
nawet jak odbiore samochod i nie beda tego naprawiac w ASO, to i tak nie mam z kim teraz na ten temat gadac.....

a no nie ma z kim gadac wlaczajac w to ASO

dominikzz napisał(a):
bardziej chyba sie sklaniam do ASO, tylko z jakims bezpiecznikiem, ze nie zaplace jak bedzie lipa

moze jest to wyjscie, ale nie wydadza Ci samochodu dopoki nie zaplacisz, a nie bedziesz wiedzial co i jak gdy nie wydadza ci samochodu i kolko sie zamyka. dogadaj sie z nimi ze jak bedzie nadal zle to dokoncza temat na ich koszt.

dominikzz napisał(a):
shandor masz kogos w Warszawie, kto sie troche na tym zna ?

nie mam i dlatego jestem zmuszony wiekszosc robic sam. Mam teraz problem z lambda, ale jak kolo z ASO bez diagnozy mowi mi odrazu o wyjmowaniu silnika i 18 roboczogodzinach, zeby zmienic lambde, to juz mi sie zapala czerwona kontrolka UWAGA na ASO.
Mysle ze jakby sie znalazl ktos kto by wystartowal z serwisem samochodow bardziej zlazonych np. Allroad i robil to z glowa, rzetelnie i za rozsadna kase (nie znaczy niska), a nie wymianial wszystkiego jak leci, to mial by zapewniony niezly dochod na lata.

Jezeli goscie z ASO uzasadnia rozsadnie koniecznosc wymiany sperzyny tylnej to moze to jest rozwiazanie. Ja nie jestem do tego przekonany, ale oczywiescie moge sie myslic.
Spezyny tylnej niegdy nie wyminialem, wiec nie mam doswiadzczen, ale wg Bentlya sprawa jest prosta. Podeslij mi swojego emaila na PW to wysle ci wydruk z Bentleya.
Jak nie masz gdzie lub kim i jedyna alternatywa jest ASO to placz i plac... Tam masz przynajmniej cien szansy ze robili to juz przedtem.

Daj znac co zdecydowales
Shandor

_________________
Audi Allroad 2.7T BES 2002/ Audi Allroad 3.0 BiTDI 2013


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 113 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: