.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2024 16:30:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2009 07:21:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
To_JA_! napisał(a):
snaffie napisał(a):
maciu napisał(a):
PS protoplasta też mógłbyś objaśnić :):

Buehehehe, flaszka temu, co wymyślił kombinację Ctrl+roller myszki :peace:
To_JA_!, jakoś tak niezrozumiale dla mnie napisane, jeszcze raz powtórz. Prawidłowo styka, jak jest mało czy dużo?
bo u mnie właśnie miga jak odłączony kabelek (z resztą jak podłączony czy zwarty to też miga) :P


Standardowo powinien łączyć styki gdy jest za mało płynu.
Jeżeli odłączony i zwarty miga to albo to nie ten czujnik jest przyczyną albo masz zwarte w instalacji kabelki (lub bezpośrednio w liczniku) - sprawdź jakimś miernikiem czy czasem nie mają przejścia między stykami (przy wyłączonym zapłonie żeby nie namieszać jakiemuś auto check'owi)


a co ma zapłon do rzeczy jak zdejmujesz wtyczkę z czujnika i masz
go wogóle odpietego od instalacji samochodu?

od strony wiązki nie ma co mierzyć dopóki nie poodpinasz wtyczek z
drugiej strony (zegary) bo przejście to może byc i nie musi to oznaczać
że jest cos źle

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2009 08:10:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Miałem na myśli zmierzenie czy nie są zwarte oba przewody czujnika pomiędzy sobą. Jeżeli masz odpięte od zegarów to faktycznie zapłon nie ma nic do rzeczy a jedynie jednoznacznie ocenisz czy nie ma zwarcia między przewodami wiązki.
Niektóre starsze systemy mają b.mały prąd testowy i wystarczy duża ilość wilgoci żeby sądziły że kabelki są zwarte.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2009 18:09:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.wrz.2005 00:45:05
Posty: 177
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Yhym, czyli jeśli auto bez AC, tylko z trzema kontrolkami:
1. Sprawdzamy przednie klocki, czy z przewodami do czujników wszystko gra.
2. Odpinamy od czujnika w zbiorniczku kabelki i od strony liczników także i sprawdzamy czy nie zwarte.
3. Inne możliwości podane na forum (gruszki, niegruszki - coś nie chce mi się w to wierzyć, bo uważam, że to już by było wyczuwalne jakoś w czasie normalnej jazdy)

_________________
___________B2 rocznik '81__________
___________C4 2.3E LPG automatic transmission___________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2009 20:26:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
snaffie napisał(a):
3. Inne możliwości podane na forum (gruszki, niegruszki - coś nie chce mi się w to wierzyć, bo uważam, że to już by było wyczuwalne jakoś w czasie normalnej jazdy)


nie masz racji

To_JA_! napisał(a):
Miałem na myśli zmierzenie czy nie są zwarte oba przewody czujnika pomiędzy sobą. Jeżeli masz odpięte od zegarów to faktycznie zapłon nie ma nic do rzeczy a jedynie jednoznacznie ocenisz czy nie ma zwarcia między przewodami wiązki.
Niektóre starsze systemy mają b.mały prąd testowy i wystarczy duża ilość wilgoci żeby sądziły że kabelki są zwarte.


czuj nik nie ma przewodów tylko gniazdo do wtyczki instalacji

wystarczy odpiąć wtyczkę i podejść z miernikiem

reszta to już jak pisałem trzeba odpinać z drugiej strony w tym przypadku zegary

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2009 21:19:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Przypomniałem sobie jeszcze jeden powód mrugania takiej kontrolki:
Zbyt niskie napięcie zasilania ABS i utrata komunikacji z tym systemem. Najczęściej przy rozruchu po długim postoju, ale nie wykluczam że może też wystąpić jakiś spadek napięcia na kablach do ABS - wówczas ABS nie koduje żadnego błędu bo nie działa poprawnie przy zbyt niskim napięciu. Spróbuj sprawdzić.
Powodzenia!

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: