.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.kwi.2024 23:33:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2,5 TDI] niskie napiecie poniżej 12V
PostNapisane: 25.cze.2010 17:55:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2007 17:25:07
Posty: 186
Lokalizacja: szczecin
Witam,
zauważyłem, ze przy wlaczonej klimie mocno spada mi napiecie- troche pow 12 denerwowało mnie to ale nie było przy tym jakis specjalnych objawów ale przy ostatnich upałach pow 30 stojac w korku przestała działac klima napiecie na wskazniku spadło ponizej 12V , zacząl jechac jak wół, skrzynia zaczęła szarpac z 2 na 3 ale jakos dojechałem do elektryka - cos posprawdzal woltomierzem i mowi, ze alternator - ok, alternator dzisiaj podmieniony na inny napewno sprawny i bez zmian dalej przy właczonych swiatlach i klimie troszke pow 12 i bez róznicy czy na postoju czy w trakcie jazdy - co jeszcze moze byc przyczyną?

_________________
A6 C6 3,0 TDI Quattro 260 KM/ 540 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2010 19:24:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.mar.2008 14:53:24
Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa / WWL
Auto: Szkodnik Octavian IIFL CFHC
Sprawdź Kolego klemy. U mnie na + był słaby styk /w tym oryginalnym zagnieceniu/ objaw był taki, że po odpaleniu miałem jakieś 13V po kilku minutach jazdy 11. Wymieniłem klemę + na nową dobrze skręciłem i teraz śmiga aż miło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2010 17:47:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2007 17:25:07
Posty: 186
Lokalizacja: szczecin
sprawdzilem, przeczysciłem klemy i bez roznicy, dzisiaj znowu było ciepło i to samo - gdy klima pracuje na wiecej niz polowe to strasznie obciąża - jest ledwo 12V - na postoju jak załacza sie sprezarka to rzuca jakby mi ktos kopał w samochód :/ co to moze byc? :|

_________________
A6 C6 3,0 TDI Quattro 260 KM/ 540 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2010 20:07:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:31:24
Posty: 938
Lokalizacja: Legnica
A może c i siada regulator napiecia jak dostaje wysokiej temperatury weś voltomierz i zmierz jakie napiecie masz na klemach podczas postoju ajakie po włączeniu silnika dodając gazu powinno wachać się w granicach 14,1V

_________________
A6 C6 3.0 BMK 05 Q tiptronik
A4 B5 1,6 ADP 95/96 automatik
Jak jest problem to to nie jest problem , można go rozwiązać, jak nie ma problemu to jest dopiero problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2010 20:20:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.mar.2008 14:53:24
Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa / WWL
Auto: Szkodnik Octavian IIFL CFHC
Kolego nie zrozumiałeś mnie. Nie chodzi mi o styk klemy z akumulatorem tylko o styk kabel-klema. Ja odciąłem oryginalne klemy, kupiłem nowe, założyłem na kable i dopiero do aku. Łatwo sprawdzić czy masz dobry styk dotykając klemy ręką. Po kilkunastu minutach jazdy klema powinna być chodna, jeżeli będzie ciepła lub gorąca to masz na 100% klemy do wymiany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2010 00:26:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Także borykam się z takim problemem w C3. Na światłach oraz z klimą na wyświetlaczu klimy mam 10.5V. Alternator po regeneracji instalacja sprawdzona i nadal kibel:(

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: