.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.mar.2024 10:29:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 100 C4 elektryczny szyberdach nie działa,pomocy!
PostNapisane: 22.lut.2010 20:40:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2010 18:31:33
Posty: 15
Lokalizacja: Pułtusk
Witam,otóż mam następujący problem.Pewnego dnia wróciłem wieczorem do domu i zapomniałem zamnkąć na noc szyberdach,rano odpaliłem samochód i nacisnąłem przycisk w celu zamknięcia go.Szyber opadł i taraz nie ma żądnej reakcji na naciskanie przełącznika,nie słychać żeby chodził silniczek itd.Co mogło się stać,czyżby popękały prowadnice??Dodam że w nocy był kilku stopniowy mrozek(około -5 stopni C )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2010 20:44:28 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Jak nie chodzi silniczek to sprawdź bezpieczniki :peace: Gdyby coś mechanicznego się stało pewnie byś usłyszał.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2010 20:48:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2010 18:31:33
Posty: 15
Lokalizacja: Pułtusk
Bezpieczniki sprawdzałem,wyglądają na dobre.Sprawdzałem te w desce od kierowcy i pod maską


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2010 21:39:57 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
może sam przełącznik, no chyba, że coś się zblokowało, ale u mnie w tym wypadku pękło najsłabsze ogniwo czyli zębatka w silniczku, w każdym razie było słychać :):

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2010 22:07:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2010 18:31:33
Posty: 15
Lokalizacja: Pułtusk
U nie nie było słychać żadnego charakterystycznego trzasku czy coś w tym stylu,szyberdach opadł szybko,nie tym tempem którym zazwyczaj się opuszczał,dodam że próbowałem go troche wypchnąć ręką do góry ale się nie da,a za mocno nie chce się siłować żeby nie zostać z dziurą w dachu na koniec zimy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2010 00:11:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
no to tak: zdejmujesz plastik nad lusterkiem , odkręcasz 3 śruby TORX'y jeśli dobrze pamiętam i zdejmujesz silnik z zębatkami - nic się nie bój nic się nie popsuje - teraz zobacz czy ten silnik w ogóle pracuje bez obciążenia (wyzwolić przełącznikiem) - jeśli nie to masz przyczynę, możesz też spiąć na krótko bez przełącznika (mógł też walnąć).

Jeśli Ci się dobrze zamknął - to proponuję nic przez zimę nie ruszać - poczekać na ciepłe dni, bo teraz jak CI się w połowie zatnie to będziesz miał lipę, a dosunąć go ręcznie to już nie taka prosta sprawa.

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2010 07:06:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Jak padł Ci silniczek, to chętnie odkupię go na części.

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2010 16:29:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2010 18:31:33
Posty: 15
Lokalizacja: Pułtusk
Zdjąłem tą osłone z lampką i znalazłem na niej jakis klucz(sześciokąt) dopasowałem go do śróbki która jest w czerwonej plastikowej podkładce od silniczka,poruszałem kilka razy,nacisnąłem przełącznikm i silniczek drgnął,ale znowu bez zmian,jest tak jak było,nic się już nie dzieje nie ma żądnej reakcji na gdzebanie tym kluczem ani na naciskanie przełącznika.To jest znak że prąd do silniczka dochodzi,a wyłącznik się podświetla


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2010 16:35:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
napisać co ma gość zrobić to i tak zrobi po swojemu :)

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2010 18:52:20 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
alexhawk dobrze gada, odkręcaj silniczek i sprawdź bez obciążenia.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2010 16:49:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2010 18:31:33
Posty: 15
Lokalizacja: Pułtusk
Rozkręciłem tak jak mi mówiliście i też nie chciał chodzić,ale tam są trzy czujniki,i zębatka się tak ustawiła że przez te czujniki nie przechodził prąd,ale już to naprawiłem,dzięki za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: