.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.mar.2024 15:09:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ A6 C5 2000 ] problem ze zgraniem licznika z ecu
PostNapisane: 04.cze.2010 11:03:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2006 13:24:32
Posty: 114
Lokalizacja: UK
Witam!

Jak wyzej mam problem ze zgraniem icznika z ecu po wymianie licznika.

w rubryce extra mam cos takiego :ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ AUZ7Z0X1291863

Przypisanie robilem wedlug tego opisu:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_III_Immobilizer_Swapping_%28Instrument_Cluster%29

Brakuje mi juz pomyslow... na necie nie moge niz nalezc... dodam ze probowalem zczytac wsad ze starego licznika ( jaeger ) i nie udalo mi sie niestety posiadam tylko vagtacho... natomiast z nowego licznika (VDO) udalo mi sie zczytac wsad bez problemu ale nic mi ze niego.

w liczniku nastepujace bledy:
2 Faults Found:

01176 - Key

65-10 - Unauthorized - Intermittent

01177 - Engine Control Unit

49-00 - No Communications

w silniku:
18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster

P1650 - 35-00 - -

dzieki za wszelkie podpowiedzi.

_________________
Audi A6 C5 1.8T 2000r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2010 11:08:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
w 2000r to chyba immo 2 i wystarczy pin z nowego zegara. Przed dopisaniem zegara do ecu dopisz najpierw kluczyki. Wg bledow masz tez brak komunikacji miedzy ecu a zegarami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2010 11:14:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2006 13:24:32
Posty: 114
Lokalizacja: UK
Kiedy probuje zakodowac nowy klucz ta metoda:
[Adaptation - 10]
Enter 21 in "Channel Number"
[Read]
The "Stored Value" is the number of keys currently matched.
Enter "new value" of 0
[Save]
This clears out the old key-matchings.
Enter a "new value" corresponding to the total number of keys to be matched, including any existing keys
[Save]

w momencie wpisania wartosci 0 nie ma mozliwosci klikniecia SAVE tylko TEST wiec klikam TEST i nic ERROR. no wiec probuje wpisac zamiast wartosci 0 wartosc 1 i to samo... brat SAVE i TEST wywala ERROR. ( chyba przez zakodowanie kluczy musze spiac ECU z ID-IMMO )

_________________
Audi A6 C5 1.8T 2000r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2010 11:29:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
a masz pin z nowego licznika ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2010 11:30:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2006 13:24:32
Posty: 114
Lokalizacja: UK
Tak mam oba, stary i nowy. Zakladam ze sa poprawne bo po wpisaniu nie ywwala bledow.

_________________
Audi A6 C5 1.8T 2000r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2010 08:21:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2006 13:24:32
Posty: 114
Lokalizacja: UK
Moze po prostu nie uda mi sie podmienic tych zegarow ? z racji tego ze stary to jaeger ( bialy z tylu ) a nowe to VDO (czarny) ?? na ktos jakies pomysly ?

_________________
Audi A6 C5 1.8T 2000r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2010 22:13:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Licznik z inną kostką i nie ma komunikacji po linii W.
Do reki schematy i jest to do przebrnięcia.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2010 08:54:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2006 13:24:32
Posty: 114
Lokalizacja: UK
Znalazlem takie cos, rozpiske pinow...

licznik po 2000r:
connector for basic functions, 32-pin, blue
1 -Terminal 15
2 -Wear of brake pads
3 -Speedometer output 1
4 -not used
5 -Fuel gauge sender
6 -Fuel gauge warning OBD 2
7 -Terminal 31 (sensor earth)
8 -Coolant temperature
9 -Terminal 31 (load earth)
10 -Oil pressure 2 (high)
11 -Engine-speed signal
12 -Air conditioner shutoff
13 -Electronic throttle/ pre-glow control
14 -Self-levelling suspension
15 -Terminal 58d
16 -Trailer turn signal
17 -Main beam
18 -Left turn signal
19 -not used
20 -Terminal 58s
21 -Door contact, driver's side
22 -Low coolant level
23 -Terminal 30
24 -Terminal 31 (load earth)
25 -Consumption signal
26 -Right parking light
27 -Left parking light
28 -Speedometer input
29 -Brake
30 -S-contact
31 -Speedometer output 2
32 -ESP/TCS


connector for additional functions, 32-pin, green
1 -Door contact (all doors)
2 -Transponder 1
3 -not used
4 -not used
5 -W wire
6 -Tailgate
7 -Right turn signal
8 -External buzzer
9 -External gong
10 -Airbag
11 -Service life output
12 -Terminal 61
13 -Parking brake
14 -CHECK
15 -Oil level / temperature
16 -not used
17 -Transponder 2
18 -CAN high speed (drive) (high +)
19 -CAN high speed (drive) (low -)
20 -CAN high speed (drive) (screen)
21 -ABS
22 -CAN low speed (Convenience) (high +)
23 -CAN low speed (Convenience) (low -)
24 -CAN low speed (Convenience) (screen)
25 -Bonnet
26 -not used
27 -Belt buckle
28 -K wire
29 -Ambient temperature input
30 -not used
31 -Selection range
32 -not used


connector for multifunction display, 32-pin, grey
1 -Switch menu guide (menu)
2 -Switch menu guide (out A)
3 -Switch menu guide (out B)
4 -Switch menu guide (Enter)
5 -CAN high speed Display (high +)
6 -CAN high speed Display (low -)
7 -CAN high speed Display (screen)
8 -Door contact, passenger side
9 -Door contact, rear right
10 -Door contact, rear left
11 -Enable
12 -Clock
13 -Data
14 -Brake light
15 -Washer fluid level
16 -Tail lights/dipped beams
17 -On-board computer, left
18 -On-board computer, right
19 -On-board computer reset
20 -not used
21 -not used
22 -not used
23 -Key branch 1 Navigation system
24 -Key branch 2 Navigation system
25 -Key branch Telematics
26 -not used
27 -not used
28 -not used
29 -not used
30 -not used
31 -not used
32 -not used


connector for radio clock, 4-pin, black
1 -Radio clock signal (data)
2 -Radio clock 5V
3 -not used
4 -Radio clock earth

licznika po 1998:
connector for basic functions, 32-pin, blue
1 -Terminal 15
2 -Right turn signal
3 -Speedometer output 1
4 -not used
5 -Fuel gauge sender
6 -Airbag
7 -Terminal 31 (sensor earth)
8 -Coolant temperature
9 -Terminal 31 (load earth)
10 -Oil pressure switch
11 -Engine-speed signal
12 -Terminal 61
13 -Glow plug indicator or CAT
14 -Self-levelling suspension
15 -Terminal 58d
16 -Trailer turn signal/fault in engine electrical system
17 -Main beam
18 -Left turn signal
19 -ABS
20 -Terminal 58s
21 -Door contact, driver's side
22 -Low coolant level
23 -Terminal 30
24 -Terminal 31 (load earth)
25 -K wire
26 -Right parking light
27 -Left parking light
28 -Speedometer input
29 -Brake fluid level/pressure
30 -S-contact
31 -Belt buckle
32 -ESP

connector for additional functions, 32-pin, green
1 -not used
2 -Transponder 1
3 -not used
4 -Immobiliser
5 -W wire
6 -Boot lid/tailgate (Lowline version only)
7 -Brake pads (Highline version only)
8 -Input for outside buzzer actuation (currently vacant)
9 -Input for outside gong/chime actuation (currently vacant)
10 -Fuel tank warning output signal for engine control unit (6 cyl. TDI and USA vehicles only)
11 -Service life output
12 -Air conditioner shutoff
13 -Parking brake
14 -Electronic throttle
15 -Side marker light
16 -not used
17 -Transponder 2
18 -not used
19 -not used
20 -not used
21 -Oil temperature
22 -not used
23 -not used
24 -not used
25 -not used
26 -not used
27 -not used
28 -not used
29 -Terminal 58d (outside dimmer potentiometer)
30 -Speedometer output 2
31 -not used
32 -not used


connector for multi-function display 20-pin, red
1 -Consumption signal
2 -not used
3 -not used
4 -not used
5 -Ambient temperature
6 -Selector lever display
7 -not used
8 -not used
9 -Washer fluid
10 -Hydraulic system pressure
11 -On-board computer reset
12 -Clock signal for radio frequency display
13 -Data signal for radio frequency display
14 -On-board computer, left
15 -Enable signal for radio frequency display
16 -Tail lights/dipped beams (bulb monitor)
17 -Glow plug relay (diesel models only; low-voltage monitor in dash panel insert is disabled when glow plugs are operated)
18 -On-board computer, right
19 -Brake light
20 -not used


tylko chyba jest to nie prawidlowe cos chyba bo jak porownam te dwa ze soba to mi sie nie zgadza z tego wzgledu ze w niebiskiej wtyczce na pinie nr.2 w jednym jest sygnal prawy kierunku a na drugim sygnal o zuzytych klockach i teraz jak podlaczam oba liczniki to kierunki dzialaja na obu czyli nie mam chyba poprawnych rozpisek pinow...

Dodam ze posiadam ELSE ale nie wyswietla mi schematow... pisze ze nie ma bazy danych czy cos... ( oczywiscie program do ich ogladania mam zainstalowany )

Moze jakas mala pomoc co do tych schematow ?
stary licznik to: 4B0 920 950 G
nowy licnzik to: 8D0 920 980 A

( stary jest od a6 a nowy od a4, wiem ze bedzie problem z paliwem ale jak uda mi sie go uruchomic to bede wkladal plywak od passata. )
Dzieki Szogun0

_________________
Audi A6 C5 1.8T 2000r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2010 10:22:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
W obu tych licznikach powinna być linia W na 5 pinie w kostce zielonej. Więc sprawdź jeszcze licznik i kostki, może pin w kostce zaśniedział. Czasami może się to zdarzyć.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2010 10:30:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2006 13:24:32
Posty: 114
Lokalizacja: UK
pin5 w liczniky wydaje sie byc ok. sprawdzile takze kostke i tez nic nie widac... ( zakladam ze kostka jest ok bo stary licznik komunikuje sie dobrze ) czy jest taka mozlisowsc ze wsad jest pokopany i to wstrzymuje probe adaptacji licznika z ecu ?

_________________
Audi A6 C5 1.8T 2000r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2010 11:38:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Teoretycznie jest.
Jeszcze musisz sprawdzić w wartościach mierzonych, czy nie ma zwłoki czasowej po błędnym loginie uaktywnionej.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2010 11:39:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2006 13:24:32
Posty: 114
Lokalizacja: UK
Jak to sprawdzic?

_________________
Audi A6 C5 1.8T 2000r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2010 14:45:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2006 13:24:32
Posty: 114
Lokalizacja: UK
Szogun0 zrobilem pomiary i tak:

Nowy licznik: ( przed i po wpisaniu PINu )

17-08 grupa :
022 -> 1 0 1 4
023 -> 0 1 0 6
024 -> 0 0 0 0 ( wyglada na to ze chyba nie ma zwlok ? )
025 -> 0 n/a n/a n/a

Stary licznik:

17-08 grupa : ( jak wyzej takie same wartosci przed i po wpisaniu PINu )
022 -> 1 1 1 2
023 -> 1 1 1 6.0
024 -> 0.0 0.0 0.0 0.0 ( widac rozniece w zapisie )
025 -> 1.0 pusto pusto pusto



Jeszcze jedna rzecz ktora zauwazylem to w starym liczniku na 17-10 grupa 21 ( ilosc kluczy ) w pierwszym polu widnieje napis "New Key" kiedy w nowym liczniku w tym miejscu pisze "Old Key"

Oraz na nowych zegarach po wpisaniu PINu zapala sie na zegarach IMMO (chyba prawidlowo ) nie wiem jak z nowymi bo tam to caly czas IMMO swieci :):

_________________
Audi A6 C5 1.8T 2000r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2010 21:58:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2006 13:24:32
Posty: 114
Lokalizacja: UK
znalazlem taki post http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1178904.html z ktorego wynika ze bez zgrania IMMO z ECU nie ma mowy o zmianie wartosci na kanale 21 przy zadaptacji... dlatego tym na razie nie bede sobie zawracal glowy, zostaje teraz jak zgrac ze soba to cholerstwo....

_________________
Audi A6 C5 1.8T 2000r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2010 20:55:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2006 13:24:32
Posty: 114
Lokalizacja: UK
problem stoi w miejscu....

_________________
Audi A6 C5 1.8T 2000r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2010 21:40:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2006 13:24:32
Posty: 114
Lokalizacja: UK
Kolejny dzien i troszke zabawy...

Wychodzi na to ze jednak beda mi potrzebne schematy obu licznikow... bo troszke sie nie zgadza w kostkach...

Blad z ECU to 18058 ktory mowi o braku komunikacji z zegarami... dokladnie
"Missing Message from Instrument Cluster"
Do tego dopiero dzis zauwazylem ze w nowych zegarach po przekreceniu zaplonu nie zapala sie kontrolka EPC ( electroniczne sterowanie przepustnica ) a na starych sie pali... oczywiscie nowe zegary przeszly OUT TEST i kontrolka EPC dziala poprawnie.

Dlatego wnioskuje z tego ze wtyczki przy aucie sa do przerobienia. Tylko problem ze schematami mam... moze ktos posiada dzialajaca ELSE i moze sprobowac odszukac schematy do tych licznikow ?

stary licznik to: 4B0 920 950 G
nowy licnzik to: 8D0 920 980 A

_________________
Audi A6 C5 1.8T 2000r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2010 08:36:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
Dash panel insert
Assignment of contacts at multi-pin connectors from MY 00
Multi-pin connector, 32-pin, blue

Note:

Contacts which are not listed are vacant/unassigned.



1 - → Terminal 15
2 - Brake pad wear
3 - Speedometer output 1
5 - Fuel gauge sender
6 - Fuel gauge warning OBD 2
7 - Terminal 31 (sensor earth)
8 - Coolant temperature
9 - Terminal 31 (load earth)
10 - Oil pressure 2 (high)
11 - Engine speed signal
12 - Air conditioner shutoff
13 - Electronic throttle/ glow plug indicator
14 - Self-levelling suspension
15 - Terminal 58d
16 - Trailer turn signal



→ 17 - Main beams
18 - Left turn signal
20 - Terminal 58s
21 - Door contact, driver's side
22 - Low coolant level
23 - Terminal 30
24 - Terminal 31 (load earth)
25 - Consumption signal
26 - Right-hand parking light
27 - Left-hand parking light
28 - Speedometer input
29 - Brake
30 - S contact
31 - Speedometer output 2
32 - ESP/TCS
Multi-pin connector, 32-pin, green

Note:

Contacts which are not listed are vacant/unassigned.



→ 2 - Transponder 1
5 - W wire
7 - Right turn signal
8 - External buzzer
9 - External gong
10 - Airbag
11 - Standing time output
12 - Terminal 61
13 - Handbrake
14 - CHECK
15 - Oil level/temperature
17 - Transponder 2
18 - CAN-Bus High (drive train bus)
19 - CAN-Bus Low (drive train bus)
21 - ABS
22 - CAN-Bus High (convenience equipment bus)
23 - CAN-Bus Low (convenience equipment bus)



→ 25 - Bonnet
26 - Fuel filler cap
27 - Belt buckle
28 - K wire
29 - Ambient temperature input
30 - Terminal 58de
31 - Gear selector display
32 - Headlight range control
Multi-pin connector

32-pin, grey

Note:

Contacts which are not listed are vacant/unassigned.



1 - → Menu switch (menu)
2 - Menu switch (out A)
3 - Menu switch (out B)
4 - Menu switch (Enter)
7 - CAN-Bus High (Display)
12 - CAN-Bus Low (Display)
11 - Enable
12 - Clock
13 - Data
14 - Brake light
15 - Washer fluid level
16 - Tail lights / dipped beams (bulb monitor)
17 - On-board computer, left
18 - Driver information system, right
19 - Driver information system Reset
20 - Radio input, auxiliary heater
21 - Summer/Winter setting



22 - → Auxiliary heater on
23 - Key branch 1, Navigation system
24 - Key branch 2, Navigation system
25 - Key branch, Telematics



→ Multi-pin connector for radio-controlled clock,

4-pin, black

Note:

Contacts which are not listed are vacant/unassigned.

1 - Radio-controlled clock signal (data)
2 - Radio-controlled clock, 5V
4 - Radio-controlled clock, earth


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2010 08:37:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
Dash panel insert
Assignment of contacts at multi-pin connectors from MY 01
Multi-pin connector, 32-pin, blue

Note:

Contacts which are not listed are vacant/unassigned.



1 - → Terminal 15
2 - Brake pad wear
3 - Speedometer output 1
4 - 5 V supply
5 - Fuel gauge sender
6 - Fuel gauge warning OBD 2
7 - Terminal 31 (sensor earth)
8 - Coolant temperature
9 - Terminal 31 (load earth)
10 - Oil pressure (high)
11 - Engine speed signal
12 - Air conditioner shutoff
13 - Electronic throttle/ glow plug indicator
14 - Self-levelling suspension
15 - Terminal 58d
16 - Trailer turn signal



→ 17 - Main beams
18 - Left turn signal
20 - Terminal 58s
21 - Door contact, driver's side
22 - Low coolant level
23 - Terminal 30
24 - Terminal 31 (load earth)
25 - Consumption signal
26 - Right-hand parking light
27 - Left-hand parking light
28 - Speedometer input
29 - Brake fluid low
30 - S contact
31 - Speedometer output 2
32 - ESP/TCS
Multi-pin connector, 32-pin, green



2 - → Transponder
3 - External photo sensor
5 - W wire
6 - Central locking signal
7 - Right turn signal
8 - External buzzer
9 - External gong
10 - Airbag
11 - Standing time output
12 - Terminal 61
13 - Hand brake
14 - CHECK
15 - Oil level/temperature
16 - Oil filter pressure



17 - → Transponder 2
18 - CAN-Bus High (drive train bus)
19 - CAN-Bus Low (drive train bus)
21 - ABS
22 - CAN-Bus High (convenience equipment bus)
23 - CAN-Bus Low (convenience equipment bus)
25 - Bonnet
26 - Fuel filler cap
27 - Belt buckle
28 - K wire
29 - Ambient temperature input
30 - Terminal 58de
31 - Gear selector display
32 - Headlight range control
Multi-pin connector

32-pin, grey



1 - → Menu switch (menu)
2 - Menu switch (out A)
3 - Menu switch (out B)
4 - Menu switch (Enter)
5 - CAN-Bus High (Display)
6 - CAN-Bus Low (Display)
11 - Enable
12 - Clock
13 - Data
14 - Brake light
15 - Washer fluid level
16 - Tail lights / dipped beams (bulb monitor)
17 - On-board computer, left
18 - On-board computer, right
19 - On-board computer Reset
20 - Radio input, auxiliary heater
21 - Summer/Winter setting
22 - Auxiliary heater on
23 - Key branch 1, Navigation system
24 - Key branch 2, Navigation system
25 - Key branch, Telematics


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2010 22:16:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2006 13:24:32
Posty: 114
Lokalizacja: UK
kkarol dzieki za piny!

ale chyba niestety one nie podpasily przynajmniej nie do nowego zegara?.

Wczoraj i dzis sporo nad tym siedzialem i juz mnie palce bola od wypinania pinow z wtyczek :)
Wiec wyglada to tak:
Stary licznik kontrolke CHECK i EPC leci po CANie... na pinie 18 i 19 zielonej wtyczki. A nowe zegary wyglada na to ze nic nie przyjmuja na CANie ? A MOZE W NOWYM LICZNIKU NIE MA CANa ?? jest to mozliwe ? (licznik z bialym podswietlaniem z zegarami cyfrowymi ) dodam do tego ze przy adaptacji zegarow na kanale 50 jest wlasnie komunikacja CAN ? tak, moze sie myle ? bo na starym licnziku na kanale 50 mam wartosc 32000 a na nowym pisze ze nie ma dostepnego takiego kanalu ?

A to sa piny ktore sprawdzilem i sa one na tych pinach w starych zegarach i wtyczkach:
( ++ oznacza ze w nowych jest tak samo )

32-pin, blue
1.
2 -Wear of brake pads ++
3.
4 -not used
5 -Fuel gauge sender ++
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14 -not used
15.
16 -not used
17 -Main beam ++
18 -Left turn signal ++
19 -not used
20.
21 -Door contact, driver's side ← po odpieciu pinu w starym bez zmian a w nowym nie wyswietla sie auto z otwartymi drzwiami kierowcy.
22.
23.
24.
25.
26 -Right parking light ++
27 -Left parking light ++
28.
29.
30.
31.
32 – not used


32-pin, green
1 -not used
2 -Transponder 1 <- po odpieciu pinu IMMO mruga
3 -not used
4 -not used
5 -W wire ++
6.
7 – Right turn signal ++
8 – not used
9 -not used
10 -Airbag ++
11.
12.
13 -Parking brake ++
14 -CHECK – to jest CHECK wchodzi tam kabel ale nie nic nie robi ( masa )
15.
16 -not used
17 -Transponder 2 <- po odpieciu IMMO mruga.
18 -CAN high speed (drive) (high +)
19 -CAN high speed (drive) (low -)
20 – not used
21 -ABS ++
22 - not used
23 - not used
24 - not used
26 -not used
27 - not used
28 -K wire ++
29 -Ambient temperature input ( temp zewn. / stary I nowy ) ++
30 – tacho dimer ( regulacja zegarow )
31 – not used
32 -not used


Jakies pomysly ?
tu foto zegarow biale stare czarne nowe.

Obrazek

_________________
Audi A6 C5 1.8T 2000r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2010 23:04:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2006 13:24:32
Posty: 114
Lokalizacja: UK
Z ostatniej chwili!!

Udalo mi sie uruchmoc CAN dla CHECKa i EPC !

Doszukalem sie na necie ze kanaly 60 61 62 co do CAN busa... i tak sprawdzilem kodowanie na kanale 60 w starym liczniku i bylo ono 1025 a w nowym bylo ono 0 dlatego zmienilem 0 na 1025 i smiga :)
Zniknal takze blad z ECU ale nadal jest w zegarach i nadal nie moge przeprowadzic pobrania VIN :(

-> Kanal 60 (CAN-Datenbus Antrieb) (ab MJ 2000)

+00001 - Motorelektronik
+00002 - Autom. Getriebe
+00004 - Bremsenelektronik
+00008 - Klima-/Heizungselektronik
+00032 - ADR
+01024 - Kombiinstrument

-> Kanal 61 (CAN-Datenbus Komfort) (ab MJ 2000)

+00256 - Kombiinstrument
+00512 - Reifendruck
+16384 - Einparkhilfe
+32768 - Standheizung

-> Kanal 62 (CAN-Datenbus Infotainment) (ab MJ 2000)

+00001 - Radio (nur Symphony)
+00002 - Telefon
+00004 - Navigation
+00008 - Telematik



bledy nowego licznika:

2 Faults Found:
01177 - Engine Control Unit
65-10 - Unauthorized - Intermittent
01176 - Key
65-10 - Unauthorized - Intermittent

_________________
Audi A6 C5 1.8T 2000r


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: