Witam, wiem wiem, nie bijcie, temat byl poruszany kilka razy i przeszukalem wszystko ale konkretow nie znalazlem wiec moje pytania:
P.S. wlozylem full wypas licznik 7 zegarkow zamiast 4 zegarowej lipy i ....
TERMOMETR:
Termometr nie dziala bo nie ma nawet kostki chyba ze jest gdzies ukryta w instalacji bo co dziwne wrecz temu co pisal Koru w watku z rezaniem termometru, mam automata i termometr zwisa gdzies kolo miejsca w ktorym powinien byc i wyglada na orginal ....
Pytanie gdzie znajde kable w srodku w aucie co by nowych nie ciagnac ... ?
Albo moze kostka jest gdzies ukryta gotowa do wpiecia w licznik ?
gdyby kostki nie bylo to poprowadze kabelki raz jeszcze tylko pytanie gdzie przy liczniku znajde kabelek odpowiadajacy predkosci auta ( ktora kostka i pin ?)
z reszta sobie poradze bez problemu...
grau- szary- czujnik ( to blad bo powinno byc sygnal predkosci)
gelb - zólty - czujnik
grun- zielony- masa
braun- brazowy - zasialnie z oswietlenia
weiss- bialy - zasilania 12V
WSKAZNIK TEMP OLEJU
juz wiem ze jest kostka z jednym czarnym kablem wiec rozumie ze wystarczy pociagnac ten kabelek od kostki w liczniku do czujnika temp oleju w przedniej czesci silnika, nie przygladalem sie czy jest ale jesli nawet nie to pewnie jest korek, wykrece go przy zmianie olejui ktora mnie czeka i wkrece czujnik ktor z kolei wykrece z mojej angielskiej c4ki i podejrzewam ze zadziala ?
MINI CHECK oraz FIS
oczywiscie przejrzalem szukaczke ale natknalem sie na niemieckie schematy by BILU ktore wiele mi nie mowia choc oczywiscie moga pomoc, chodzi o to czy ktos montowal MINI oraz FIS i czy ma jakas dokladna rozpiske ktory kabelek gdziw wpiac aby zabanglalo, oczywiscie mam kostki do licznika kore wytne z mojej angielskiej c4 ki, sprobuje po kablach od kostki dojsc az do zrodla choc nie wiem czy sie uda a wole napisac wczesniej bo wracam za tydzien do PL i chcialbym miec wskazowki bo rece mi sie pala zeby cos w autku zrezac
Z GORY DZIEKUJE ZA WYROZUMIALOSC MODERATOROW I POMOC FORUMOWICZOW