.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.maja.2024 23:23:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a4 b5 ACK quattro] Warkot przy skrecaniu.
PostNapisane: 09.paź.2008 10:53:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2008 14:29:38
Posty: 31
Lokalizacja: Węgrów
Witam forumowiczów. !!!

Czy ktoś jest mi wstanie namierzyć warkot :D który pojawia się przy skręcaniu kół.
Objawia się to tylko i wyłącznie kiedy silnik jest na biegu. Jak jest na luzie przy toczeniu nie słychać.
Stawiałbym na podporę walu ale nie jestem w 100% pewny.
Może ktoś zna temat i może mnie nakierować.

Z góry dzięki.

_________________
A4 Avant quattro 2.8 V6 30v


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2008 11:08:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Skoro przy skręconych kołach, to obstawiał bym na (pykanie) przegubu.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2008 11:28:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2008 14:29:38
Posty: 31
Lokalizacja: Węgrów
To na pewno nie przegub chociaż nie upieram się :D ale już parę razy słyszałem jak stuka i to nie taki dźwięk.
W tym przypadku drgania przechodzą na budę jest to wyczuwalne.
Trudno mi opisać ten warkot.

_________________
A4 Avant quattro 2.8 V6 30v


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2009 10:56:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2008 13:50:20
Posty: 12
Lokalizacja: Konin
Może wspomaganie albo silnik przestawiony i ściska półosie, kolega tak ma przy GolfIV po dzwonie. Silnik równo pracuje?

_________________
ACK,AFC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2009 20:30:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lut.2008 18:05:39
Posty: 41
Lokalizacja: Gdańsk
Ja w swoim starym Quattro jak i w nowym mam to samo oczywiście przy maksymalnie skręconych kołach. Myślę ze to kwestia naprężeń dyferencjału. Pozdrawiam

_________________
Było:
Audi A6 2,5TDI Quattro Avant 1999r

Jest:
Audi A6 2,7T Quattro 2003r przepiękny czerwony Lakierek :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2009 22:12:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2008 22:19:18
Posty: 123
Lokalizacja: Silesia
Jesli to tylko dzieje sie przy "Ciągnącym" silniku to najprawdopodobniej przegub, przynajmniej u mnie tak bylo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2009 21:25:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2008 14:29:38
Posty: 31
Lokalizacja: Węgrów
powiem ze problemu nie rozwiązałem. Kolega który lubuje się w BMW stawia strasznie na podporę walu.
Dzisiaj poprosiłem brata by wsiadł w samochód a ja przysłuchiwałem się czy to przód czy to tył bo w aucie ciężko to wyczuć drży cala buda.
Wydaje mi się ze przód. I co ciekawe nie zawsze występuje.
Jedynie gdy auto ciągnie bo przy toczeniu tego nie ma.
Przeguby ciężko mi w to uwierzyć. A czy był dzwon tez bo nic nie wskazuje na to by coś było przestawione.
Mam auto od roku i parę operacji w kanale i żadnego widocznego miejsca na jakieś przestawienie (śruby krzywe czy widoczne spawanie).

I tu sugestie

Idąc tropem przegubów czy może to być ten wewnętrzny od strony skrzyni ???
On jak się nie mylę powinien mieć trochę luzu??

_________________
A4 Avant quattro 2.8 V6 30v


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: