.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.kwi.2024 13:14:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 1.9 TDI 1Z]Opis przekaźników-zgasł i nie odpala
PostNapisane: 27.kwi.2010 15:17:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lut.2008 02:43:24
Posty: 62
Lokalizacja: Wrocław
Witam

Jak w temacie poszukuję schematu/opisu tablicy przekażników w audi A6 C4 z silnikiem 1.9 TDI. Wiem że jest topic od tego przyklejony ale w nim jest A6 po 97 roku czyli już C5.

Konkretnie z tego schematu potrzebuje znaleźć przekaźnik odpowiedzialny za zasilanie ECU, świec, pompy wtryskowej. Ponieważ na winę tego podzespołu wskazał mi kolega specjalista.

Problem z autkiem polega na tym że mi zgasło (na szczęście na światłach a nie w czasie jazdy) i już nie odpaliło. Rozrusznik kręci, paliwo w baku jest, natomiast nie zapala się ani na moment kontrolka świec żarowych po przekręceniu stacyjki. Podpowiedziano mi przekaźnik 109 ale nie mam takiego na tablicy - stąd szukam w którym miejscu powinien być (być może poprzedni właściciel wstawił zamiennik).

Z góry dziękuję za schemat i podpowiedzi.

_________________
Ja tu jeszcze wrócę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2010 20:23:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 22:26:47
Posty: 475
Lokalizacja: Łuków
Miałem podobną sytuację do twojej to okazało się że uszkodzony był komputer. Sprawdź bezpieczniki obok komputera za wykładziną, tam są bezpieczniki za zasilanie ECU. A VAG coś wykazuje?

_________________
Fiat 126p 650 - był---17,7kw
Audi 80 B2 1.8 - było---66kw
Audi B3 Coupe 2.3 NG - było---98kw
Audi A6 C4 1.9 TDi- było---93kw


Ostatnio edytowano 21.wrz.2010 22:05:34 przez matrixs, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2010 00:40:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lut.2008 02:43:24
Posty: 62
Lokalizacja: Wrocław
Dzięki za trafną podpowiedź. Tak się złożyło że miałem drugi ECU pod ręką (8-o bitówka która została po wymianie na 16-o bitówkę, przy okazji czipowania), więc ją podmieniłem - mniej roboty niż szukanie na siłę przekaźnika i okazało się że aut zapaliło od kopnięcia. W sumie i dobrze i źle - komp trochę kosztuje, tym bardziej że zainwestowałem w program do niego, z drugiej strony mam auto do jazdy bez długotrwałego szukania usterki.

Jeszcze raz dziękuję - matrixs

_________________
Ja tu jeszcze wrócę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2010 22:22:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 22:26:47
Posty: 475
Lokalizacja: Łuków
Miałem identyczną sytuację jak u Ciebie. Miałem auto po koksie na 16 bit i podczas jazdy zgasł. Po podpięciu starego odpalił i pojawiła się kontrolka świec. Naprawiłem komputer i śmigam na programie :)

_________________
Fiat 126p 650 - był---17,7kw
Audi 80 B2 1.8 - było---66kw
Audi B3 Coupe 2.3 NG - było---98kw
Audi A6 C4 1.9 TDi- było---93kw


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2010 08:16:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lut.2008 02:43:24
Posty: 62
Lokalizacja: Wrocław
To dalsza część bajki będzie u mnie też taka sama. 16-tka jest już u tunera, dzisiaj mam odebrać. Będzie okazja dobić do planowanych 130PS bo troche się odwlekało.

Pozdrawiam i szerokiej drogi.

_________________
Ja tu jeszcze wrócę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: