.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.maja.2024 03:10:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2011 12:22:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Może na początek-kiedy temperatura dojdzie do 100-110 podlącz VAG i odczytaj temperature z sterownika silnika. Bedzie wtedy wiadomo co jest nie tak.

A tutaj http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752 masz wszystko co i jak wykonać

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2011 18:18:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 12:36:50
Posty: 228
Lokalizacja: Kraków
Auto: 100 C4 2,5TDI
Jeśli na VAGu będzie 90 a na liczniku 110 to będzie błąd wyświetlania na liczniku lub pomiaru.

sprawdź napięcie na czujniku przy wskazaniu na liczniku 90 i 110. Jeśli napięcie będzie takie same - czujnik jest ok, a błąd wyświetlania leży w połączeniach lub liczniku (można wyjąć licznik o obejrzeć/poprawić połączenia wewnątrz - jeśli dobrze pamiętam wskaźnik temp. jest przykręcany do płyty licznika). Obejrzyj dokładnie czy nie ma śniedzi na stykach i kostkach oraz przetartych/przepalonych ścieżek.

Mogę się mylić - wskazanie temp. nie zależy od sprawności stabilizatora napięcia w liczniku, ale zależy od napięcia w instalacji (połączenie szeregowe wskaźnik-czujnik wpięte pomiędzy + i -)

_________________
100 C4 93r. 2,5TDI AAT
Na co dzień: naprawa laptopów - w tym płyt głównych i BGA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2011 17:03:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lis.2008 20:19:52
Posty: 11
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kolego wymieniłeś już prawie wszystko, Został licznik i ewentualnie wiązka, która idzie bezpośrednio z czujnika do licznika (przez kostki pod sterownikiem silnika-gdzie lubi tracić kontakt). Konkretna diagnostyka vag-iem i analiza wskazań czujników w momencie występowania usterki powinna wszystko wyjaśnić.

Bardzo długo męczył mnie podobny temat, przyczyną był zimny lut (właściwie wypękany) na oporniku typu smd na płycie licznika. Jedno dotknięcie lutownicą i problem znikł.
powodzenia

_________________
Było: C3 2.0D (chyba za kare), C3 2.3E NF 136KM, C4 2.3E AAR 133KM BLOS, Jest A6 C5 AKE 2.5TDI Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: