.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.cze.2024 13:06:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi C4 2.5tdi klimatyzacja-kompresor
PostNapisane: 06.maja.2010 09:26:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.paź.2008 08:18:05
Posty: 47
Lokalizacja: Płock
Witam zrobiło się ciepło, auto ma ciemnego koloru do tego czarna skóra nagrzewa się niesamowicie w słońcu. Postanowiłem uruchomić klime ale po nabiciu lipa :( słychać jak się kompresor załacza na 2-3sekundy potem wyłacza i już jej nie moge włączyć, dopiero jak zgasze samochód i ponownie odpale sytuacja jest taka sama. Dodam że gaz napełniony, układ szczelny. Czy ktoś z was spotkał się z takim problemem?

_________________
Audi 100 Avant 2.5tdi AAT 94`
Audi A6 Avant 2.5tdi AEL Quattro 96`


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2010 12:10:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 12:36:50
Posty: 228
Lokalizacja: Kraków
Auto: 100 C4 2,5TDI
Sprawdź błędy klimatronica - było o tym na tym forum i innych - sprawa banalnie prosta - odpowiednia kombinacja przycisków i już wszystko wiadomo.

link do konkurencji :)
http://www.autogaleria.pl/forum/showthread.php?t=6349

Trzymaj przycisk recylkulacji i wciśnij strzałkę w góre.
Sprawdż jakie błędy wyświetla pod "1". Potem odszukaj w tabeli

_________________
100 C4 93r. 2,5TDI AAT
Na co dzień: naprawa laptopów - w tym płyt głównych i BGA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2010 13:58:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2009 16:55:04
Posty: 80
Lokalizacja: Ełk
A mi się wydaje, że problem będzie leżał w uszkodzonym kompresorze lub też padł tylko czujnik obrotów sprężarki, który można wyłączyć Vagiem. Zacznij od klimatronika i Vaga.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2010 22:02:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2005 08:14:17
Posty: 272
Lokalizacja: Krakow / TKN
A co z osuszaczem-filtrem i zaworem, czujnikami od ciśnień(a)?

_________________
80 B3...90'...1.6...PP...2EE, b.
80 B3...89'...1.8s..NE...keihin I(angol), b.
100 C4...92'...2.2t...AAN, b.
100 C4...94'...2.2t...AAN,
...........................................................
HVAC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2010 13:03:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2009 16:55:04
Posty: 80
Lokalizacja: Ełk
ravv napisał(a):
A co z osuszaczem-filtrem i zaworem, czujnikami od ciśnień(a)?

Gdyby to była wina jednej z tych rzeczy to nie trzeba by było wyłączać zapłonu, aby układ ponownie się załączył.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2010 13:20:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2631
Lokalizacja: EPWA
Możesz mieć uszkodzony element na płytce. Lokalizacja z lewej strony z przodu autka, dostęp od spodu...

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest A6C6 3.0 CDYC gnojówka, manual + quattro.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2010 22:07:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2005 08:14:17
Posty: 272
Lokalizacja: Krakow / TKN
Nie wiem jak u Ciebie ale nieraz czujniki np. puszczają po zdjęciu napięcia.

_________________
80 B3...90'...1.6...PP...2EE, b.
80 B3...89'...1.8s..NE...keihin I(angol), b.
100 C4...92'...2.2t...AAN, b.
100 C4...94'...2.2t...AAN,
...........................................................
HVAC


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: