.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.maja.2024 02:31:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4] łożysko amortyzatora
PostNapisane: 31.mar.2008 21:43:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2006 21:19:42
Posty: 41
Lokalizacja: Gorzów
witam.. prawdopodobnie mam do wymiany lozysko gorne amortyzatora przod, wiec udalem sie do sklepu po ww czesc.. Pan w sklepie nie byl gornych lotow jesli chodzi o tego typu czesci ale zamowil niby te lozysko.. czesc odebralem i teraz nie mam pewnosci czy aby to jest odpowiednie lozysko.. nr na opakowaniu: 4D0 412377F wg tego to podchodzi juz do C5.. jaki numer ma lozysko do C4 i jak ono wyglada..? pozdrawiam

_________________
AUDI C4 A6 2.8 AAH + gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2008 22:04:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2005 11:20:10
Posty: 59
Lokalizacja: Małopolska
Audi A6 c4 ośka 1996 rok numer częsci 4A0412377C

Łożysko górnego mocowania amortyzatora
cena za LEMFOERDER 108,43 w intercarsie
wygląd :


Obrazek


Ostatnio edytowano 31.mar.2008 22:16:35 przez comag, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2008 22:10:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
To w a6 c4 ida inne lozyska niz w 100c4? U mnie jest podobne z tym ze nie ma tego trójkątnego nalewu.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2008 22:24:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2006 21:19:42
Posty: 41
Lokalizacja: Gorzów
no wlasnie.. tez mi sie wydaje ze troszke inne to bedzie bez tego trojkatnego nalewu.. chyba ze sa inne lozyska jeszcze..? :/ na allegro znalazlem cos takiego.. http://moto.allegro.pl/item335192813_lo ... 00_c4.html

_________________
AUDI C4 A6 2.8 AAH + gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2008 08:30:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Oj panowie, panowie!!
Obrazek
ŁOŻYSKO a poduszka to chyba co innego akurat w tym Audi?? W B4 łożysko jest zblokowane z poduszką w jedną część, a tu jest oddzielnie: łożysko nr32(to z allegro) poduszka nr36 to czarne z gumą. Siadać, jedynka!!!

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2008 11:53:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
makaon wybacz :) zapomniałem zgłosić nieprzygotowania:)

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2008 13:34:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2006 15:30:56
Posty: 493
Lokalizacja: Bytom
Te łożysko z twojego linka to jest własnie to :): sam ostatnio wymieniałem

_________________
http://bytom.blox.pl/resource/rekordowegraffiti3.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2008 17:52:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2006 21:19:42
Posty: 41
Lokalizacja: Gorzów
dzieki za pomoc.. dzisiaj zamowilem odpowiednie lozysko.. w sobote wymiana.. mam nadzieje ze stukanie zniknie.. pozdrawiam

_________________
AUDI C4 A6 2.8 AAH + gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2008 21:21:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Ej ej hola! Stukanie będzie raczej przez poduszkę. Łożysko powoduje tarcie, zgrzyty itp.przy skręcie kół.

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2008 16:18:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2006 21:19:42
Posty: 41
Lokalizacja: Gorzów
hmm... kiedys slyszalem jak stuka przy zmeczonej poduszce.. i przyznam ze u mnie stuka troszke inaczej.. tj cos w rodzaju jakby strzelala sprezyna.. a przy wymianie poduszki trzeba rowniez wyciagac calego mcpersona..?

_________________
AUDI C4 A6 2.8 AAH + gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2008 17:08:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
Kolego opisz te stukanie bo ja mam problem podobny i dziwny terkot.
Przy wymianie amorow majster nie wymienil mi lozyska tylko wklady, odboje, oslony i pouszki takze zaczynam sie zastanawiac czy to nie lozysko...
Puka caly czas czy roznie??? na rownym tez ci puka czy tylko na nierownosciach?
Mi np przy wciskaniu gazu lub hamowania przestaje walic. :?:

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2008 20:47:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Cytuj:
cos w rodzaju jakby strzelala sprezyna

widzisz u mnie też słyszę czasami takie małe "beeeeę" i też podejżewam to właśnie łożysko. Do tego dochodzi lekki terkot w czasie szybkiego kręcenia kierą w prawo od lewej skręconej na maxa (na razie zrobię przekładnię , bo cieknie i wykluczę terkot ze strony przekładni).

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2008 23:01:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2006 21:19:42
Posty: 41
Lokalizacja: Gorzów
na prostej czy na dziurach, wybojach nic nie stuka i nic nie terkocze.. te stukanie pojawia sie w momencie postoju i krecenia kolami do oporu to zdarza sie czasami ze stuknie.. rowniez przy wolnym podjezdzaniu pod kraweznik tez sobie stuknie.. w sobote sie okaze czy wymiana lozyska cos dala.. zdam relacje..

_________________
AUDI C4 A6 2.8 AAH + gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2008 16:38:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2007 18:44:32
Posty: 153
Nie wiem jak jest w c4, ale w b4 prawdzalem to w nastepujacy sposob:
przylozylem reke na poduszke ( miejsce pod maska gdzie przykrecony jest amorek ) i rozhustalem auto naciskajac w to miejsce, tym sposobem przy odrobinie koncentracji mozna wyczuc najmniejszy luz, nastepnie braciszek krecil kierownica, a ja dalej trzymalem reke na poduszce. I diagnoza, poduchy z lozyskami do wymiany.

_________________
Audi `92 B4 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2008 16:35:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2006 21:19:42
Posty: 41
Lokalizacja: Gorzów
witam.. autko juz po wymianie łożyska nio i poduszki amortyzatora ktora rowniez byla lekko wymeczona (jeszcze oryginal).. efekt --> brak jakichkolwiek stukow.. szkoda tylko ze podczas roboty okazalo sie ze do wymiany szykuje sie wachacz (peknla guma na sworzniu).. pozdro

_________________
AUDI C4 A6 2.8 AAH + gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2008 20:26:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Cytuj:
peknla guma na sworzniu
jeśli TYLKO pękła guma (a sam sworzeń jest ok ) to gumkę założysz od...Poloneza.Polecam!!

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2008 17:42:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2007 10:21:19
Posty: 87
Lokalizacja: Kraków
makaon napisał(a):
Cytuj:

(na razie zrobię przekładnię , bo cieknie i wykluczę terkot ze strony przekładni).


Co będziesz robił z przekładnią? moja też cieknie na samym środku, mam drugą przekładnie z ubitym uchem tym co mocuje się przeładnie do karoseri, spawanie ucha raczej odpada bo się rozszczelni przekładnia, myślę na jakąś kombinacją z 2 zrobić jedną ale narazie nie mam pomysłu.

_________________
A6 C4 AEL QUATTRO AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2008 19:40:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
No zamontowałem używkę (jest w IDEALNYM stanie), moja terkotała, bo miała korozję w środku!!!(igiełki wałka się wysypały i to one tak terkotały). Jeśłi cieknie a nie stuka to polecam regenerację za pomocą takiego zestawu:
http://www.allegro.pl/item335648148_335648148.html są to 100 % oryginalnme uszczelnienia !!!! Regeneracja tej przekładni to żadna filozofia!!(odsprzedam taki zestaw za 1/2 ceny (lekko używany - w sensie - uszczelnienia włożone na swoje miejsca i nie składany do kupy - bo u mnie jak pisałem padła przekładnia mechanicznie - korozja ją załatwiła)

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2008 17:30:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2007 10:21:19
Posty: 87
Lokalizacja: Kraków
fajna sprawa te uszczelnienia tylko czy z zalożeniem ich naprwade nie ma filozofi i czy wymagane są jakies specjalne nażedzia?

_________________
A6 C4 AEL QUATTRO AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: