meszrum napisał(a):
w C5 kontrolka ciśnienia oleju włącza się pow. 2000 rpm.
tak VAG to skontruował.
...możesz spuścić cały olej, włączyć silnik i nic się nie zaświeci [jeżeli nie przekroczysz 2000rpm], a silnik ulegnie koncertowemu zatarciu.
sprawdziłem faktycznie ....a niech ich jasny pieron co za idiota to wymyslił ? nie dosc ze smarowanie tego silnika jest kulawe to jeszcze od 2 tys sie olej zaswieca
teraz to boje sie jezdzic jest jakis sposóba na to by swieciło od biegu jałowego?
licznik ma taki program ze od okreslonych obrotów sie zaswieca ? cisnienie załaczania to 0,85-1,05 bar wiec od startu zwiera obwód w stanie jałowym jest rozwarty wiec jakis program pewno licznika tak mu dobrze robi ....
mam racje ? a moze wyeliminowac czujnik temp oleju i na jego miejsce dac jeszcze jeden taki z ukladem na jakims tranzystorku by zwieranie powodowało gasniecie kontrolki .ale to juz druciarstwo na maksa
czy czujnik temp oleju ma wpływ na dawke paliwa? z moich spostrzezen nie ale czy dobrze postrzegam?