.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.maja.2024 05:24:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [All] Bilstein czy Koni?
PostNapisane: 12.maja.2008 10:43:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Oto jest pytanie, byłem zdecydowany w zasadzie na KONI bo cena
praktycznie ta sama co B6/B8 a zawsze mozna sobie podregulować
praktycznie samemu ale usłyszałem opinię że KONI to chłam
tylko BILSTEIN (od osoby ktora siedzi troche w temacie
wiec nie chce tego bagatelizować.)

Auto jest obniżone ale nie drastycznie.

Jeździł ktos na jednych (B6/B8) i drugich (żółte KONI)?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2008 16:28:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2003 15:03:17
Posty: 1803
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
Mam ten sam dylemat.
Ale wybiore chyba B6 choc zlych opinii nie slyszalem o Koni...

_________________
Obrazek

S6 C5 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2008 21:42:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
to czemu B6? nie masz możliwości regulacji samodzielnej jak w Koni

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2008 23:22:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Chcesz to do Vki??

Jeśli tak, to zaufaj mi i kup Sachs Advantage. Glebę mam jakieś 60-70mm i prowadzenie wręcz torowe, a przy tym zachowany komfort i to na bardzo przyzwoitmym poziomie (mam porównanie, bo co roku miałem inny zawias, ale ten spełnia moje wszelkie oczekiwania)...
Żadnych wylatujących plomb, a hamulec praktycznie zbędny w zakrętach...

Ps. Długo toczyłem boje sam ze sobą i chciałem właśnie Bilsteina lub Koni. Bilstein betonowy strasznie, a Koni może i ma regulację, ale jest ona gó**o warta. I tak nigdy jej nie dotkniesz - rozkręcisz na miękkie i zostawisz...

Ja znalazłem swój złoty środek i z czystym sumieniem polecam...

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2008 12:50:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
nie Vka pod tym względem jest ok ale i tak na jedno wychodzi
bo to do C4ki :)

co do betonowatosci Bilsteina i regulowania KONI to widzisz
każdy bedzie do tego podchodzic inaczej

C4ka na B6kach w zadnym razie nie jest betonowa
(raz jechalem jako pasazer) mniej wiecej w sam raz o ile
z pozycji pasazera i takiej krotkiej przejazdzki moge cos mowic
ale wiem na pewno ze nie byl to beton

W koni regulacja akurat moze mi sie przydac na pewno gdybym je
zakladal to na poczatek dalbym po srodku, musze losiaka Vke
pomeczyc on chyba ustawil na mięciutko a od innych slyszalem
ze wtedy to jest tapczan :)

szkoda ze mam tak daleko bo do sachsow (tych adv też) nie jestem przekonany, na komforcie w C4 mi juz tak bardzo nie zalezy - Vka
stała się głównym rodzinnym autem na wypady :D

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: